I mit træningscenter findes....


Ficus4p
 Share

Recommended Posts

Jeg kan jo starte:

Stønne pigen: Denne lækre blond pige kommer tit i træningscenter og stønner højlydt, selv på opvarmningssæt. Lyden kunne være spændene hvis man var ovenpå hende meeen er den nødvendig på kabel curls.

Jeg var engang fyren: Denne 40ish fyr kommer til trænings i så store bukser at selv Lunas jakke ser lille ud. Han går ofte rundt og praler med at han tidligere var vægtløfter. Han retter ofte på andres teknik selvom han tydeligvis ikke kan squatte, dødløfte eller andet overhoved.

Jeg vil stille op fyren: ca 20 årig fyr som gerne vil stille op til bodybuilding konkurrence, stønner MEGA højlydt på ethvert sæt og rep, rydder aldrig op. Taler åbent med hans venner om at han stikker sig selv i røven med steroider.

Sol og disko drengen: ca. 16 årig indvandrer knægt som møder op i centeret, køre 4 sæt til arme også 20 min i solen. Dog så mørk fra naturens side at jeg ikke kan se grunden til at gå i sol.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var engang fyren: Denne 40ish fyr kommer til trænings i så store bukser at selv Lunas jakke ser lille ud. Han går ofte rundt og praler med at han tidligere var vægtløfter. Han retter ofte på andres teknik selvom han tydeligvis ikke kan squatte, dødløfte eller andet overhoved.

Denne type mennesker er de største idioter i verden. Jeg har mødt en eller to (én jeg kan huske tydeligt), som var efter mig, på min første dag i centret, og han kunne ikke selv løfte en skid, og hans teknik suttede også røv.

Link to comment
Share on other sites

Stønnepigen kender jeg... Bortset fra at hende der er i mit center ikke er synderligt lækker. Hendes krop er ok, men ansigtet er so so. Hun kører HIIT på cykel og lyder som om hun bygger op til klimaks ved hver spurt.

I mit center er der en type, der er helt lost når det kommer til træning. Hun er med al sandsynlighed psykisk syg. Hun har trænet deroppe i knap et år. Hun kører den samme rutine hver gang. Hun gør ALTING forkert. Det er svært at forklare helt hvor fucked up det ser ud når hun træner... Når hun kører pulldowns har hun strakte arme hele tiden, men læner sig frem og tilbage. Når hun kører triceps push-downs i kabeltårnet står hun bare og læner sig frem og tilbage med armene helt kontraherede. Når hun sidder i brystmaskinen sidder hun igen med helt strakte arme og vipper frem og tilbage med skuldrene med en rom på nogle få cm. I ergometeret er hendes kadence helt hen i vejret og der er ingen koordination mellem over- og underkrop. Sådan er det med alle øvelser hun laver. Hun ser også rigtig trashy/skanky ud og hun er 55+ og ligner en der har røget cigaretter hele sit liv. Smokey eyes, playboy bunny tatovering på skulderen og et hav af armbånd og smykker. Hun smiler aldrig og er næsten sådan lidt stoneface agtig.

Det brænder i mig for at rette på hende, men jeg tvivler på at hun vil fatte noget som helst. Hun virker SÅ blank... Men hvad skal vi kalde den "type" hvis hun overhovedet er en type og ikke bare et unikum???

Hvis ikke det var et groft brud på privatsfæren så ville det være sjovt at optage hende på video, bare for at vise hvor sindsygt sært hun træner...

Link to comment
Share on other sites

Stønne pigen: Denne lækre blond pige kommer tit i træningscenter og stønner højlydt, selv på opvarmningssæt. Lyden kunne være spændene hvis man var ovenpå hende meeen er den nødvendig på kabel curls.

Jeg vil gerne se pics af stønnepigen... Jeg synes der er alt for få stønnere med pushup, gamasher og gstrengsbadedragt, som kører hip-extending leg lifts i kabeltrækket!

Den fede pige som træner træner triceps i stedet for at få sin røv op på en treadmill.

Den tynde spinkle pige, der træner stående 2hånds-db extensions over hovedet med 2 kilo.

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Kom sgu i tanken om et par stykker mere:

Ol´ mofo: 60-70 årig gammel mand med MEEEGA stor mave. Tidligere vægteløfter men det var engang i 80erne, men går sgu til den og løfter for hans alder ganske tungt. Han er begyndt at træne i for som han siger:" Så kan jeg komme lidt væk fra konen:" Cool at se.

Jamen, jeg er altså en cougar:45ish kvinde, solarie læderhud, store silikone patter og mega stramt tøj. Træner ofte meget tæt på de unge fyre, samme program og vægte i alt den tid jeg trænede der.

Sved, hvilket sved? manden: denne ældre mand bruger en time på løbebåndet og sveder helt enormt. T-shirt og træningsbukser er helt gennemblødt. Hvorefter han går ind i vægte rummet, hvor han lige skal bruge alle maskiner. Efterlader en stor mængde sved hvor end han går og sætter sig. Hov, glemte jeg at sige at han lugter rimelig meget.

Link to comment
Share on other sites

Sved, Hvilket sved? Manden:

Det kunne have været mig (og Motta??? i vinters) når lowrep squat skal komme efter intervaltræning (aka spinning) ASAP. Dog slæber jeg altid 1-2 håndklæder med mig, så efterlader ikke noget vådt men efter spinning hørmer man jo også selvom man går i bad lige inden spinningtimen.

Så er det idioten der (når der ikke er myldretid) rydder op i DB- og skivestativerne i pauserne mellem sættene.

Nå for Helvede - det er jo også mig :tongue:

Nå ja, det er sq oss´ mig der får klaus af at træne ben hvis der hænger stof fast i huden og derfor træner i 80´er shorts.

Link to comment
Share on other sites

Sved, Hvilket sved? Manden:

Det kunne have været mig (og Motta??? i vinters) når lowrep squat skal komme efter intervaltræning (aka spinning) ASAP. Dog slæber jeg altid 1-2 håndklæder med mig, så efterlader ikke noget vådt men efter spinning hørmer man jo også selvom man går i bad lige inden spinningtimen.

Så er det idioten der (når der ikke er myldretid) rydder op i DB- og skivestativerne i pauserne mellem sættene.

Nå for Helvede - det er jo også mig :tongue:

Nå ja, det er sq oss´ mig der får klaus af at træne ben hvis der hænger stof fast i huden og derfor træner i 80´er shorts.

haha smukt, og der er intet galt i sved meen tør det lige af :4smartass: men hvor du er så ærlig så får I sgu lige en om mig.

Vandrende pindarm: Efter næsten ethvert sæt skal denne type gå en runde rundt i træningscenteret, påstår ofte at han ikke træner biceps men træner curls når han tror ingen kigger.

Link to comment
Share on other sites

Sved, Hvilket sved? Manden:

Det kunne have været mig (og Motta??? i vinters) når lowrep squat skal komme efter intervaltræning (aka spinning) ASAP. Dog slæber jeg altid 1-2 håndklæder med mig, så efterlader ikke noget vådt men efter spinning hørmer man jo også selvom man går i bad lige inden spinningtimen.

Så er det idioten der (når der ikke er myldretid) rydder op i DB- og skivestativerne i pauserne mellem sættene.

Nå for Helvede - det er jo også mig :tongue:

Nå ja, det er sq oss´ mig der får klaus af at træne ben hvis der hænger stof fast i huden og derfor træner i 80´er shorts.

LOL det er også mig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ham der har købt nogle VL-sko og ikke helt har forstået ideen med dem så han har dem på hele tiden. Uden at lave noget VL overhovedet - typen

Ham har er bare fantastisk at se på, han vader rundt i hans adidas power perfect sko og træner helt almindelig BB. Jeg har endnu ikke engang set ham lave fritstående squats, eller noget som helst andet som kunne "retfærdiggøre" at gå rundt i VL sko. udover han sikkert mener det ser sejt ud :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Ham der har købt nogle VL-sko og ikke helt har forstået ideen med dem så han har dem på hele tiden. Uden at lave noget VL overhovedet - typen

Ham har er bare fantastisk at se på, han vader rundt i hans adidas power perfect sko og træner helt almindelig BB. Jeg har endnu ikke engang set ham lave fritstående squats, eller noget som helst andet som kunne "retfærdiggøre" at gå rundt i VL sko. udover han sikkert mener det ser sejt ud :smilerock:

Hej :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ham der har sin egen musik i ørerne

Med lidt held er han fri for at blive spurgt om han vil flette når han nu sidder og holder kæmpelange pauser mens han leder efter den rigtige musik.

Til gengæld hører han ikke sig selv og sin sex-agtige stønnen hele vejen fra første til sidste rep.

(i dag var han ikke i vejen, blot morsom at høre på)

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Teknik er alt fyren: Sjælden person men set squatte med næsten fejlfri teknik med ass to the grass, dog altid kun med max 30 kg incl stang. Aldrig presset da teknikken ellers ikke ser godt ud.

Kg er alt fyren: Disse personerne ses ofte i smith stativet, hvor han forsøger at squatte. Første sæt 2x20kg på stangen og ca. halvvejs ned til parallel, knæ peger ind imod hinanden som om han virkelig skal tisse og forsøger at holde sig. 2-3 sæt 4x20kg på stangen, ca. 1/3 ned til parallel, tydelig alt alt alt for tung, bliver sgu nervøs når jeg ser det.

Link to comment
Share on other sites

Awesome-dude

Han er flottere end alle andre, proportionerne er acet og mavsen er hakket. Han træner hårdt og koncentreret og bryder sig ikke om at blive forstyrret. Han hører tung techno eller industrial når han træner og stønner ganske givet meget højt og sexet. Han kigger muligvis liiidt for meget på sig selv i spejlene, men man kan ikke rigtig bebrejde ham nå nu han er så fucking awesome.

Han træner sjovt nok altid når jeg er i centeret.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share