Drømmen om mikroskopiske nosser


MamboMads
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg trænede juleaften, nytårsaften og i dag.

I går var jeg til eksamen og jeg føler at jeg gjorde det udmærket. Men det kan da godt være at lærerfar synes det er noget lort, så ingen ved det.

Træning juleaften kan jeg ikke huske, men det var mandag, så det var nok bryst og biceps, nytårsaften var ubeskrivelig ulækkert, trods minimal volumen og intensitet.

Nytårsaften var ON!

I dag trænede jeg incline bænk ss. pendlay rows, meget let squat (5x5x80kg) og curls ss triceps.

Træningen går først rigtigt i gang slut-januar igen. Nice. Efter et par ugers opstart vil jeg begynde at smidt fedt fra menneskekroppen, så jeg kan blive ripped og fremvise den minimale masse på min overkrop og den voldsomme masse på min underkrop.

Jeg har efterhånden fundet ud af hvorfor jeg er så dårlig til at træne ryg og front, så fremtiden ser lys ud.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

I dag dyppede jeg penis grusomt ind i eksamensmandeopgaven og den var let og det gjorde mig glad.


Nu er jeg kommet hjem fra skulder/triceps træning. Det skulle have været skulder/ryg træning, men der var ingen energi til ryg og jeg træner nok igen imorgen, så det bliver ryg og bisp så.

6 sæt seated shoulder press 18½kg

5 sæt military 40 kg

3 sæt standing one arm shoulder press 11 kg

2 sæt standing shoulder press 11 kg

7 sæt smal bænk langsom excentrisk 50 kg

3 sæt pushdown med awesome greb ??? kg

Link to comment
Share on other sites

I dag dyppede jeg penis grusomt ind i eksamensmandeopgaven og den var let og det gjorde mig glad.

Nu er jeg kommet hjem fra skulder/triceps træning. Det skulle have været skulder/ryg træning, men der var ingen energi til ryg og jeg træner nok igen imorgen, så det bliver ryg og bisp så.

Er du også startet på din diæt?

Link to comment
Share on other sites

Jeg var sygt boss på arbejdet i dag og lavede noget der normalt tager mange mennesketimer for de almindelige dødelige, men det tog blot 1½ time for mig, da jeg er syg boss og alle var dybt imponerede.

Ejeren af firmaet kom så en halv time efter jeg var færdig og skulle lave div. ting der først kunne laves da jeg var færdig.

Herefter fandt vi ud af at jeg havde trykket et enkelt tal forkert (ud af mange tal), der dog forårsagede at jeg skulle lave det hele forfra TO gange (pga. idiot system).

LOL. For helvede. Så jeg var lidt ekstra på arbejde.

Træning 8. januar

Pull Ups P30

5xBW

9x3xBW+10kg

3xBW+5kg

fokus på spændte glutes/generelt spænd i hele kroppen, så jeg kan træne rygmandens uden at ødelægge mig selv.

CNG Pull Ups

5x<6xBW+5kg

?xBW+5kg

Langsom excentrisk

Forsøgte mig med lidt bb rows, men det gik ikke så godt.

5 sæt pulldowns

5 sæt 1 arm seated rows

7 sæt BB curls 37->22kg, langsom exc.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Er du også startet på din diæt?

Det er jeg vel sådan ca.

Eller, jeg har i hvert fald lavet en kostplan jeg relativt striks vil følge januar ud. Derefter vil jeg holde øje med vægten og blive vild og awesome.

Grunden til jeg allerede har lavet en kostplan jeg spiser efter, er at min ene roomie allerede er gået igang med sin, og han skal ikke gå igang før mig, den fucking homo.

Det betyder dog også at Rasmus G udover os andre to også er gået igang! Boom!

Her er min kostplan, den er på træningsdage, off dage spiser jeg det samme minus en liter sødmælk havde jeg tænkt mig, men den kunne jeg i og for sig godt drikke under måltid 3 nu jeg tænker mig om:

Måltid 1:

500 ml sødmælk

50 g peanutbutter

100 g havregryn

30 g proteinpulver

Måltid 2:

250 g kød

250 g broccoli

250 g gulerødder

Måltid 3 (preworkout):

250 g sødekartofler

Måltid 4 (workout/postworkout):

1 l sødmælk

Måltid 5:

150 g brune ris

250 g kød

250 g broccoli

251,65 g prots

341,2 g carbs

128,35 g fats

3526,55 kcal

Det er en del færre kalorier end jeg har været vant til (kosten var dog helt off (som i, ikke nok kcal, men heller ikke nok træning) fra jul til for 4-5 dage siden)

Har spist efter den de sidste 3 dage. Fuckede lidt op i går fordi jeg fik mega ondt i maven under aftensmåltid, men spiste det overskydende i dag.

Er dog ikke gået igang med de brune ris endnu eftersom jeg stadig har almindelige ris tilbage.

Og så drikker jeg sodavand <3 <3<3<3<3 I går 1 red bull og 0,5 l cola under eksamen og i dag 1 dåse cola på arbejdet.

Men det må jeg desværre skære ned på senere :((

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Nope bare matematik-økonom.

Det var planen et stykke tid at skulle læse aktuar (imens jeg læste datalogi), og kunne egentlig godt have læst det nu hvis jeg ikke have fucked nogle ting op. Nu og det sidste års tid er jeg dog blevet af den overbevisning at matematik-økonomi er en bedre uddannelse for mig.

Link to comment
Share on other sites

Hvis 3500kcal er færre end normalt så kan jeg kun skrive SVIN og det er sleeeeet ikke fordi jeg er misundelig over ikke at kunne fråde så meget uden at ligne Amin Jensen.

Jeg vil skyde min fedtprocent lige før jul til at være lige under 20, så jeg ligner skam også pis, lol.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke trænet ben ordentligt siden før jul, men det gjorde jeg så i dag. OK?

Træning 9. januar 2013

Squat

opv

8x120kg - lange breathers, grindgrind, kender I det at man efter et sæt bliver helt kold og ilten kommer tilbage i kroppen? Det er dejligt. Man bliver lidt høj af det. OK?

6x110kg - ikke meget juice efter foregående sæt

5x110kg

8x100kg

8x100kg

Sikke en masse sæt, Mads :smile:

SÅ TRÆNEDE JEG LÆG OG SNAKKEDE LIDT MED SALT OG TROELS IMENS JEG HOLDT PAUSE I LÆGTRÆNINGEN, SIKKE NOGET.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

11. januar

Træning


Opvarmning

Incline Bænkpres slow exc.

opv

5x?x60kg

Bænkpres slow exc.

5x?x60kg

Fik lidt tips af Patkas

DB Press slow exc.

5x?x18½kg

CG Bænk slow exc.

5x?x40kg

Skull Crushers slow exc.

5x?x22kg

Fik lidt tips af saltemanden

Pushdowns slow exc.

5x?x40->35

SHIT SON.

Det er kraft edme svært at bevæge sine arme lige, når man er så spastisk som jeg er :laugh:

Fra i går startede jeg at holde øje med vægten fordi det er sejt at gøre sådan noget.

Før jul:

81,5 morgenvægt

I går
79,4

I dag

79,0

Brutal coca cola all day everyday dieting. Uuuh fik også meget Carte Dor i forgårs da jeg var hjemme hos mine forældre, boom.


I går drak jeg en efterladt dåsecola på universitetet og i dag drak jeg 0,5 l cola Rasmus G havde medbragt via sine skills.

Jeg holder også øje med om det er efter menneskelort og urinmarinade og det var disse tre.
Jeg skal smide ca. 400 gram om ugen i snit indtil Roskilde for at veje 70 kg dér, det overraskede mig lidt, troede jeg skulle smide lidt mindre, øvbøvtissemand.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Hej ok

Træning 12. januar

Dødløft

opv

3x5x130kg

Trækgreb RDL på 20 kg skive forfod hævet 1 blok

5x90kg

5x90kg

5x90kg

4x90kg

Søren Lærling dropset:

Ovenstående øvelse -> alm. greb -> alm. greb uden skive (forfod hævet alle sæt)

5x80kg->4x80kg->4x80kg - min lænd var heeeeeelt ristet.

Leg Curls

3x?x20

?x15 - med lidt Søren Lærling ændringer

?x15->?x10

1 arm seated rows

1x10x20

4x<9x30

Pull Downs UH semi widegrip

5-7 sæt m. personal trainer salt the altruist instructions/supervision, der er meget at arbejde med

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

14. januar

Træning


Opvarmning

Bænkpres slow exc.

opv

3x<5x70kg

2x?x65kg

god hukommelse, Mads

DB Incline Press

5x<10x21kg

DB Press

5x?x21kg

Endnu bedre hukommelse, Mads

Reverse BB Curls

3x<10x32kg

DB Curls

3x?x13½kg

BB Curls

2x?x27kg

dropsæt

2x?x27kg->2x?x22kg

Incline DB Curls

3x?x7kg

Jeg syntes jeg var helt flot i spejlet bagefter, men det syntes jeg også da jeg vejede 60 kg, så ingen ved om det passer eller ej.

Før jeg begyndte at træne og vejede ca. 60 kg, fortalte en bolningspige at jeg havde store, flotte biceps. Så lo jeg. Lol. Idiot. Hun var sød nok.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Meget god. Men tror ikke jeg taber mig specielt meget mere på de kcal jeg spiser nu (3700, har smidt 20 g mørk chokolade ind om aftenen som ikke står i førnævnte kostplan).

Vægten har været meget ens og stabil de sidste par dage. Kører samme kcal indtil søndag.


EDIT:
Har nu egentlig været rimelig sulten dog, men det er nok fordi jeg har skullet vænne mig fra at æde 8 kg pasta om dagen.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Squattemands

Træning

Opvarmning

Squat 120 sek pause

opv

6x115kg

5x115kg

5x115kg

4x115kg

3x115kg - lidt med højre knæ

6x100kg - lidt med højre knæ

6x100kg - lidt med højre knæ

10x100kg - intet med højre knæ, haha fryd

+læg

Ulidelig varmt og fugtigt, fik ondt i hovedet og alt muligt, hahahahahahaha

Link to comment
Share on other sites

Meget god. Men tror ikke jeg taber mig specielt meget mere på de kcal jeg spiser nu (3700, har smidt 20 g mørk chokolade ind om aftenen som ikke står i førnævnte kostplan).

Vægten har været meget ens og stabil de sidste par dage. Kører samme kcal indtil søndag.

EDIT:

Har nu egentlig været rimelig sulten dog, men det er nok fordi jeg har skullet vænne mig fra at æde 8 kg pasta om dagen.

Har du styr på hvornår du begynder at tabe dig, sådan med antal kcal?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share