SLET


charlietoma
 Share

Recommended Posts

Hvad er det helt præcis du vil have kommentarer på? Du vedhæfter 3 billeder og ingen information om din træning. Det eneste vi kan se er at du ser ud til at være i ok form og med en lav fedprocent, og hvis formålet er at vise en sixpack frem så er det jo helt ok. Det har bare ikke meget med bodybuilding at gøre.

Link to comment
Share on other sites

Super drenge, sådan styrker man en 15-årigs selvtillid :smile:

Han har trænet i 6 måneder og det ser da fint ud. Havde i forventet en 120 kg tung 15-årig neger?

Charlie: Glem nu ikke at træne ryggen, benene (og røven) hvis du da ikke allerede gør det. De 15-årige piger vil have en flot numse :wink:

Jeg havde ikke forventet 120 kg, men jeg havde dog forventet lidt mere masse når man vælger at skrive bodybuilder i titlen på ens indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Det er da godt trænet, når man tænker på det er hjemmetræning.

Det ville nok være en god ide at starte i et træningscenter, hvor du får trænet hele kroppen (hvis du ikk allerede gør).

Bodybuilders træner jo som regelt i et center og ikke derhjemme. ;)

Link to comment
Share on other sites

Super drenge, sådan styrker man en 15-årigs selvtillid :smile:

Han har trænet i 6 måneder og det ser da fint ud. Havde i forventet en 120 kg tung 15-årig neger?

Charlie: Glem nu ikke at træne ryggen, benene (og røven) hvis du da ikke allerede gør det. De 15-årige piger vil have en flot numse :wink:

Det er vel reelt nok at spørge om hvad han ønsker feedback på? Hvis han bare vil have "godt gået!" kommentarer, så kan han lægge billederne op på Facebook. Hvis han vil have noget brugbar feedback om hvad han kan forbedre, så må han give nogle oplysninger om hvad det er han hidtil har kørt med.

Beklager, men jeg kommer ikke på MOL for at beundre folks fotos af dem selv. Der er allerede rigeligt med folk i centrene rundt omkring i DK der bruger 50% af tiden foran spejlet. Det må de også godt, men de får heller ingen "WOW se lige de guns!!!" kommentarer fra mig, for det er ikke det jeg er der for.

Link to comment
Share on other sites

okay hvis jeg er så tynd som i siger, hvad kan jeg så gøre for at gaine mere?

Træner : Bicep curls, med rotation, og uden pull-ups med underhåndsgreb, kick-backs dips en arm extensions push-ups dumbbell rows, pull-ups med overhånds greb osv og + jeg går til boksning så sjipper " fighter " og får nok cardio og drikker protein shake efter træning, spiser nogenlunde sundt ( ved godt det er en stor del af det ) men nogengange så ryger der sgu lidt slik med ned men spiser meget sundt og får os sovet nok træner 3-4 gange om ugen.

Så sig mig mit mål med det her træning er at gaine mere så sig mig hvad jeg kan gøre?

og det skal lige siges jeg kun er 1.60 og vejer 65 kg så ved ik hvor tynd jeg er.

PS det var bare nogle af øvelserne gider ik til at skrive hele mit træningsprogram ned men det kan

jeg måske blive nød til?

Link to comment
Share on other sites

okay hvis jeg er så tynd som i siger, hvad kan jeg så gøre for at gaine mere?

Træner : Bicep curls, med rotation, og uden pull-ups med underhåndsgreb, kick-backs dips en arm extensions push-ups dumbbell rows, pull-ups med overhånds greb osv og + jeg går til boksning så sjipper " fighter " og får nok cardio og drikker protein shake efter træning, spiser nogenlunde sundt ( ved godt det er en stor del af det ) men nogengange så ryger der sgu lidt slik med ned men spiser meget sundt og får os sovet nok træner 3-4 gange om ugen.

Så sig mig mit mål med det her træning er at gaine mere så sig mig hvad jeg kan gøre?

og det skal lige siges jeg kun er 1.60 og vejer 65 kg så ved ik hvor tynd jeg er.

PS det var bare nogle af øvelserne gider ik til at skrive hele mit træningsprogram ned men det kan

jeg måske blive nød til?

kører 6-12 x3rep

Link to comment
Share on other sites

Så sig mig mit mål med det her træning er at gaine mere så sig mig hvad jeg kan gøre?

og det skal lige siges jeg kun er 1.60 og vejer 65 kg så ved ik hvor tynd jeg er.

Tungere vægte, færre reps. Det kan selvfølgelig være svært at opnå udelukkende ved hjemmetræning pga. begrænset adgang til udstyr, men man kan f.eks. gøre kropsvægtsøvelser "tungere" med en vest eller ved at udføre armbøjninger/pull-ups med én arm.

Du er i øvrigt ikke tynd af en normal person at være, men når du skriver bodybuilder tænker folk på det her, ikke på en trimmet fyr med sixpack:

body_building.jpg

Edited by DeerInHeadlights
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror der er nogen der har misforstået ordets forstand fuldstændigt.

Bodybuilding er hvad navnet selvsagt fortæller, og ikke udelukkende krudttønder glaseret i kokosolie.

Desuden, skal man jo starte et eller andet sted, og som udgangspunkt ser det fint ud i mine øjne, træningsperiode, alder og øvelsesvalg taget i betragtning.

Link to comment
Share on other sites

??

Lidt mærkelig ordsammensætning men du er vel næppe i tvivl om at der menes at mænd, der ønsker at ligne prof-byggere er ligeså forstyrrede som anoretiske piger! Betegnelsen for denne lidelse er i øvrigt megaræksi!

Mvh Andreas

Edited by AndreasH
Link to comment
Share on other sites

Lidt mærkelig ordsammensætning men du er vel næppe i tvivl om at der menes at mænd, der ønsker at ligne prof-byggere er ligeså forstyrrede som anoretiske piger! Betegnelsen for denne lidelse er i øvrigt megaræksi!

Mvh Andreas

Tror nærmere der sætte spørgsmålstegn ved sammenhængen - indlægget var noget malplaceret. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er helt fint du træner hjemme - det er ikke altid det behøver at "koste" (noget særligt) at gøre lidt ud af sig selv.

Og det ville være helt fint, hvis flere unge mennesker gad gøre noget for deres krop, mens de vokser - i stedet for at indse som 25 årig, at de er 40, fed og færdig :innocent:

Den med sund kost er lige i skabet - og jeg synes det er lidt for tideligt for dig at træne med de "tunge drenge". Få hellere noget Kondi-træning på dit skema. Når du beslutter dig for at begynde "for alvor" bør du finde et godt sted at træne, hvor du kan få god rådgivning. Du er jo allerede godt igang. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er helt fint du træner hjemme - det er ikke altid det behøver at "koste" (noget særligt) at gøre lidt ud af sig selv.

Og det ville være helt fint, hvis flere unge mennesker gad gøre noget for deres krop, mens de vokser - i stedet for at indse som 25 årig, at de er 40, fed og færdig :innocent:

Den med sund kost er lige i skabet - og jeg synes det er lidt for tideligt for dig at træne med de "tunge drenge". Få hellere noget Kondi-træning på dit skema. Når du beslutter dig for at begynde "for alvor" bør du finde et godt sted at træne, hvor du kan få god rådgivning. Du er jo allerede godt igang. :superman:

Hvorfor er det for tidligt at træne med de "tunge drenge" og hvorfor skal han hellere få noget "Kondi-træning" på programmet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share