A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Hmm.. 2 måneder siden sidste update? Så er det da vidst på tide med et nyt update..

Mødtes med Mille i torsdags og fik nyt program og målt fedt% og den er faldet med 2,2, har tabt 2,3 kg fedt og taget 0,3 kg muskler på, på 6 uger. Med et program med fokus på fedtforbrændning er jeg super godt tilfreds! Siden første måling i april, er fedt% faldet med 5,9, og har tabt 5,9 kg fedt og taget 1,9 kg muskler på.

I fredags havde jeg en spise-aften og gik helt amok. Endte selvfølgelig med at have det vildt dårligt og træningen lørdag led hårdt under det :gal: . Kom halvvejs gennem min METCON og kunne slet ikke mere.. Var få sekunder fra at tude. Men var nu også rigelig øm søndag (og i dag) alligevel.

Havde min sidste dag som elev i fredags, så blev fejret på arbejde, med flag over det hele og drillerier i form af ændret koder og nyt baggrundsbillede. Efter arbejde havde min mormor lavet pandekager til mig, så jeg blev rigtig forkælet! Lørdag fik jeg en LEGO sparegris af min kammerat og han gav mig en 10er til at komme i, men han havde valgt lige præcis den bestemt 10er til mig, da det var H. C. Andersen "Den Grimme Ælling"-mønten. Er stadig lige ved at tude over det, når jeg tænker over betydningen bag! (Fik også gaver af kollegaerne i dag og fik bl.a. mit første par Nike Pro tights :w00t: )

Og jeg stiller op til debutantstævne i bikinifitness, forhåbenligt i 2017 hvis alt går efter planen, eller bliver det i 2018. Har tænkt på det i laang tid, men har endelig sagt det højt og har heldigvis kun mødt støtte og opbakning indtil videre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share