Stor røv


hamanamanam
 Share

Recommended Posts

Jeg bliver simpelthent nødt til at spørge:

Er en stor pigerøv pæn?

Jeg er en 16-årig pige, der både styrke- og konditionstræner. Jeg har markante lår og isærdeleshed en stor røv, men sidstnævnte er ikke noget, jeg selv er vildt glad for.

Den er ikke som sådan bred, men den er altså ret stor. Det ser ikke pænt ud i forhold til resten af min krop, der er atletisk og muskuløst markeret, men ikke kæmpe.

Det er så stort et problem for mig, at jeg det sidste år er gået med specielle bukser, for lige så snart, jeg tager pæne på, får jeg en kommentar fra fremmede såvel som bekendte. Sagen er endda den, at jeg ikke engang ved, om det er i en god hensigt!

Så er det pænt med en stor røv? Og hvorfor overhovedet? Jeg synes selv, en veltrænet numse er rigtigt pæn, men den behøver ikke at være som en medicinbold. Desuden håber jeg også på at høre fra andre piger, der har erfaring med at prøve at skjule den (hvilket kan være svært) eller om I har gode råd? Det bliver næsten værre af, at jeg tager lange, sorte bukser på (som da må siges at være så lidt afslørende som muligt).

Jeg er klar over, indlægget lyder meget selvbevidst, men jeg synes ærligt talt, at det forstyrrer min træning, og desuden er jeg som sagt nysgerrig på, hvorfor det er pænt i nogles øjne.

Edited by hamanamanam
Link to comment
Share on other sites

Ja en stor røv er pænt vær du bare stolt af den. Grunden til at piger kan bekymre sig syg over deeres udseende er fordi drenge/mænd altid går mest op i det ydre. En kvinde går slet ikke særligt meget efter udseendet, men mange mænd tror at piger tager efter udseendet, og træner helt vildt men i virkeligheden tager de efter helt andre ting.

Du skal slet ikke tage efter hvad folk syntes om dig, du skal stoppe med at bekymre dig om hvad andre tænker om dig så blir du din egen herre og lykkelig.

Det der er vigtig er hvad du selv syntes, og hvordan du har det med din røv.

Edited by Lifter
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share