Rulleskøjter


Jaansen
 Share

Recommended Posts

Det er efterhånden en del år siden jeg har stået på rulleskøjter og skal købe nogle nye, men jeg har ingen idé om udviklingen overhovedet.

Jeg skal bruge dem til at motionere da jeg hader at løbe! Hvilken størrelse hjul ville være godt der? Måske 80mm?

Og hvad er forskellen på fitness og inlinere?

De skal bruges udendørs på asfalt.

Vil blive glad for enhver hjælp! :)

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har ingen forstand på rulleskøjter, mon ikke en forretning der handler med rulleskøjter kan hjælpe dig, eller det allesteds nærværende Google. Det er tilladt at gøre en indsats selv.

Og så hjælper det sgu ikke at "bande" når man beder om hjælp. Det er jo ikke noget du har krav på.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har ingen forstand på rulleskøjter, mon ikke en forretning der handler med rulleskøjter kan hjælpe dig, eller det allesteds nærværende Google. Det er tilladt at gøre en indsats selv.

Og så hjælper det sgu ikke at "bande" når man beder om hjælp. Det er jo ikke noget du har krav på.

Haha er ked af hvis du bliver forarvet over et "sgu", og grunden til jeg overhovedet har spurgt herinde er jo fordi jeg ikke kan finde noget om det på de forskellige hjemmesider og butiks-sider, men tak for forslaget..

Link to comment
Share on other sites

Tror desværre ikke du finder mange skaters herinde, men jeg ville til hver en tid vælge "fitness" (side-by-side), da inliners er for drama queens. Supreme Turbo holder stadig i 2012.

Haha så må jeg nok hellere kigge på nogle gode fitness hardboot. Tak for det!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share