guns...


bezk18
 Share

Recommended Posts

hej folk håber i kan hjælpe.

jeg træner nu en 4 splits program hvor jeg træner

bryst mandag, ryg tirsdag, ben ondsdag, arme torsdag,

så træner jeg gymnastik 4 timer både tirsdag, torsdag

og i weekenderne arbejder jeg i et fitnesscenter,

hele min krop er vokset men ikke mine arme, jeg ville grne have stører arme håber i kan hjælp.

ps. mine armøvelser er= hammer curls, high cable curls, curls i maskine og til triceps= dips, pushdown med tov, fransk pres.

er de gode nok til at få store guns... på forhånd tak. hilsen bezk18

Link to comment
Share on other sites

Har du maal paa, hvor meget/lidt dine arme er vokset over hvor lang tid?

Links:

http://www.bodybuilding.dk/artikler/traeni...-p-12-uger.html

Eller:

http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybu...areforgirls.php

Jf. Coach Sommer stammer gymnaster store arme isaer fra straight arm exercises som planche, iron cross og maltese. Men dem kender du sikkert som gymnast. Jeg tvivler dog lidt - jeg tror i lige saa hoej grad det er fra muscle-up og upside-down curls.

Link to comment
Share on other sites

Du bliver jo nød til at måle armene løbende. Du ser dig selv i spejlet hver dag, og det kan nemt "se ud" som om der intet er sket.

Ja HST er meget meget bedre end en 4split. Den med kun at træne en enkelt muskelgruppe om ugen er helt til grin. De eneste der muligvis kan have fodel af dette, er folk der har trænet 10år+

Om du vil træne fullbody 3x om ugen, eller 2spilt 2x om ugen er mere op til dig selv. Men du bør minimum træne her muskelgruppe 2x om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Ja HST er meget meget bedre end en 4split. Den med kun at træne en enkelt muskelgruppe om ugen er helt til grin. De eneste der muligvis kan have fodel af dette, er folk der har trænet 10år+

Argghhhh, skulle vi nu ikke lige spænde mol-hjelmen? Så fantastisk er HST altså heller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Argghhhh, skulle vi nu ikke lige spænde mol-hjelmen? Så fantastisk er HST altså heller ikke.

Jeg siger nu heller ikke det er fantastisk, men jeg mener nu stadig det er noget bedre end en 4split til en der ikke har mere erfaring bag sig :smile:

Bezk18: Du bliver nød til at væbne dig med tålmodighed, 40cm arme kommer ikke på en nat. Men bare rolig, hvis du træner seriøst og spiser rigtigt, skal de nok komme med tiden. Jeg mener stadig hvad jeg rådede dig til før. Træn enten en 2split 2 gange om ugen, eller en fullbody 3x om ugen (HST eller ej, er ikke det vigtigste, bare du træner hvad du har lyst til). Ser om der ikke sker lidt bedre fremgang om en måned eller to.

Lol da, hvorfor nu det?

Fordi du går 3 skridt frem og 2 tilbage med et 4 split. Uden flere års erfaring, har musklerne ikke brug for at blive gennemtævet én gang om ugen.

Edited by venaN
Link to comment
Share on other sites

Jeg siger nu heller ikke det er fantastisk, men jeg mener nu stadig det er noget bedre end en 4split til en der ikke har mere erfaring bag sig :smile:

Bezk18: Du bliver nød til at væbne dig med tålmodighed, 40cm arme kommer ikke på en nat. Men bare rolig, hvis du træner seriøst og spiser rigtigt, skal de nok komme med tiden. Jeg mener stadig hvad jeg rådede dig til før. Træn enten en 2split 2 gange om ugen, eller en fullbody 3x om ugen (HST eller ej, er ikke det vigtigste, bare du træner hvad du har lyst til). Ser om der ikke sker lidt bedre fremgang om en måned eller to.

Fordi du går 3 skridt frem og 2 tilbage med et 4 split. Uden flere års erfaring, har musklerne ikke brug for at blive gennemtævet én gang om ugen.

okay mange tak, jeg ved da godt det med at man skal være tålmodig , men det er bare mit mål jeg siger jo ikke det skal ske nu men helt sikkert inde for de næste 12 md.

ellers prøver jeg noget andet mange tak.

Link to comment
Share on other sites

okay mange tak, jeg ved da godt det med at man skal være tålmodig , men det er bare mit mål jeg siger jo ikke det skal ske nu men helt sikkert inde for de næste 12 md.

ellers prøver jeg noget andet mange tak.

Hvis det lykkes dig at gaine 10 centimeter på et år, så lad mig lige få opskriften ;) Hvad målte dine arme for 3 måneder siden(eller da du startede?)?

Jeg kan fortælle, at jeg selv på ca. 10 måneder har gainet 5 cm, men det er inkl. begynder gains.

Mht. tips: har du læst de artikler, jeg linkede til?

Link to comment
Share on other sites

okay tak, men jeg møler skam mine arme men der sker intet de er kun 36 cm. ville helt sikkert gerne op på 40-45 stykker.

er der ingen der har nogle gode råd.

Jo begynd at se lidt realistisk på det, at gaine 10cm på dine arme er muligt, men ikke på et år og skal du gaine 10cm på dine arme skal du gaine en god portion kropsvægt samtidig.

Lol da, hvorfor nu det?

Det mener du ikke seriøst vel??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

jeg regner jo heller ikke med 10 cm, men en 5-7 ved jeg at jeg godt kan, mine arme er ikke vokset de 3 md. men min brystkasse er blevet 4 cm stører når jeg måler rundt om, brystet og har taget 3 kg. på

Har du problemer med at spænde/flexe biceps når du træner arme? Det har jeg - især med venstre arm. Føler ikke jeg kan flexe min biceps på samme måde som i højre arm, så jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med at de ikke vokser særlig meget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan spørge dig Teddy, mener DU seriøst at fullbody er den eneste vej? Kom ud af dit fullbody uden isolationsøvelser paradigme.

Personligt foretrækker jeg en 2-split 2 x om ugen. F.eks. Lower/upper/lower/upper.

Jeg mener intet steds jeg har skrevet at fullbody er det bedste, men bedre end 4 split, absolut!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share