Hvor meget koster det at få lagt program osv ?


Benjiii
 Share

Recommended Posts

Hej motiononline

Nu vil jeg gerne i gang med et bedre program end det jeg har nu har trænet med det i 6 mdr nu og føler ikke for det mere vil gerne over i noget spilt program men tør ikke at begynde på noget nyt for jeg er bare for at jeg laver øvelserne forkert og skader mig selv og har kigget på en del programmer og det er ikke lige nemt for mig at finde ud af dem :(

Så ville høre om i ved hvad det koster om der nogen gode trænere i kender der laver programmer og kan hjælpe mig igang med det nye program ? mangler også noget kostplan og har prøvet selv der også men har for svært ved at få det hele til at løbe op og passe godt nok ;/

Håber der nogen der kan hjælpe mig

Link to comment
Share on other sites

Hej

En personlig træner koster ca. 300kr for 30 minutter fuldstændig afhængigt af, hvor du træner. Det er en rigtig god idé at finde ud af om du laver øvelserne ordentligt!

Kostplanen er mere avanceret, men iform.dk har nogle gratis kostplaner liggende afhængigt af, hvor stort dit indtag er.
http://kom-i-form.dk/kost/kostplaner

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Pas på med de personlige trænere. Det er et gedemarkede uden lige. En personlig træner er en rigtig god idé, hvis du får fat i en kompetent en af slagsen. Men tager du en tilfældig fra google, så er der desværre en lille sandsynlighed for, det er sådan en du får fat i.

Hvor i landet befinder du dig?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Typisk vil en personlig træner ikke gå med til "kun" at lave et træningsprogram.

De dygtige af dem er helhedsorienterede og ser på hele din livsstil - dvs kosten også skal spille og du skal lære at lave alle øvelserne rigtigt.

Derudover underviser mange af trænerne også i de mentale processor.

Hvis du bare vil have et simpelt program, at køre efter er en personlig træner lidt overkill efter min mening.

Nu skriver du ikke hvor du er fra, men overvej om du ikke skulle prøve et helt forløb med en professionel træner, så du får alt på plads og ikke kun træningsprogrammet.

Skriv hvor du er fra, så skal jeg se om jeg kender en fra området, som kan anbefales.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share