Miss Fitness


Guest mbyms
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hep der - i gik glip af nogle superfitte tøser - enkelte af dem var fame gode

- og det var Medusa - Bente hvadhunnuhedder - fra gladiatorerne, der vandt - jeg synes personlig nummer 3 var overdrevet perfekt, men hun var nok anelsen stor til Miss Fit - men Bente var også klart flot.

Nummer 2 (ja, kan jo ikke huske hvad de hed) -da det gik op for hende at hun rykkede nærmere og nærmere sejrspladsen, der hyperventilerede hun ligefrem, og stod og klukkede af grin - hun var overdrevet griner - så nervøs, og forventningsfuld at hun havde svært ved at styre spændingen.

Så Fittie - gad vidst om din sorte bog kan matche det du er gået glip af :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bymsen .... damn ! :( - nu håber jeg bare der kommer nogle billeder meget hurtigt.

Var arrangementet godt ? jeg mener, var det sådan at man blevet revet med af stemningen ? jeg ved ikke om du var med til DM i BB, men der manglede der en del show-stemning, men miss fitness skulle der være rimlig knald på ?

Hm, det lyder godt nok som noget jeg er gået glip af :(

Så Fittie - gad vidst om din sorte bog kan matche det du er gået glip af 

Det kan jeg så afsløre den ikke kan - der findes telefonnumre i den, der har områdenummer 01 - den virker sgu ikke mere :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Shows var ikke særlig gode - der var tre tøser der var gode til det.........husker ikke en gang hvem - men nummer 3 var et af dem - Bettina tror jeg hun hed.

Maiken Emborg og en anden danser gav en overdrevet godt danseshow, og Mario Riegel fra tyskland gav også nogle kanongrinere (spørg mig ikke hvem han er, men han har også optrådt ved Mr. Olympia...........)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share