Har lavet en hjemme side ...


Rasmus.
 Share

Recommended Posts

Rasmus. - ved indmeldelsen accepterer du nogle regler, bl.a.:

7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.
8. Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

På hvilken måde synes du, at du IKKE bryder disse regler allerede i dit første indlæg?

Link to comment
Share on other sites

.7

Det her er ikke en reklame ? jeg spøger bare hvad folk syndes jo. ris og ros der kan gøre siden beder. Siden er værker et firma eller har produkter ? så tjener ikke penge på at fok tage et smut ind på siden og ser sig lidt om og skriv tilbage hvad de syndes om siden. :) Det koster ingen ting at benytte siden eller noget ?

.8

Jeg har da ingen sted i mit emne skrevet nogle navne på kosttilskud eller produkt navn på noget ?

Så nej jeg syndes faktisk ikke jeg bryder nogle af de 2 regler du hentyder til det ;) Så du skal da være velkommen til at forklare hvad det er der byrder de 2 regler der ?

Link to comment
Share on other sites

Ok, din side er fuld af påstande uden nogen som helst form for argumentation eller kilder. Det lyder som om, du bare lige skriver, hvad du har hørt hist og pist, og hvad du lige selv tror. Der er ikke ret meget substans i dine "artikler", og man kan ikke bruge dem til meget. Man finder heller ikke noget på siden, som man ikke finder fx her på MOL. Forskellen er blot, at MOL's artikler er uddybende og underbyggede. Ikke underbygget information kunne måske tages seriøst, hvis afsenderen var troværdig og havde en form for uddannelse inden for feltet, men det er vedkommende (du) tilsyneladende ikke - man kan i hvert fald ikke finde noget om afsenderen (dig) på siden og kan derfor ikke vurdere, om informationerne kan bruges til noget som helst.

Derudover er sproget elendigt og der er en del sjuskefejl.

Har du tænkt over, hvem din målgruppe er, og hvad de skal få ud af siden??

Link to comment
Share on other sites

Rasmus. - ved indmeldelsen accepterer du nogle regler, bl.a.:

7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.

8. Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

På hvilken måde synes du, at du IKKE bryder disse regler allerede i dit første indlæg?

Hej kan ikke ikke slet den her tråd. Folk forstår det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share