Billige nødder!


AmandaKvist
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen,

En af mine gode venner har lige startet [Link slettet] som sælger cashews, paranødder, rosiner og mandler. De sælger lige nu til virksomheder, men man kan godt lave en aftale som privatperson, desværre har de ikke noget onlinesalg. Nødderne er en del bedre end det man finder i supermarkedet, og priserne er også super!

Jeg hentede selv nødderne i Birkerød, og de kan vidst også afhentes andre steder. Jeg lovede ham lige at sprede ordet blandt fitnessfolket, og hvis efterspørgslen fra private vokser vil han højst sandsynligt åbne en online shop snart! Med et endnu større udvalg.

Jeg købte selv 2 kg cashews og 2 kg paranødder til i alt 480 kr. Hvis i vil købe til bulk, kan i også det.

I kan skrive til dem på facebook eller via deres hjemmeside. Pøjpøj med det.

X Amanda

Edited by Morten Z
Reklame fjernet
Link to comment
Share on other sites

7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.

8. Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

At det er din "gode ven", ændre nok ikke så meget.

Link to comment
Share on other sites

Beklager reklamen, det var ikke sådan tænkt! Jeg ville bare hjælpe en sød fyr, og så tænkte jeg at mange af jer sikkert ledte efter et billigt sted at finde kvalitetsnødder.

Jeg har sendt en PB til tjr og Fitman. Hvis der er andre der vil have en PM siger i bare til, og hvis i ender med at købe derfra, må i meget gerne sige at i har hørt det fra Amanda! :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share