The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

... med dit behov for træningsgadgets bør du nok overveje som minimum at skaffe dig en kvinde der er på finansloven! Tror sgu det bliver svært at finde nogen der kan honorere dine behov ... desværre!

Ellers kan jeg jo bare finde flere. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

I går var DBM efter mig fordi han synes jeg er svag. Det måtte jeg så lige bevise at jeg ikke er ved at reppe med hans max. Eller dvs - drengen laver jo slet ikke DL, men hvis han gjorde ville jeg have reppet med hans max.

DL:

3x60kg

3x100kg

5x140kg

5x160kg

10x180kg - BANG! Det må siges at være rep PR.

Masser af tryk i dag. Holdt fokus hele vejen op på de lette sæt og det gav pote på det sidste. Det må betegnes som et "go" sæt, altså balls to the wall, uden at være helt retarderet. Afslutningen af denne cyklus kommer til at byde på retarderet repout på 200kg.

OHS:

3xbar

3x30kg

3x40kg

1A: FSQ:

5x50kg

5x80kg

3x90kg

2x100kg

1x115kg

1x110kg

1x110kg

1x110kg

1x110kg

5x80kg

5x80kg

1B: Reverse hypers:

10x10x70kg

Neckwork:

3x15x15kg i alle 4 retninger.

Link to comment
Share on other sites

DL:

3x60kg

3x100kg

5x140kg

5x160kg

10x180kg - BANG! Det må siges at være rep PR.

Masser af tryk i dag. Holdt fokus hele vejen op på de lette sæt og det gav pote på det sidste. Det må betegnes som et "go" sæt, altså balls to the wall, uden at være helt retarderet. Afslutningen af denne cyklus kommer til at byde på retarderet repout på 200kg.

Bum for et dødløft!

Jeg laver også 10 når jeg skal reppe med 180 kg. There I said it.

Link to comment
Share on other sites

Det glæder jeg mig til Dix!

I dag slog jeg mig selv ihjel med prowleren i Garagen.

Først stod den dog på lidt improviseret workout med Dehn og Sarah, da Børsen var på besøg for at lave reportage. Det kunne være god lols hvis jeg ender op i Børsen - D-Bro ville aldrig nogensinde stoppe med at give mig heat for det. :wub:

3 runder af:

Noget hurdle jumps

Noget skub/træk

Noget clean

Nogle pullups.

Dernæst stod den på CF-games WOD1, som på forhånd var udråbt til at ramme mine spidskompetencer:

Max runder på 10 minutter af

30 double under

15 power snatches med 35kg

DUs foregik 1-2 stk af gangen, power snatches som ren trold. Jeg nåede to runder og 30 DUs. Det rakte til en 41ende plads i Europa på tidspunktet, men der var også under 50 der havde registreret. :mrgreen:

On to the real fun.

Prowler 500

90kg x 2 x20-25m

130kg x 2 x20-25m

170kg x 2 x20-25m

210kg x 2 x20-25m

250kg x 2 x20-25m

På den sidste tur blev der fjollet en smule, så den var nok snarere en halv tur. Brutalt alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Weighted Towel pullups sparker røv!!! Hvordan er du på grippers?

Jeg er lort med lort på. Men jeg har pinchet 5x5kg på et tidspunkt. Tror ikke jeg kan lukke 1.5. Det er nærmest pinligt.

Det er dog min erfaring at grippers primært gør dig god til grippers og ikke rigtig har den store overførbagved.

Link to comment
Share on other sites

Først stod den dog på lidt improviseret workout med Dehn og Sarah, da Børsen var på besøg for at lave reportage. Det kunne være god lols hvis jeg ender op i Børsen - D-Bro ville aldrig nogensinde stoppe med at give mig heat for det. :wub:

Dernæst stod den på CF-games WOD1, som på forhånd var udråbt til at ramme mine spidskompetencer:

Max runder på 10 minutter af

30 double under

15 power snatches med 35kg

DUs foregik 1-2 stk af gangen, power snatches som ren trold. Jeg nåede to runder og 30 DUs. Det rakte til en 41ende plads i Europa på tidspunktet, men der var også under 50 der havde registreret. :mrgreen:

:laugh: :laugh: :laugh:

Åh, for helvede, hvor er det skægt med det bøssjip! Det var præcis hvad vi snakkede om! Det er så latterligt skægt, at du og jeg er SÅ ekstremt ringe til det stads! Jeg må¨næsten prøve det, bare for at se om jeg kan nå over 1 runde :laugh: :laugh:

Du bliver den mest profillierede CF'er i DK, hvis du rammer børsen, bro! I would love it! :wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh: :laugh:

Åh, for helvede, hvor er det skægt med det bøssjip! Det var præcis hvad vi snakkede om! Det er så latterligt skægt, at du og jeg er SÅ ekstremt ringe til det stads! Jeg må¨næsten prøve det, bare for at se om jeg kan nå over 1 runde :laugh: :laugh:

Du bliver den mest profillierede CF'er i DK, hvis du rammer børsen, bro! I would love it! :wub: :wub:

Det er faktisk lidt tragisk at jeg kan være så dårlig til dem. Endnu mere tragisk at der findes en der er ligeså skidt som mig. :laugh:

Bænk i dag. Føltes af lort til træning, men er ikke helt så lort når den kommer ind i regnearket. Dog ikke imponerende.

Bænk:

999xbar

3x60kg

5x80kg

5x90kg

6x102,5kg - F on 7.

Blah!

3x10x60kg

DB rows:

10x36kg

10x56kg - straps herfra for en gangs skyld.

5x71kg

8x71kg

8x71kg

8x71kg

5x71kg

10x56kg

10x56kg

37x36kg - var så nemt at jeg kigge på DBen bagefter for at være sikker på at det var 36eren. Lavet som et sæt uden R/P og uden straps. BOOM!

1A: Pullups: 3x6

1B: HSPU: 5, 4, 3 - det er sgu ikke ok.

En lille smule pinch som afslutning. Jeg prøvede med 5x5kg, men kunne ikke få dem op. 4x5kg var dog rimelig nemt.

Link to comment
Share on other sites

Kom sent i seng pga lort på jobbet, så da vækkeuret ringede kl 14 var jeg lidt groggy. Fik dog hurtigt bikset noget mad sammen og pakket en taske.

Squat:

10xbar

5x60kg

3x100kg

5x115kg

5x130kg

7x150kg - PR og det højeste estimerede max til dato.

3x10x90kg

1A: GHR: 3x6xBW+20kg

1B: Front bridge: 3x30sxBW+20kg

Side bends:

2x15x53,5kg

Jeg trænger seriøst til at blive stærkere i min core.

Link to comment
Share on other sites

Kom sent i seng pga lort på jobbet, så da vækkeuret ringede kl 14 var jeg lidt groggy. Fik dog hurtigt bikset noget mad sammen og pakket en taske.

Squat:

10xbar

5x60kg

3x100kg

5x115kg

5x130kg

7x150kg - PR og det højeste estimerede max til dato.

3x10x90kg

1A: GHR: 3x6xBW+20kg

1B: Front bridge: 3x30sxBW+20kg

Side bends:

2x15x53,5kg

Jeg trænger seriøst til at blive stærkere i min core.

Er du sikker på det ikke var din anti-paleo natmad der ikke gjorde dig groggy?? wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Kardio i dag med Juice, DBM, Hansen og jhax.

4x prowler uden vægt

3 runder af:

1 minuts pause (jeg var så heldig at starte med pausen og så have 4 øvelser i træk):

1 minut 50kg farmerwalk

1 minut prowler+40kg (første runde, så døde prowleren og vi lavede burpees i stedet)

1 minut Sandbag carry

1 minut KB swing.

Derefter

3x500m rundt om blokken, med ~2-3min pause.

Link to comment
Share on other sites

Træning med D-bro i Garagen.

Jeg er i Børsen i dag.

Press:

10xbar

3x40kg

3x57,5kg

3x67,5kg

3x80kg - døde i bunden. Heldigvis var i dag den planlagt dårligste dag i denne cyklus.

5x10x50kg

Chinups:

3xBW

1xBW+20kg

1xBW+40kg

1xBW+50kg - tænkte rigtig meget på Angel her. :wub:

Det gik sådan set ganske ok.

Rope climbs:

1x op med +10kg vedt

6-7xop og ned.

Puha. Det suser lige i vaflerne.

Pullups:

3x6xBW

Hov! "Glemte" at lave ring dips/chest supported rows. Lavede i stedet rope climbs. Det er fint.

Prowler Hotness!

5, 10, 15m suicide med 70kg i alt.

3 ture med start hver 3. minut.

Den rev rigtig godt.

For øvrigt lykkedes det mig at lave 15 DUs i træk i dag. Bangbang. Det er nok pga mit Powerbalance (DaisyBro approved!) armbånd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share