Confessions of a douchebag


Christian B
 Share

Recommended Posts

Du får tyrenakke og aberøv!!!

En lille pige jeg træner udbrød også "ad vil du have kohals eller hvad det hedder?"

Deit: Dagens opturmoment var, da jeg ikke kunne bilde selvsamme piger ind at jeg i årevis havde været inde i Kylling fra Bamse&Kylling, da mine ben var "alt for store".

Edit: "Deit" er det samme som edit, men med et guddommeligt tvist.

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

En lille pige jeg træner udbrød også "ad vil du have kohals eller hvad det hedder?"

Deit: Dagens opturmoment var, da jeg ikke kunne bilde selvsamme piger ind at jeg i årevis havde været inde i Kylling fra Bamse&Kylling, da mine ben var "alt for store".

:laugh:

Repped.

Kohals...ROFL!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg har ikke rigtigt trænet i et par måneder, da jeg har smadret min supraspinatus på et snowboardstyrt. Fløj 8-10 meter gennem luften og mærkede intet da jeg landede, helt høj på adrenalin, men efter et par timer opdagede jeg at min arm bare hang helt død. Jeg kan stadig ikke løfte den lateralt og det sutter monkeyballs :(

Den er fortykket pga af arvæv og jeg går til behandling både hos PT Poul og min læge.

Jeg er blevet tyk, så med muscle memory in mente, har jeg besluttet at cutte og så træne ben/mave og ryg efter bedste evne.

Det værste er det mentale helbred, som er meget afhængigt af at jeg kan træne.

Squat med hæl på klodser, ass to grass

20xbw

15x70

10x90

2x100

2x100

2x100

2x100

2x100

5x90

5x90

5x90

Nogle hamcurls og 5x5 dragon flags med Timberlands

Link to comment
Share on other sites

Ej bro!

vigtigst af alt... kan du stadig drikke?

Lols jeg har skruet lidt op nu hvor jeg har ekstra fritid.

Men du er stadig en flot fyr og good guy. Dét kan man ikke træne sig til. Hvad siger ryggen til squat?

Oh you! Kan snildt squatte uden rygproblemer heldigvis.

Link to comment
Share on other sites

Min skulder har fået det markant bedre de sidste tre dage :-) Har ikke ord for hvor glad jeg er for det, bare at slippe for den konstante smerte er pragtfuldt og derudover har jeg fået en masse mobilitet tilbage.

Det er nok en kombination af rehab, PT Poul og min læge, men den store forandring kom da jeg startede på Binylpiller, hvilket tyder på at der åbenbart har været en masse inflammation selvom det er så længe siden jeg styrtede.

Link to comment
Share on other sites

Sweet! Kan være Pouls behandlinger kommer til at virke bedre når inflammationen har lagt sig?

Vi er umiddelbart færdige med hinanden for nu :) Har fået diverse øvelse jeg skal lave.

Skulderen har det tiltagende bedre, helt fantastisk ikke at have ondt 24/7 (pillerne hedder i øvrigt Bonyl og ikke Binyl)

Mine ben har haft godt af skaden.

Squat med hæl og klods, atg.

20xbw

15x70

10x90

10x90

10x90

7x90

3x100

3x100

10x70

10x70

nogle hamcurls og en masse læg

Jeg prøvede nogle ink presses med 10 kg db's, og det var ok, vil dog ikke forcere noget.

Prøvede også noget military og der var sgu til 10x45 :) Skønt, til gengæld er min chins-styrke gone- 5x5 :/ Well det kommer hurtigt igen, men jeg forbander mine puny underarme og mit fesne greb!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Min skulder er stadig fucked, men har jeg bestilt en rehab-protokol af Armada, som ifølge sig selv er impingement ekspert.

Jeg stod tidligt op og susede i centeret på tom mave.

Squat med hæl og på klodser:

20x bw

15x70

15x80

15x80

15x80

Military:

20x20

8x50

6x50

sløjt- kører den med albuerne pegende fremad pga skaden.

En masse cable flyes og nogle hjemmelavede skulderøvelser jeg kan køre uden smerte.

Hanging Leg Rase i Timberlands

5x5

Dragonflags i Timberlands

3x5

+ en masse triceps med kabler

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Gæstelogning!

I dag er det lørdag, og i den forbindelse har jeg flyttet dagens logning til min facebook og irl ven, BBB's log :smile:

tumblr_m7wn5ptOJL1ro6xr9o1_1280.jpg

PHAT Chest and Arms (and Shoulders) Hypertrophy

Military

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

PS Incline

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

10x60 kg

Korte pauser.. fik god kontakt til sidst

Cable Cross

15x20

12x20

18x15

Rope Curl

12x20

12x20

10x20

Con Curl

12x12 kg

12x12 kg

Tate Press

12x20 kg

12x20 kg

12x20 kg

I aften spiller Pete Oak på Zefside, og jeg regner med at han har tasken fuld af dybe, groovy toner. Det er dejligt at arbejde til :smile:

http://soundcloud.com/pete-oak/pete-oak-baby-baby-oroginal

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share