Selvklæbende bh / brysttape


Maria.Berg
 Share

Recommended Posts

Til tøserne :)

Hej derude.

Ved godt det ikke er træningsrelateret men ville alligevel lige dele med tøserne herinde som eventuelt står og skal bruge selvklæbende bh'er eller brysttape.

Jeg var forrige weekend til galla og havde en kjole med bar ryg på men det gik så op for mig at jeg jo ikke havde nogen stropløs bh eller noget.

Efter at ha' søgt lidt rundt på nettet, endte jeg inde på noget som hedder [reklame slettet]

Jeg tog så chancen og bestilte et par - havde egentlig ikke de store forventninger til det men det fungerede faktisk super godt.

Jeg dansede, hoppede og svedte men de holdt sku hele natten! Var faktisk ret så imponeret.

Derfor deler jeg nu min store glæde med jer andre!

Kender i til andre mærker eventuelt?

Skal lige nævnes at brysttape sælger billigere end hos [] selv - underligt nok egentlig, men det er da værd at tage med :D

Edited by Morten Z
Reklamelink fjernet
Link to comment
Share on other sites

Fedt mand, så kan jeg endeligt klippe stropperne min tanktop. Jeg har længe følt at stropperne skærmede for mine traps, men nu kan alle dem jeg træner med, endeligt se hvor store traps jeg har. Det ved jeg at SimonHP og No6bach vil sætte pris på.

Link to comment
Share on other sites

Hej Maria,

Sidste weekend til galla, hva? Spændende...

Jeg håber snart du får noget feedback... Enten her eller på nogle af alle de andre danske fora, hvor du har postet stort set samme indlæg - også alle med links til brysttape.dk:

https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#safe=off&q=maria%20berg%20brysttape

Link to comment
Share on other sites

Jeg ventede på hvornår "Maria.Berg" ville kaste sig ud i helt utilsløret spam. Men respekt for en spammer der gør sig den umage langsomt at bygge en profil op.

Registranten på det domæne der henvises til er et hollandsk firma, som har en masse crap-sites.

Registrant: Bruger-id: HB13143-DK Navn: Hostnet BV Adresse: De Ruyterkade 6 Postnr. & By: 1013 AA Amsterdam Land: Netherlands Telefonnummer: +31 207500811

Emailadressen er en tydelig fake-gmail: [email protected]

IP'en der er postet fra peger på en Thailandsk internetudbyder: http://3bb.co.th/

Så jeg gætter på en dansk mand i tyverne, som har læst "The 4 hour work week" ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share