Er min skulder stået helt af?


Bentho
 Share

Recommended Posts

Hey Fellas

Jeg render rundt med en skulder der gør mildt sagt pisse nas!

Lad mig fortælle hva der er sket, og jeg håber der sidder nogen herinde med erfaringer eller andet jeg kan bruge...

For godt 14dage siden kørte jeg 4x15 dibs, en øvelse jeg sjællent har kørt, så var ikke sikker i min teknik, og jeg spugte en fyr til råds i centeret, og han sagde det handlede om at dykke så langt ned som muligt, og naiv som jeg var kørte jeg dibsene rigtig dybt...

Dagen efter havde jeg mega ondt i den ene skulder og kunne næsten ikke løfte armen, og det er kun blevet være siden...

Ved ikke om det er noget der skal gå i sig selv og hvad der er sket, men det hæmmer mig både i træning (Kan slet ikke lave nogle presse øvelser, bryst eller skulder) kan ikke engang køre opvarmning kun med stangen i bænk eller tage en enkelt armbøjning, det giver et ordenligt stød i skulderen og armen kolapser næsten verysad.gif

Den sidste uge har jeg helt droppet træning, fordi jeg konstant har smerte i skulderen, specielt når man vågner om morgenen og rykker på sin arm er den helt fucked og det er som om den svækker resten af armen nu og den også føles helt øm og død...

Noget er ihvertfald galt, kan næsten ikke tage sjorte eller jakke på, eller løfte armen i vejret...

Men det er stadig svært at forklare hvor og hvordan det gør ondt i skulderen...

Er der nogen der har prøvet ligende, ved hvad jeg skal gøre...Skal det gå i sig selv og skal jeg holde mig helt fra træningen?

Mange tak.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share