Slidtage på inderlår


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Ja, titlen siger det hele...

 1) Jeg er lige gået i gang med at løbe på løbebånd, men der er en ting der generer mig grænseløst: Slid/hudafskrabning på inderlårene. Det svider af pommeren til og forhindrer mig i at gennemføre mine planlagte 3 dags træning om ugen. Hvad skal jeg gøre for at undgå dette??

2) Nu hvor jeg er i gang: Efter jeg en time her for to dage siden - dagen efter gjorde min knæ ondt, men i dag er de helt fine. er det normalt? Hvilket leder mig til løbesko... 

3) Før troede jeg at det var uhyre vigtigt nærmest at finde en skræddersyet sko til løb, så hørte jeg for nogle måneder siden at det var fuldstændig ligegyldigt hvad du løb i, bare du følte dig tilpas i skoene. Lækkert, jeg er på SU og løber i nogle almindelige sneakers. Godt? Dårligt?

Tak!

 

Link to comment
Share on other sites

Hudafskrabningerne på indersiden af lårene kan du undgå ved at løbe i tigths. Du kan Google på løbetights.

Det er godt med et par rigtige løbesko på grund af affjedringen, og du bør ikke bruge dem til andet end at løbe. Da løbebånd er forholdsvis skånsomt overfor ben og knæ, behøver du ikke købe nogen, der er særlig dyre. 400-500 kr. burde kunne gøre det

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share