erfaringer med mikrofraktur af knæ???? Gerne dårlige og gode efaringer?


koldern
 Share

Recommended Posts

Hej folkens!
Jeg står i noget slemt dilemma, da mit bevægelses mønster er gået hen og blevet et kronisk smerte mønster. Jeg har døjet med fremadrettede skuldre i nogle år, da jeg har udviklet en funktionel skoliose, pga en knæskade fra fodbold som jeg fik fra 5 år siden. Da skaden kom var jeg 17 år og fik afvide det var nogle forskrukket ledbånd, og jeg genoptrænede i noget tid og mærkede ikke mere til det. Før idag 5 år senere, hvor jeg pludseligt efter en løbetur for mega ondt i knæet. Mit knæ bliver skannet og jeg for at afvide at mit forreste korsbånd er totalt overrevet. De kan se jeg også mangler noget brusk og menisk. Jeg for en kikkertoperation hvor de konstatere at jeg mangler 5cm brusk i længden og 2 cm i bredden, samtidig med nogle mindre flåser i minisken. 3 måneder for jeg lavet nyt korsbånd. Jeg har nu genoptrænet i over 1 år, og kan simpelthen ikke finde ro i min, krop for hver gang jeg trækker mine skuldre på plads, flytter  jeg smerten ned i knæet. Så nu er jeg kommet dertil, hvor jeg overvejet mikrofraktur, så jeg forhåbeligt kan ligge noget mere press på mit knæ i hvile, så jeg kan få trænet min rotatorcuff op, så jeg ikke er afhængig af min ryg til at holde mine skuldre på plads og smertefrie. Jeg er 22 år idag og er bange for jeg aldrig kommer til at kunne være smertefri igen, så jeg håber virkelig der er nogle der har nogle gode råd??

Edited by koldern
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share