Musik under STYRKE-træning(rettelse)


devito
 Share

Hører i musik under STYRKE-træningen(discman o.lign.)?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Min kammerat har snart indoktrineret mig til at træne til Rammstein for fulde knald, så nu kan jeg efterhånden næsten ikke finde ud af at køre tungt uden at radioen står og skråler "buch dich" i baggrunden

Gid man var så heldig :kickass::smilerock: det vildeste de spiller i mit center er Whisky ind the jaw fra Metallica ,men der er jo oz kanon fed...

Men hva, hvis musikken var helt efter min smag ville der jo heller ik være så mange dejlige damer i centeret :tongue:

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes sku også helt klart at musikken har en effekt, noget hardcore metal for fulde hammer så kan man køre 110%

men hvis der bare køre noget lavt tyskpolka musik i baggrunden, så mister jeg sku noget af gnisten :devil:

PS: Kan kun være enig med at når metallica bliver spillet, så sker der sku noget!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har snart haft den samme CD med til træning i ½ år...

Deathstars, Pantera og In Flames er en solid blanding tung musik at træne til. Det giver et lille boost imellem set, men når jeg først står under stangen, kunne der ligeså godt være John Mogensen på,- for alt andet end mig selv og stangen bemærker jeg slet ikke :jeep:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share