A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Opvarmning

Tid: 10 min.

Gns. power: 119 w

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 159 bpm

Kcal: 93 kcal

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat pulldown

5x12 a 40kg

Biceps curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 156 bpm

Kcal: 281 kcal

Fin træning i dag. En smule øm efter træningen igår, men ikke noget der gjorde nogen forskel i dagens træning. Havde hovedpine, som jeg troede skyldtes mangle på væske, men var åbenbart spændingshovedpine, for det gik over mens jeg gik på løbebåndet.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Gns. power: 115 w

Gns. puls: 143 bpm

Max puls: 156 bpm

Kcal: 88 kcal

Benpres

5x12 a 85kg

Squat

5x12 a 30kg

Arnold press

5x12 a 4kg

Military press

3x10 a 12,5kg

Front lat. raise med rotation (aner ikke hvad øvelsen hedder, så det er hvad jeg kalder den)

5x12 a 5kg pr. side

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 149 bpm

Max puls: 157 bpm

Kcal: 285 kcal

Ryggen er ikke glad for squat, men det er ikke så slemt som det har været. Træner foreslog at jeg bare holder mig til benpres i et stykke tid, men det kunne han godt se at jeg ikke var helt glad for, så han forslog at jeg kører med mindre belastning, hvilket jeg jo egentlig kunne have sagt mig selv. Er en smule irriteret over at jeg ikke kan tage mere end 10 reps i military press, men det kommer jo nok med tiden. Det er jo en ny øvelse for mig. Men ellers en god træning! Er rigtig glad for at køre split :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har overvejet det og havde også fundet et par øvelser, men så begyndte det at gå bedre med ryggen og glemte det igen fordi jeg aktivere maven i mange af de øvelser jeg ellers kører med, men noget tyder bestemt på at jeg skal have gang i det. For det er sgu demotiverende ikke at kunne kører max eller udfører øvelser ordentligt pga. smerte :-/

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke falde i søvn i går, så havde ikke den helt store lyst til at stå op da vækkeuret ringet, men kom da op. Bestilte et par ting på gymnordic igår og kunne se det ville blive leveret i dag, så tog mig god til at spise morgenmad og blive færdig inden træning, men gad ikke vente mere, hvilket jeg blev ret glad for da jeg kom hjem, holdt postbilen foran opgangen. Det var nu ret godt timet synes jeg :smile:

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: ? (glemte at stoppe pulsuret efter de 10 min)

Max puls: 154 bpm

Kcal: ?

DB benchpress

5x12 a 7kg

Incline DB benchpress

5x12 a 7kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 15kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 17,5kg

One arm tricep ext.

5x12 a 7,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 150 bpm

Max puls: 159 bpm

Kcal: 289 kcal

God træning! Synes dog at vægtene var lidt tungere end normalt i starten og blev lidt irriteret over at det er så stor forskel på styrken i højre og ventre arm. Kan lige så stille mærke at konditionen bliver bedre, også når jeg skal op af trapperne til min lejlighed. Prøvede lige to t-shirts til træning, som jeg har haft liggende, fordi de lige var nummeret for lille, bare lige for at se, hvor lang vej der var endnu.. ikke langt åbenbart, for de sad som de skulle :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er lidt en klovn for tiden, når det kommer til pulsuret.. Fik ikke trykket den sidste gang, så fik ikke noget data over opvarmning

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40

Lat. pulldown

5x12 a 40

Biceps curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 155 bpm

Kcal: 281 kcal

Synes vægtene var ekstra tunge i dag, men kom da igennem, dog ret irriteret over at biceps var så hårdt idag, men da det ikke får mig til at give op, gør det mig ikke så meget at jeg bliver lidt irriteret og bander lidt over det.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Gns. power: 120 w

Gns. puls: 150 bpm

Max puls: 162 bpm

Kcal: 97 kcal

Benpres

5x12 a 85kg

Squat

5x12 a 20kg

Arnold press

5x12 a 4kg

Military press

1x6 a 12,5kg

3x10 a 12,5kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 150 bpm

Max puls: 158 bpm

Kcal: 294 kcal

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 102,8kg (-1,7/-8,2)

Arm: samme/+1cm

Bryst: samme/-4cm

Mave: samme/-13,2cm

Hofter: samme/-8cm

Bagdel: samme/-5,7cm

Lår: -1cm/-5cm

Synes det er lidt underligt at jeg har tabt 1,7kg, men kun 1 cm. Træner siger at det er en god start på mit split program og han startede da også ugen med at sige til mig at jeg nok skulle regne med at skulle fokusere mere på den træningsmæssige fremskridt, da vægten og målene ikke nødvendigvis vil bevæge sig i den rigtige retning, så når jeg tænker på det, så er det jo et rigtig fint resultat, men det er lidt svært for mig at få et ret stort vægttab på en uge til at passe med manglende ændringer i cm.

Første uge med split program er gået og jeg er rigtig glad for det! Træningen er hurtigere overstået, jeg kan bedre give 100% i alle øvelser og afslutningen på løbebåndet er meget nemmere at overskue.. det er faktisk ligefør jeg glæder mig til det :smile: Har ikke haft interval på programmet i denne uge, selvom det var planen, men Træner synes jeg skulle springe over i denne uge, så vi kunne se resultatet af split programmet alene.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Gns. power. 114 w

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 161 bpm

Kcal: 95 kcal

DB benchpress

5x12 a 7kg

Incline DB benchpress

5x12 a 7kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 15kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 17,5kg

One arm tricep ext.

5x12 a 7,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 150 bpm

Max puls: 158 bpm

Kcal: 292 kcal

Link to comment
Share on other sites

Frygtede dagens træning, da jeg igår endte med at blive ret dårlig pga. at jeg ikke havde fået nok at drikke. Startede med at jeg blev meget svimmel, så skyndte mig at hælde en masse vand ned, men fik alligevel kvalme og endte med at kaste op. Fik lidt at spise efter og tømte endnu en flaske med vand og fik det lige så stille bedre, men var stadig lidt svimmel her til morgen, men træningen gik faktisk helt fint alligevel.

Opvarmning

Tid: 10 min.

Gns. power: 117 w

Gns. puls: 153 bpm

Max puls: 164 bpm

Kcal: 102 kcal

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

Biceps curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 146 bpm

Max puls: 154 bpm

Kcal: 284 kcal

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min.

Gns. power: 118 w

Gns. puls: 151 bpm

Max puls:163 bpm

Kcal: 100 kcal

Benpres

5x12 a 85kg

Squat

5x12 a 28kg (stangen vejer åbenbart 28kg, ikke 20kg som jeg troede)

Arnold press

5x12 a 4kg

Military press

3x10 a 12,5kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed:5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 152 bpm

Max puls: 160 bpm

Kcal: 304 kcal

God træning! Har sat min vægt ned på mit pulsur, så det passer med det jeg faktisk vejer og nu forbrænder jeg flere kcal.. Det forstår jeg ikke helt...?

Link to comment
Share on other sites

Besluttede igår at det ikke var hviledag i dag. Planen var interval, hvis der var ledige løbebånd og hvis ikke, så bryst og triceps. Gad ikke rigtig af sted her til morgen, mest af alt fordi jeg synes det kunne være dejligt med en dag uden sveden driver af mig og en dag uden at skulle vaske tøj, men jeg kom afsted og der var ledige løbebånd, så det blev interval. Endnu engang fik jeg ikke trykket anden gang på startknappen på pulsuret, så de eneste oplysninger jeg har på dagens træning er fra løbebåndet.

Interval

Tid: 45 min

5 min. opvarmning ved 5,4km/t og 4%

7 min. ved 5,4km/t og 4%, 3 min. ved 6km/t og 4%, gentages 4 gange

Gns. puls: 154 bpm

Max puls: 172 bpm

Ville ellers rigtig gerne have haft info fra pulsuret i dag, for synes ikke det var så hårdt i dag, som det har været de andre gange.

Har en mindre træningskrise i dag og Træner er selvfølgelig ikke i landet i dag.. Synes det hele går alt for langsomt og har svært ved at forstille mig at jeg nogensinde når mine mål sådan som det går nu.. Synes det virker lidt håbløst lige nu..

Link to comment
Share on other sites

Sad og regnede lidt på vægttabet i går og ligger på lige under 500g om ugen i gennemsnit og det er jo faktisk rigtig fint! Det hjalp på krisen at vide at vægttabet har en fornuftig hastighed. Det bliver endnu bedre når jeg tænke på at jeg samtidig har taget en del muskelmasse på! Synes stadig der er lang vej endnu, men det går jo præcis som det skal, så må være tålmodig :smile:

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 150 bpm

Max puls: 159 bpm

Kcal: 99 kcal

DB benchpress

5x12 a 7kg

Incline DB benchpress

5x12 a 7kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 15kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 17,5kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastigehed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 150 bpm

Max puls: 158 bpm

Kcal: 298 kcal

Link to comment
Share on other sites

Glemte mit pulsur i dag DOH

10 min. opvarmning på cykel ved 118w i gennemsnit.

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

Biceps curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

30 min på løbebånd med 5,4km/t og 4%

Kom til at se 5 afsnit af Doctor Who i går aftes, så kom alt for sent i seng og det kan mærkes i dag, så var glad for at det den korte træning i dag.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 102,2kg (-0,6/-8,8)

Arm: samme/+1cm

Bryst: -1cm/-5cm

Mave: samme/-13,2cm

Hofter: -4/-12cm

Bagdel: -2/-7,7cm

Lår: samme/-5cm

Startede dagen glad og frisk efter en god nats søvn og et godt resultat i denne uge, så tog afsted til træning med humøret højt og glædede mig til at træne ben og skulder. Gav den 110% og det var så fedt! Men nej, hvor er jeg dog smadret nu!

Opvarmning

Tid: 10 min.

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 157 bpm

Kcal: 96 kcal

Squat

5x12 a 28kg

Benpres

5x12 a 85kg

Arnold press

5x12 a 4kg

Military press

3x10 a 12,5kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 155 bpm

Max puls: 163 bpm

Kcal: 316 kcal

Fed træning! Det kommer til at gøre ondt i morgen, men det er kun godt :smile: Ingen træning i morgen, istedet kommer min mor ind og så skal vi shoppe og hygge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uh av! Glemmer altid hvor træls ømme lår kan være.. Mine ben er ikke ret glad for at samarbejde, så det gik ikke så hurtigt med at komme fra butik til butik i dag, men er glad for at jeg kan presse mig selv, så jeg stadig bliver øm af øvelser jeg er vant til at lave.

Har tænkt lidt over nogle mål som jeg evt. kunne have.. Jeg har fødselsdag om lidt over en måned og første mål er at nå -10kg til den dag, rigtig gerne -11,1, men -10 er målet. Det er det mål jeg aktivt arbejder på. På et tidspunkt vil jeg gerne kunne løbe i 30 min. og gerne 5km på 30 min., men det er ikke et mål jeg vil arbejde på nu. Det er noget der må komme hen ad vejen. Vil længere ned i vægt inden jeg begynder at løbe. Vil rigtig gerne have nogle flere træningsmæssige mål, som ligger tættere på, som jeg kan fokusere på, så det ikke kun handler kg og cm. Må tænke mere over det.

Link to comment
Share on other sites

Ikke en helt optimal træning i dag.. Benene er stadig ret smadret og mine knæ vil rigtig gerne overstrække og låse i et kort øjeblik når jeg går. Tog opvarmning på løbebånd for at se, hvordan det gik og det blev hurtigt tydeligt at det ikke var optimalt, så måtte droppe afslutningen på løbebånd i dag. Men kan mærke at ømheden lige så stille er ved at blive til træthed, så tror jeg er klar igen i morgen

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 147 bpm

Max puls: 155 bpm

Kcal: 96 kcal

DB benchpress

5x12 a 7kg

Incline DB benchpress

5x12 a 7kg

Triceps ext. w/ rope

2x12 a 17,5kg

3x12 a 15kg

Triceps ext. w/ v-bar

2x12 a 20kg

3x12 a 17,5kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang fik jeg ikke startet pulsuret under opvarmningen.. :4slap:

Opvarmning

Tid: 10 min

Gns. power: 116 w

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40g

Biceps curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 161 bpm

Max puls: 169 bpm

Kcal: 337 kcal

Stadig øm efter i mandags, men kan i det mindste gå normalt i dag. Planen var at sætte hastigheden på løbebåndet op i går, men var jo ikke på løbebåndet igår, så det blev i dag og det gik faktisk rigtig fint!

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 158 bpm

Max puls: 166 bpm

Kcal: 108 kcal

Benpres

5x12 a 85kg

Squat

5x12 a 28kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Military press

3x10 a 12,5kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 168 bpm

Max puls: 177 bpm

Kcal: 363 kcal

Løbebåndet var en kamp i dag, men gennemførte og er helt smadret nu. Er spændt på om mine ben er ligeså ømme i morgen, som jeg var i tirsdags. Håber det ikke, for det sætter lidt en stopper for træningen.

Link to comment
Share on other sites

Tingene kører bare for mig for tiden.. Glemmer pulsur, får ikke startet pulsuret, i går låste jeg et tomt skab istedet for det skab, hvor jeg havde mine ting i og i dag glemte jeg min vandflaske :4slap: En smule øm i lårene i dag, men slet ikke så slemt, som efter mandags træning.

Opvarmning

Tid: 10 min

Gns. power: 116 w

Gns. puls: 152 bpm

Max puls: 166 bpm

Kcal: 101 kcal

DB benchpress

5x12 a 7kg

Incline DB benchpress

5x12 a 7kg

Triceps ext. w/ rope

2x12 a 17,5kg

3x12 a 15kg

Triceps ext. w/ v-bar

2x12 a 20kg

1x12 a 17,5kg

Triceps øvelse, som jeg ikke lige har fundet navnet på endnu

2x12 a 15kg

3x12 a 12,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 160 bpm

Max puls:169 bpm

Kcal: 331 kcal

Ville have droppet løbebåndet i dag og var på vej hjem, men kom til at tænke, hvor dumt det egentligt var at tage hjem uden de 30 min på løbebånd, når nu jeg var dernede, så gik ind igen og fik det overstået.

Overvejer Nupo, for gider virkelig ikke mad lige for tiden...

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 162 bpm

Kcal: 97 kcal

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

Biceps curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 163 bpm

Max puls: 169 bpm

Kcal: 341 kcal

Føler endelig, at jeg er ved at være tilbage til den styrke jeg havde før jeg startede på spilt mht. biceps, så nu skulle der også gerne snart ske lidt fremgang.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 101,9kg (-0,3/-9,1)

Arm: samme/+1cm

Bryst: samme/-5cm

Mave: samme/-13,2cm

Hofter: samme/-12cm

Bagdel: samme/-7,7cm

Lår: -1cm/-6cm

Har været et rigtig tudefjæs i dag.. Synes det har været så synd for mig, at der kun er en måned til jeg bliver 25, at jeg skulle til personalemøde i dag og derfor ikke kunne udskyde træning til det var holdt op med at regne og derfor måtte gå derned i regnvejr.. piv piv piv

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 141 bpm (underligt!)

Max puls: 148 bpm

Kcal: 89 kcal

Squat

5x12 a 28kg

Benpres

5x12 a 85kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Military press

2x10 a 12,5kg

1x12 a 12,5kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 156 bpm

Kcal: 95 kcal

DB benchpress

5x12 a 7kg

Incline DB benchpress

5x12 a 7kg

Triceps ext. w/ rope

2x12 a 17,5kg

3x12 a 15kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 153 bpm

Max puls: 158 bpm

Kcal: 303 kcal

God træning i dag, selvom jeg blev brændt af, men det er det en der får tæsk for i morgen :wink: Forstår ikke helt at min puls er faldet så hurtigt..

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 141 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 88 kcal

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

Biceps curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 155 bpm

Max puls: 160 bpm

Kcal: 311 kcal

Fin træning i dag :smile: Forstår stadig ikke helt at pulsen er faldet så meget, så hurtigt, men det er jo bare dejligt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share