A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Jamen hvia ham den pæne giver et ekstra skud motivation, har han jo også gjort et godt job allerede (uanset personlighed :happy: )

Det er også lidt det jeg tænker :wink:

Vægt: 108,9kg (-0,1/-2,1)

Arm: -0,5cm/+1,5cm

Bryst: -1,5cm/2,5cm

Mave: -1cm/-8,2cm

Hofter: -2cm/-7cm

Bagdel: -0,5cm/3,2cm

Lår: samme/-2cm

Er rigtig godt tilfreds med ugens resultat! Havde forventet at jeg havde taget på i forhold til sidste uge, så er super glad for at jeg faktisk har tabt mig mere (selvom det kun er 100 g). Og -5,5cm på en uge? Ja, det kan jeg da bestemt ikke tillade mig at klage over :smile:

Træning om en times tid :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning vel overstået. Det kommer til at gøre ondt i morgen! Fik endelig squat på programmet, så jeg er lidt oppe at køre over det! Men må indrømme at jeg havde glemt, hvor ondt squats kan gøre, men ælsker dem stadig <3. Var meget opmærksom på min teknik med biceps og hammer curls i dag og det betød at det ikke var nødvendigt for mig at gå ned i kg. Fik at vide at jeg lige skulle prøve at stoppe halvvejs oppe med hammer.. AV! siger jeg bare. Prøvet også lige en ny triceps øvelse i dag. Synes ikke rigtig jeg kunne mærke nogle effekt, men da jeg så skulle tage sidste omgang af min normale triceps øvelse lige efter, kunne jeg godt mærke at det pludselig var noget nemmere.. Det var sgu lidt underligt. Men alt i alt en fed træning i dag! Fin energi og fik prøvet lidt nyt :smile:

Det lader til at jeg har fået en beundrer :unhappy: Er bare overhovedet ikke interesseret i ham.. Han handler der hvor jeg arbejder og han er en af de flinke kunder, så jeg smiler og hilser altid på ham, men jeg smiler vist lidt for meget, for han har fået den helt forkerte idé. Det er sgu lidt træls..

Link to comment
Share on other sites

Er som forventet godt øm efter squats i mandags, men ikke så slemt som jeg havde frygtet, men det er sikkert alligevel ganske underholdende at se mig gå ned af trapper :smile:

God træning i dag. Temporet på cyklen var meget op og ned, men det skyldes nok de ømme muskler. Ellers mærkede jeg ikke rigtig noget til ømheden efter opvarmning, udover ved benpres og squats selvfølgelig. Løbebåndet var dog ikke helt nemt, men det gik :smile:

Har fået læst en del af de sider, der bliver linket til i tråden for begynder under styrketræning. Yderest brugbart! Har faktisk fået den del ud af det. Har også været et smut på biblioteket og reserveret et par bøger :smile: Har det jo egentlig ret nemt, da min ven styre mit program for mig, men vil gerne selv vide hvorfor og hvordan, også uden at han skal til at "undervise" mig :smile:

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg da også lige trænet i dag :smile: Ingen styrketræning, bare 30 min på løbebåndet, men det var også meget rart efter mine ben ikke rigtig ville samarbejde på løbebåndet i går. Det er lidt nemmere at vurdere fremskridt, når man ikke behøver at have fat i håndtagene i tilfælde af ens ben ikke helt vil som man selv vil :smile: Kunne se i dag at der sker fremskridt og der går nok ikke længe før der skal lidt mere fart på. Dejlig dag idag :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk dag! Hyggelig dag på arbejde og så videre til en god træning, hvor jeg forsøgte mig med 5x12, fremfor 3x12 som jeg startede med, i squats. Ingen problemer med det, men nu må vi se om jeg også siger det imorgen

:wink: Fik også lige oprettet et eksklusiv medlemsskab, så nu kan jeg træner mellem 6-22 hver dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 108,2kg (-0,7/-2,8)

Arm: samme/+1,5cm

Bryst: samme/2,5cm

Mave: samme/-8,2cm

Hofter: -1cm/-8cm

Bagdel: samme/3,2cm

Lår: samme/-2cm

Egentlig ganske tilfreds med ugens resultat, efter en smule terapi fra kammeraten (jeg er godt nok glad for at jeg har ham :smile:) Resultatet bekræfter mig jo bare i at det er på tide at smide nogle flere kg på nogle af øvelserne.

Træning i morgen! Havde en halv aftale med "træneren" om at træne kl.6 :sleepy:, så vi kunne få trænet sammen, men kan vist ikke lade sig gøre alligevel, men hvis det bliver lige så varmt i morgen, som det har været i dag, så tror jeg måske jeg vil træne kl.6 alligevel.

Fik lige en lille snak med min chef om træning.. Synes det er lidt sjovt, at han kommer og spørger mig til råds om træning og kosttilskud, især når man tænker på den størrelse jeg har :smile:

Link to comment
Share on other sites

Stod op kl.5 i morgens og var klar til at træne kl.6.. Det gik overraskende godt :smile: Kunne faktisk ikke mærke nogen forskel. Havde da forventet at jeg ville være en lille smule slap i det, men nej :smile: Nåede dog ikke løbebåndet, men havde alligevel planer om en lille træning i morgen, så det gør ikke så meget. Selvom jeg nu helst ville have haft det som en bonus træning :smile:

Ellers har det været en lidt underlig dag.. Min beundrer var inde og handle i dag og jeg gjorde virkelig mit for, at undgå ham og det lykkedes da også.. troede jeg.. senere skulle jeg tage kasse 2 og hvem er så de første kunder.. Ham og hans kæreste! Det var dog ikke så akavet som frygtet. Er lige kommet hjem efter en aften hos en veninde og får så en sms fra en fyr, som jeg har haft noget kørende med for lang tid siden, men han er blevet ved med at skrive med nogle måneders mellemrum (der gik et helt år på et tidspunkt), selvom jeg gang på gang har sagt, at han skulle lade mig være i fred. Denne gang er der så gået 3 måneder og denne gang skriver han så, at han ikke kan holde op med at tænke på mig. Han siger også at jeg bare skal sige til, hvis han skal lade mig være i fred og at han vil slette mit nummer, hvis jeg vil have det.. Det har jeg så bare hørt før, men håber da på at det passer denne gang.. Irriterende mænd! :annoyed:

Link to comment
Share on other sites

Så er resten fra i går overstået og må sige at det var ikke lysten der drev værket i dag! Drak 2 glas hvidvin i går og blev sgu lidt halv snalret af det og det kunne jeg bestemt godt mærke i dag. Har ellers holdt mig helt fra alkohol siden jeg komme igang med at træne igen (efter råd fra Paideia) og holder jeg mig også til for eftertiden.. Det er bare ikke det værd. Men træning hjalp mig dog til at blive lidt mere klar i hovedet igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Må sige at du virkelig går all in med træning, kost og livsstil. Du er super sej!! Kan godt forstå at fyrene sværmer omkring dig :flowers:

Er sikker på at du når dine mål snart og bliver en super lækker sild!!!

Hvor er du sød!Tak! Kan slet ikke lade være med at træne og det gør jo bare det hele så meget nemmere :smile:

Dagens arbejde og træning overstået :smile: God træning i dag med en god afslutning på løbebåndet. Overvejer lidt at tage et smut dernede i morgen og tage en tur på løbebåndet, siden min bonus-træning i går blev til en opsamlingstræning.

Link to comment
Share on other sites

30 min. gang på løbebånd. Så fik jeg alligevel min bonus træning alligevel.. Ved ikke rigtig om det var en god idé eller om jeg bare skulle have droppet det. Er bare så træt i dag, så bliver bare på sofaen resten af dagen :unsure: .

Fik mig en snak med en studievejleder i dag omkring muligheden for at supplere op i nogle fag, så fra august skal jeg til at have fransk, tysk, samfundsfag og biologi. Det giver lige lidt ro på det næste års tid og gør det forhåbentlig nemmere at finde et job :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning overstået :smile: Har sovet virkelig dårligt i nat og var vågn flere gange pga. varmen og først kl.4 lykkedes det mig at få lavet lidt gennemtræk. Tog 2 stacker istedet for den ene jeg plejer og det hjalp da lidt på energien, men kunne nu stadig godt bruge en time på øjet inden arbejde, men det er der bare ikke tid til. Må bare tidlig i seng i aften..

Øget vægten skulder øvelsen med 1kg. Var lidt i tvivl om jeg skulle gøre det eller ej, for jeg synes mine skuldre er begyndt at se lidt voldsomme ud, men kigget i spejlet en ekstra gang og besluttede mig for at tage det ekstra kg på. Tror mere det handler om at jeg skal vænne mig til de forandringer der sker, når man træner :smile:

En anden ting jeg skal vænne mig til, er nogle af de forskellige personligheder i centret.. I torsdags kom der en kommentar om, at jeg sad på en af bænkene, fra en ældre herre. Da han kom i dag, sad jeg tilfældigvis samme sted og der kom endnu en kommentar fra ham. Jeg tænkte bare "Så bland dig dog uden om!!", men da jeg var helt færdig med træningen i dag, gav han mig et klap på skulderen og sagde "godt gået i dag", så hans kommentar var jo nok bare hans måde at forsøge at motivere mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 107,9kg (-0,3/-3,1)

Arm: +0,5cm/+2cm

Bryst: -0,5cm/-3cm

Mave: +1cm/-7,2cm

Hofter: +2cm/-6cm

Bagdel: +0,5cm/-2,7cm

Lår: -2cm/-4cm

Tænker ikke så meget over tallene mere og det er nok meget godt med ugens plusser. Er glad for at jeg var advaret om det nok ville ske og har også fået en forklaring på hvorfor, så tager det stille og roligt :smile:

God træning i dag, men det tog en evighed.. der var ikke så mange i centret og så vi tog os god tid og snakkede nok alt for meget, men det var nu hyggeligt :smile: Skulle lige prøve et par nye øvelser for triceps.. de var lidt onde, men rigtig fedt at prøve noget nyt :smile: Sprang over benpres idag, da det var dagens sidste, men der var optaget da jeg nåede til den og synes jeg i forvejen havde været i centret lige rigeligt længe i dag.

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Min vagt i dag blev ændret til en lukkevagt, så måtte tidligt op for at nå dagens træning. Besluttede mig for at tage afsted i god tid, så jeg ikke skulle gå og kigge på uret hele tiden, men tog lige en halv times ekstra søvn end planlagt, men det blev jeg så også straffet for, da jeg blev vækket ved at glascontaineren lige ude foran min bygning blev tømt.. Var nær faldet ud af sengen :blink: (det må egentlig have set meget sjovt ud!)

Men afsted til træning kom jeg :smile: Kunne godt mærke at jeg kom alt for sent i seng i går. Var virkelig slap i dag. Øgede dog alligevel ben pres fra 69kg til 77kg, men det var virkelig også på tide.

Dagen er startet i et virkelig dårligt humør. Er dog blevet mere neutral humør efter træning, men det er stadig en af de dage som bare skal overståes. Må forsøge at fokusere på de positive ting: Skal arbejde med to søde ungarbejder i dag. Fandt et motivende billede igår af en rigtig flot pige, som har den krop jeg arbejder på at få.. Der er laaaanng vej endnu, men ikke lige så langt, som der var for 2 måneder siden :smile:. Mine træningssko er ved at gå lidt i stykke, så nu har jeg en undskyldning for at købe de sko jeg går og savler over. Hvis jeg så også kan holde mine øjne åbne, mens jeg fokusere på de 3 ting, så skal dagen jo nok gå helt fint :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Overlevede alligevel dagen :smile: Vagten startede dog ikke alt for godt, da jeg var pludselig blev meget svimmel på vej til arbejde og det gik først over efter jeg havde holdt pause og havde fået lidt at spise.. Ellers var det en super hyggelig vagt. Der blev ikke lavet så meget.. nok derfor det var hyggeligt :smile: Har også fået vagtplan for resten af sommeren og har næsten fuld tid, så det er jo bare lækkert!

Dog et minus.. Mine reebok easytone sko er punkteret :mad: Det var jo ikke de sko jeg vil have udskiftet!

Mine planer for i morgen er blevet aflyst/rykket, så kunne være man skulle tage et smut forbi centret engang i løbet af i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det blev ikke til nogen ekstra træning i går.. Det blev i stedet til en to timers lur og en hyggelig aften på sofaen med "little miss perfect" og "dance moms" som underholdning og fik hæklet lidt også. Så fik jeg også læst lidt i "the strength training anatomy workout", som jeg hentet på biblioteket for nogle dage siden. Indtil videre virker det som en god bog, selvom det ikke er alt jeg er helt enig i, men jeg lærer da noget af den :smile: Det var lige sådan en dag jeg havde brug for! :smile:

Endnu engang er der sket ændringer i vagtplanen.. Skulle egentlig arbejde fra 9-15, men det blev lavet om til 13-luk, så ingen tidlig weekend til mig, men nu har jeg så også fri de næste 3 dage, så mon ikke jeg overlever? Tog ned og træne kl.7:30 og tog mig god tid i dag. Var lidt træt i kroppen inden jeg tog afsted, men ikke noget jeg mærkede noget til da jeg først kom i gang. Tværtimod gik træning faktisk rigtig fint! Har dog lidt problemer med løbebåndet.. Får nogen gange ondt i mine skinneben og det forsvinder igen, når jeg holder fast i håndtagene på løbebåndet. Forsøgte at presse igennem det i dag, men det blev bare værre, så måtte holde ved istedet for. Ved ikke rigtig om det er fordi hastigheden ligger et træls sted mellem gå og løb eller om det er hældningen på løbebåndet, som mine ben ikke er så glad for eller om det måske bare er noget så simpelt som mine sko der er problemet.. Må prøve mig lidt frem for at finde frem til problemet. I morgen er planen en ekstra træning, gerne 45min, istedet for 30 min, på løbebåndet.

På vej til træning kom jeg til at tænke på det bryllup jeg skal til, til april næste år.. Det var nemlig det der fik mig igang med at træne igen (det er dog ikke det der får mig til at holde fast i det), da jeg gerne vil have en flot kjole på, men jeg vil ikke bruge en masse penge på en kjole, hvis jeg alligevel ligner en sæk kartofler i den.. Hvis udviklingen fortsætter som hidtil, så kommer jeg sgu til at ligne en sæk kartofler til den tid alligevel.. en mindre en, men alligevel. Men jeg går nu ikke i panik over det, for det er som sagt ikke det der får mig til at fortsætte med at træne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vil lige huske dig på at April er langt væk endnu.

Smid de negative tanker i skraldespanden og fyld nogle posetive på.

Hvis du fortsætter din træning, og også får lagt lidt periodisering ind, så du øger vægtene efter en plan og ikke på "gefuhl" skal du sgu nok bliver pænt fit til April.

Du har alderen med dig i høj grad, og selvom det bryllup i april ikke er en succes kriterie for dig, tror jeg det er super at have et mål at gå efter.

Sæt dig evt nogle delmål også. Der ikke kun er baseret på Krops mål og vægt. Men evt noget med at kunne løfte X antal kilo, tage X Antal reps osv.

Du kan også sætte nogle delmål op. Om det er at være 5 kilo lettere til den der julefrokost i december eller noget andet er sådan set underordnet. Men det kan virke super motiverende.

Detter er udelukkende lommefilosofiske tricks jeg selv har benyttet mig af, så de skal selvfølgeligt tages i den ånd..

Keep on fighting...

Link to comment
Share on other sites

Tak for input Arcus! Fed idé med delmål der ikke baseret på cm og kropsvægt! I mit hoved har mål/delmål altid haft noget med x antal kg tabt eller at kunne klemme sig ned i et par gamle bukser, men det andet er da meget sjovere :smile:

Det blev ikke til nogen bonustræning i går.. Har meget ondt i mine knæ og hofter, så valgte at tage den med ro. Dagens træning var derimod den bedste træning i lang tid! Jeg har en dårlig vane med at tage for lange pause mellem sæt, så det var jeg meget opmærksom på i dag og det gjorde selvfølgelig de sidste sæt hårdere, så blev presset til det yderest i alle øvelser og øgede triceps ext. til 15kg. Havde ingen problemer med mine skinneben på løbebåndet i dag, så der fik jeg også presset lidt mere på. Selv opvarmning på cykel var bedre i dag! Presse ikke på, på cykel, fordi det netop er opvarmning så længe jeg ligger over 100 w, men det er jeg nu altid. Idag kom gns power op på 121 w, hvor det ellers normalt ligger omkring 115 w. Og går alligevel fra centret fuld af energi :biggrin:

Blev nødt til at købe nye bukser i går, da endnu et par gav op.. Havde håbet på jeg kunne have ventet en måned mere af hensyn til størrelsen, men der var ikke rigtig noget at gøre.. Min chef har nu også været efter mig pga. at jeg må gå og hive min bukser op hele tiden.. Var så heldig at falde over et udsalg, så fandt to par bukser til -50% og er gået en størrelse ned siden sidst jeg købte bukser (i samme mærke) :4thumbup: Gik også lige i gennem noget af mit gamle tøj og fandt et par jeans, som jeg nok snart kan passe. Prøvede også lige et par bukser, som jeg fandt frem for en uge siden og de er tættere på at passe end de var for en uge siden :biggrin:

I love my life! <3

Link to comment
Share on other sites

Tak :smile:

Følte mig lidt slap i dag, men kom igennem hele programmet. Venstre knæ gjorde lidt av under squats. Ved ikke rigtig om jeg skal bekymrer mig om det, så længe det kun er under selve øvelsen. Det er på en måde lidt praktisk, for jeg ved at jeg er kommet langt nok ned, når knæet gør ondt. Forsøger at begrænse mine pauser mellem sæt, men det er sgu lidt svært når jeg træner sammen med min kammerat, for så skal der jo snakkes (ham der snakker, ikke mig :wink:), hvilket jo også er hyggeligt, men en smule forstyrende.

Havde en snak omkring mad med min kammerat for et par dage siden, for jeg er ikke ret god til at få nok at spise, slet ikke efter træning og gik da også sukkerkold efter træningen i søndags, men han sagde at man kunne mærke det på træningen dagen efter en dag med for lidt mad. Det er dog ikke noget jeg har lagt mærke til.. før idag.. I går var maden alt andet end optimal og det kunne godt mærkes i dag :unsure: Fik da også lige en sms fra ham om at nu skulle jeg huske at spise efter træning i dag :smile:

Nu vil jeg gøre mig færdig og komme ud til en veninde og lave dekorationer til hendes søns fødselsdagskage :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor langt er du nede i dine Squats? Husk at komme til eller under vandret. De fleste har en grim vane med at stoppe før, og det putter alt for meget pres på knæet.

Hvis der er nogle der siger du ikke må gå under vandret.. så er de nogle fjolser..

Hvordan er dine knæ i squatten? Husk at knæene egentligt skal ud af, og du skal åbne op i hoften, når du går op igen, skal du presse hoften ud op op.

Det med at få knæene ud til siden når du går ned, og ikke ud over knæene var lidt en øjenåbner for mig. Efter jeg fik styr på den den har mine knæ osv ikke gjort ondt.

Husk desuden at hvile stangen på skuldre bladene og ikke nakken. Tror mig, du vil blive glad for at lære det tidligt frem for senere når der er kommet lidt kilo på.

Ellers er det jo flot trænet. I forhold til energi er en Protein shake god efter træning hvis du har en tendens til at gå kold.

Der er meget okay pulver der ude, og det er svine nemt at have med...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share