kreatin blandet med...


søren
 Share

Recommended Posts

Der er studier der viser at hvis man indtager kreatin sammen med hurtige kulhydrater får man et lidt bedre optag.

så det lyder som en god ide.

men:

Flydende kreatinprodukter er fup, da kreatin hurtigt omdannes i væske. Kreatindrikke der har stået f.eks 1 måned indeholder ingen kreatin selvom de ved produktionen indeholdt 2 gram.

det indikere at du nok ikke bør blande det alt for lang tid før du skal træne.

Jeg har desværre aldrig set noget om hvor hurtigt nedbrydningen foregår.

Link to comment
Share on other sites

Cilius>Jeg er heller ikke af den opfattelse at juice specielt skulle kunne udrette mirakler, men blot det at der er tale om simple kulhydrater for en lidt hurtigere optagelse.

Blandes der med f.eks mælk ville optagelsestiden vel blive længere - løsningen kunne så bare være at indtage blandingen lidt før ;)

Jeg skal iøvrigt ikke gøre mig yderligere klog på kreatin, da jeg ikke selv bruger det.

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Nye studier viser at du kan blande protein, kreatin og nogle simple kulhydrater og på den måde få en perfekt eftertræningsblanding. Det vil give dine muskler rigtig god mulighed for at undgå nedbrydning. Nedbrydelsen af kreatin i væske skal du ikke bekymre dig om så længe vi ikke snakker at du blander mere 3-4 timer i forvejen..

Blander selv en shake med 30g protein, 5g kreatin og hælder koldt vand ved lige efter træning. For at få kulhydraterne æder jeg en banan...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share