MusikMIX


kpsport
 Share

Recommended Posts

Kære Allesammen.

Jeg er helt ny herinde og jeg håber I kan svare på mine spørgsmål, for der vil sikkert komme en hel masse gennem tiden :)

Først vil jeg da lige ønske jer god jul og jeg håber I kommer igennem uden at tage for mange kg på :=) Det er forsent med mig hehe, men det mp vi kigger på til januar:)

Nå tilbage til mit spørgsmål...

Jeg har desværre ikke kunne finde et gratis program, hvor man kan mixe musik. altså sådan at hvis man vil ha de 40 sek af den sang og derefter 10 sek af den sang osv...

Håber meget I kan hjælpe

Hilsen

KP Sport - Kim Pedersen

Link to comment
Share on other sites

Kære Allesammen.

Jeg er helt ny herinde og jeg håber I kan svare på mine spørgsmål, for der vil sikkert komme en hel masse gennem tiden :)

Først vil jeg da lige ønske jer god jul og jeg håber I kommer igennem uden at tage for mange kg på :=) Det er forsent med mig hehe, men det mp vi kigger på til januar:)

Nå tilbage til mit spørgsmål...

Jeg har desværre ikke kunne finde et gratis program, hvor man kan mixe musik. altså sådan at hvis man vil ha de 40 sek af den sang og derefter 10 sek af den sang osv...

Håber meget I kan hjælpe

Hilsen

KP Sport - Kim Pedersen

Jeg antager du vil kunne brænde det på en CD eller gemme som MP3-fil.

De fleste bruger MixMeister, Cool Edit 2000 eller andre Cool Edit versioner. MixMeister koster lidt men ikke mere end du kan ønske dig det i julegave.

Jeg har googlet lidt efter alternativer og det ser ud til at der er lidt: http://po-ol.freedownloadscenter.com/edit-mix.html men jeg kender intet til disse freeware programmer. MixMeister alt hvad du behøver :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share