Ondt i læggen efter nyt korsbånd.


Nielsen93fox
 Share

Recommended Posts

Hej Motion online. 

Jeg blev opereret for 15 dage siden, hvor jeg fik et nyt korsbånd ( forreste ), jeg døjer bare med utrolig ondt i læggen, kan ikke støtte på hele fod fladen men kun det yderste af foden, er der nogen der har prøvet dette? og hvis ja, hvornår forsvandt det ca? 

Jeg laver mine øvelser, men kan ikke stå eller sidde op ret langtid af gangen, før det føles som om læggen er ved af eksplodere. 

Tak på forhånd Mvh Michael. 

Link to comment
Share on other sites

Hej Michael.

Er ked af at høre du står i sådan en træls situation. Jeg har ikke stået i lignende selv, men har en bekendt på arbejdspladsen som gjorde for et halvt års tid siden. Det er helt almindeligt med nedsat bevægelighed og smerter som følge af en rekonstruktion af korsbåndet.

Jeg antager at du den første uges tid har benyttet dig af krykker, så du ikke har belastet korsbåndet mere end højest nødvendigt, ikke? man siger typisk at det tager 6 uger før at du er et sted hvor du kan begynde at svømme (crawl) igen, så jeg ville ikke have en forventning om at dine smerter aftager markant før om yderligere 14 dage eller tre uger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstod heller ikke den med svømning. Men det er også helseslik.dk's første indlæg her på siden, så mon ikke svaret bare er skrevet for at få hjemmesiden kendt :dry:

Hvis dit problem ikke er ét du er blevet informeret om, ville jeg vende det med læge/fys i stedet for et tilfældigt træningsforum - det ligger noget ud over vores kompetencer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share