træning på antibiotika - erfaringer om det er ok?


bbt2468
 Share

Recommended Posts

Jeg er fra i tirsdag på en penicilinkur med 8 piller om dagen, 4 x Dicillin 500 mg om dagen + 4 x Pancillin 1 mill. IE om dagen.

I torsdags var jeg til spinning, var lidt træt og kunne ikke træde så hårdt til som jeg plejer.

I morges var jeg til 1 time spinning. Blev dårlig efter 10 min, svimmel og balanceproblemer samt susen for ørene og musikken forsvandt nærmest i loalet for mig. Måtte holde mig på ca. 130-135 pulsslag resten af timen. Blev faktisk rigtig angst og bange, meget ubehageligt. Er forsat lidt svimmel her et par timer efter.

Hvad er jeres viden og/eller erfaring med hård træning og antibiotika?

Normalvis kan jeg træne relativt hårdt uden problemer med AT træning og tunge pasager mv. for at blive klar til langevejen snart :-)

Håber I kan give mig et par ord om erfaring og viden så jeg kan vurdere om det er klogest at holde en uges pause (kuren udløber 28.02.15) Kuren skyldes eksem med streptokok og stafilokok infektion og får i 10 dage også hormoncreme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share