Knæsmerter


Hanne Ry
 Share

Recommended Posts

Hej,

Er der nogen, som ved hvor man on-line kan få lægehjælp vedr. sportsskader ?

Er der evt. nogen som har prøvet og/eller ved hvad man kan gøre ved smerter på

inderside af knæ ved moderat løb ? Smerterne er værst i begyndelsen - aftager så -

og er igen mærkbare ved afsluttet løb ca. 10 km.

Lad høre fra Jer - TAK !

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Er der nogen, som ved hvor man on-line kan få lægehjælp vedr. sportsskader ?

Er der evt. nogen som har prøvet og/eller ved hvad man kan gøre ved smerter på

inderside af knæ ved moderat løb ? Smerterne er værst i begyndelsen - aftager så -

og er igen mærkbare ved afsluttet løb ca. 10 km.

Lad høre fra Jer - TAK !

Hej Hanne :bigsmile:

Det kunne godt virke som om du træder en smule skævt, så der dannes en let overbelastning og at smerten så aftager i takt med at knæet blir varmet op. Løber du på andet underlag end du plejer?

Prøv evt at tjekke din sko, eller starte i gang el meget langsomt løb til knæet er varmt.

Da jeg startede med at løbe i kuperet terræn mærkede jeg det på indersiden af knæene, da jeg vred meget ind ad, det hjalp da jeg skiftede til passende terræn sko... Jeg brugte i en periode også varme creme inden løb, det hjalp mig...

Hvor længe har du løbet?

Kender desværre ingen online lægehjælp, og nu ved jeg ikke lige hvor i landet du befinder dig, men ved at der er en go idrætsklinik på Bisbebjerg...

-Ibex

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Hej alle :) 

Jeg ved godt, at tråden er gammel, men jeg ville nu alligevel byde ind, da jeg så, at OP spurgte ind til online hjælp til smerter.

Jeg har selv brugt denne app https://www.injurymap.com/ som har været rigtig god til at reducere mine smerter i knæet med øvelser. 

Håber det hjælper!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share