Overrevet knæskalssene


Elhadji88
 Share

Recommended Posts

For en måned siden fik jeg overrevet min knæskalssene i en fodboldkamp og blev akut opereret - voldsom oplevelse. 
 

Her en måned efter, frustrerer det mig, at jeg trods snak med læge og fysioterapeut ikke kan blive klog på skaden og et forventeligt forløb, da de tilsynelandende ingen erfaring har med skaden.

Har nogen herinde kendskab til skaden? Hvor lang tid gik der før I kunne gå normalt, cykle, løbe mv. Hvor længe var knæet hævet og meget større end det andet? Alt info er kærkomment, da jeg ikke kan finde noget. Håber nogle vil dele af deres viden.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det lyder sgu ikke rart :crazy:

Vi er ikke så mange aktive brugere tilbage herinde - lige som jeg husker, er der ingen der har oplevet noget som dig, faktisk tror jeg aldrig jeg har hørt om sådan en skade. 
Vildt langskud.... er der mon fora eller fjæs-grupper for fodboldspillere, så ville jeg spørge der. Jeg gætter på at skaden også ville kunne ske til håndbold, så der er det måske også værd at lede. Søgning på engelsk giver nok større chancer, nu det åbenbart ikke er en standartskade.

Jeg håber du finder noget brugbart info og selvfølgelig mest at du bliver hel igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share