Større lår!


Kindon
 Share

Recommended Posts

Hejsa!!! GO' SOMMERFERIE!! :4trumpet:

Nu til mit problem, jeg har meget små lår :crybaby: og vil gerne have dem større inden skolen starter igen.

Men ved slet ikke hvad jeg skal gøre... Nu har jeg lavet squard i 3 uger og de er ikke større endnu.. Ved I hvad man kan gøre? Eventuel: Sport? Mad? Øvelser?

Alder: 14 år

Højde: 159

Omkreds på liv: 60 cm

Omkreds på hofte: 77 cm

Omkreds på lår: 53 cm

Som I kan se er mine lår meget små, og de må gerne blive flotte og veltrænede og STORE

Tak, på forhånd :smilerock:

NYD NU SOLEN!!!

Link to comment
Share on other sites

Spis meget mad og bliv ved med at træne. Ting Tager Tid, længere er den ikke. derudover, ud fra dine tal, så er du generelt tynd, så du kan nok ikke forvente at få kæmpe lår henover sommerferien.

Jeg har altså et normalt BMI på 19.0

Men hvad for noget træning ? hvor lang tid vil det tage?

Link to comment
Share on other sites

Sorry at jeg lige highjacker tråden lidt men, 53 cm for en gut på lige knap 160cm og med en livvidde på 60cm, kan da ikke ligefrem betegnes som, små ben, kan det? Så må mine jo være mikroskopiske, damn det gør ondt i sjælen!

Mine ynkelige stylter måler ca. 58cm +/- nok omkring en 4cm afhængig af hvor jeg måler (58 er midt på benet hvor quads syntes størst) og jeg er 186cm høj. Squatter 165kg 5reps, det er heller ikke det vilde, men syntes da altid jeg havde fornuftige ben.

Hvad er "store" muskuløse og maskuline ben i jeres verden?

Edited by Polunda
Link to comment
Share on other sites

Hvad er "store" muskuløse og maskuline ben i jeres verden?

Som næsten alle andre muskelgrupper betyder det sjældent hvad de måler der hvor de er størst, men hvordan de ser ud. Derfor kan man ikke sætte tal på. Mål med høj fedtprocent er specielt ubrugeligt, trods det bruges af mange/de fleste.

Man kan sagtens have ben eller arme der måler relativt meget uden man ser muskuløs ud.

Link to comment
Share on other sites

70cm det er vildt, så bliver det intet andet end umuligt at finde tøj! Men jeg når nok aldrig de mål har stort set altid squattet, men benene er længe om det ved mig. Syntes egentlig også mine ben er ret smukke, med tydelig muskel seperation og lidt vains, der mangler bare en smule masse! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo som Mambo siger et spørgsmål om proportioner. Jeg vejer omkring 95-96kg fordelt på 185cm og mine stænger ser ikke ud af noget særligt. Var man samme højde, med samme ben og en kropsvægt på 85 ville tingene nok se lidt anderledes ud.

Hvis man var 160 høj og havde mine ben ville det nok også se lidt anderledes ud.

Link to comment
Share on other sites

Sorry at jeg lige highjacker tråden lidt men, 53 cm for en gut på lige knap 160cm og med en livvidde på 60cm, kan da ikke ligefrem betegnes som, små ben, kan det? Så må mine jo være mikroskopiske, damn det gør ondt i sjælen!

Mine ynkelige stylter måler ca. 58cm +/- nok omkring en 4cm afhængig af hvor jeg måler (58 er midt på benet hvor quads syntes størst) og jeg er 186cm høj. Squatter 165kg 5reps, det er heller ikke det vilde, men syntes da altid jeg havde fornuftige ben.

Hvad er "store" muskuløse og maskuline ben i jeres verden?

Jeg ked af det maaan!!!

MEN JEG ER EN PIGE. DERFOR HAR JEG STØRRE LÅR END DIG

Link to comment
Share on other sites

Uanset om du er en pige eller en dreng,så tror jeg det vil se fjollet ud, hvis du har længere rundt om benene, end du har rundt om maven. Går ud fra at du måler dem en af gangen og ikke dem begge 2 på en gang :)

HAHAHHA!! jeg måler jeg kun det ene ben og ikke begge to på en gang ;)

De skal bare være 4-5 cm større :D (måske)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv ret tynde ben, og da jeg i sin tid begyndte at træne, var det blandt andet fordi jeg gerne ville have større lår og ben generelt. Men resultaterne kommer altså ikke på 3 uger :) Der skal hårdt arbejde til i LANG tid, før det begynder at give de resultater, som du ønsker. Og jeg vil anbefale at du generelt laver benøvelser, der dækker alle muskelgrupper på benene sådan at du får en lige muskelfordeling over det hele. Så hæng ud, træn hårdt og så vil du med garanti begynde at se resultater! :)

Link to comment
Share on other sites

Har altid målt midt på, hvor mine quads buler mest ud til siden.

Men hvorfor ikke måle dem hvor de er tykkest, det er de jo oppe ved lysken? Det er bare vigtig at alle måler samme sted, ellers bliver det lidt svært at sammenligne.

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Kindon, med al respekt, du er kun 14 år. Man vokser til man er omkring 20, og udviklingen er ustadig! Det betyder at dele af kroppene kan udvikle før eller mere end andre i løbet af teenårene, er der ikke nogle af dine skolekammerater der ser lidt disproportionerede ud? Jeg kan huske hvordan jeg havde nogle lange tændstikarme, mens at resten kroppen voksede enormt omrking de 15-16 år. Selvfølgelig kan du påvirke det, mens som det allerede er nævnt, det tager tid!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share