Destroy and rebuild


MaximusMaximus
 Share

Recommended Posts

Så er det tid til at føre lidt log.

Har været lidt plaget af skader på det sidste, har ændret min træning fra split til noget fullbody crap :smile:

Det passer også bedre til min motivation situation pt, men regner med at ændre det til split igen.

Vægt ca 82 kg (det er meget fint der):smile:

Højde ca 182 cm :smile:

Alder Pt 28 (det ændre sig en gang om året)

Det er vigtigt med smiley'er i ens log, så de er med, desuden er det pop at skrive "friend" Så det har jeg også med. Det er jo en meget seriøs log :smile:

Jeg experimenter en del med min fullbody prog, så den bliver justeret over time :smile:

Jeg har ikke nok ben med i, så det skal på. :smile:

Edited by MaximusMaximus
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

2/3/9

Benchpress

5X95kg

5X95kg

Pretty :smile:

SLDL

5X110kg

5X110kg

Onearmed Purestrength row

6X60kg

5X75kg

5X75kg Tre 20'er En 10'er og En 5'er

Kan lave 3-4 stk's med fire 20'er :smile:

Målet er at kunne row med Fem 20 kg's skiver på :smile:

Det bliver sejt med Fem 20'er på, så får jeg en stor gorilla agtig ryg, (bøffel agtig muskler) :smile:

Så skal jeg ikke høre kommentar på om jeg har tabt mig og alt muligt andet pis :smile:

Shoulder press

Fik ondt i bag på skuldern, gammel rotator lort :smile: Så den øvelse droppet jeg :smile:

BB Curl EZ bar

7X46,5 kg

6X46,5 Kg

:smile:

ps

:smile:

Edited by MaximusMaximus
Link to comment
Share on other sites

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

5/3/9

Inc DB press 45 grader

10X20kg

7X36kg

9X36kg

7X36kg

Det var et flot antal reps som varieret med samme vægt :smile:

Squat

Jeg havde travlt så den blev droppet :smile: Im a bad boy :smile:

Yates row

10X60kg

8X100kg

8X100kg

Lort :smile:

H-grip pulldown

8X75kg

8X75kg

:smile:

BB Smith Shrugs I smithstativet, vægt er uden stang........ Jeg shrugget med stangen foran, bag i er underligt, har oplevet at røven kommer i vejen. :smile:

8X80kg

6X100kg

6X100kg

Slapt :smile:

Travl og ringe omgang, sådan er det :smile:

Edited by MaximusMaximus
Link to comment
Share on other sites

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

11/3/9 FW Valby

Benchpress

2 Opvarmning set

7X95kg :smile:

4x100kg :smile:

Ok USA :smile:

SLDL fra klods Pelle style (ca en shacker højde)

10X60kg

5X100kg

5X140kg

2X180Kg PR og samtidig rigtig grim stil, det går altså ikke :smile:

Upperback row

10X35kg

8X30kg Min albue drillet lidt, klamme svin. :smile:

10X30kg

10X30kg

8X30kg

En slap omgang pga en lorte albue, jeg har masser af undskyldninger :smile: Regner med den holder kæft næste gang. :smile:

V-grip pulldown

8X75kg

8X75kg

???? noteret noget som jeg ikke kan tyde :smile: Det ser ud som om der står 11X16, men 16 kg findes jo ikke på stacken.. ? :smile:

DB Curl

8X20kg

4X24kg

Ingen smerter her i albuen :smile:

Lidt biceps med pelle

også lidt mave

Edited by MaximusMaximus
Link to comment
Share on other sites

Vil du ikke nok lade være med at forsøge at kopiere Nissens skrivestil fuldkommen - det er hæsligt at se på :smile:

Har faktisk set meget lidt på hans log, jeg prøver bare på at være pisse flabet og har det pisse skægt med det'.Tager pisse på log's generelt :smile:

Desuden gøre jeg som det passer mig, men vil prøve at efter komme dit ønske. :smile:

No offense Nissen, hvis han har et problem med min skrive måde kan han selv sige til.

Aspecto%20de%20Carnage.jpg

Edited by MaximusMaximus
Link to comment
Share on other sites

1334.jpg

Man skal huske at smile når man træner, helst i pauserne. Ellers ser det dumt ud imens man rep'er.

Lucy Lawless får mig til at smile, hun er flot. :smile:

price04.jpg

Jeg prøver på at være alvorlig når jeg træner, men kun under selve øvelsen. Lige som Xena, hun er meget fokuseret når det gælder. :smile:

Link to comment
Share on other sites

haha, monkey see, monkey do.

Natasha.jpg

Det er måske ren tilfælde loggen er næsten en tro kopi af nissens :smile:

Hej og velkommen :smile:

Self kan jeg ha hivet lidt inspiration fra rundt omkring, og ikke bare en. Jeg håber ikke der er copyright på ord og smiley, for så bliver det svært at føre en ordenlig log :smile:

Jeg kan se, at du også skriver på mol. Så muligvis dyrker du intens/meget sport. Mine indlæg henvender sig ikke kun til dem, der IKKE dyrker intens/meget motion. Derfor må du selv vurdere, om mine råd kan overføres til dig. :smile:

Istedet for at gentage mig selv, vil jeg henvise dig til et indlæg fra før at jeg tager pisse på alle logs, ikke kun en. Kald det en slags tribute/homage :smile:

Det er ingen hemmelighed, at det er humor, som jeg foretrækker. :smile:

M.h.t. skrivestil, vil jeg blot sige "Alt med måde". Jeg ved ikke, om dine indlæg indholder koncentreret eller ikke koncentreret humor. Om du overdriver indtaget af humor, har jeg ingen mening om her og nu. For mig er det ikke overraskennde, hvis meget store mængder humor kan skade i større eller mindre grad. Jeg vil sige, at som privatperson nøjes jeg med 200,000 humor kapsler om dagen. :smile:

God weekend. :smile:

Venlig hilsen :smile:

Maximus Maximus :smile:

Humorudvikler

Projekt humorhul

(og Projekt humorsikkerhed)

Projekterne er 2 afslappede fritidsforetagender uden økonomiske interesser. For mange år siden har jeg læst anatomi (bl.a. smileapparatet), fysiologi, biokemi, sygdomslære, ernæring og lært alternativ grinerbehandling. Det meste på næsten bachelor-niveau. Jeg benytter mig ikke mere af Medline/Pubmed og Cochrane, som nogle fagfolk bruger. "humorvejledningen" er rettet mod 20-60 årige personer, der muligvis ikke dyrker meget sport. Tror jeg :smile:

Edited by MaximusMaximus
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
"humorvejledningen" er rettet mod 20-60 årige personer, der muligvis ikke dyrker meget sport. Tror jeg :smile:

Lol jeg skulle da godt nok lalle rundt i deload grænsende til dekonditionering for at lege med de vægte du omtaler :smile: lolol :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lol jeg skulle da godt nok lalle rundt i deload grænsende til dekonditionering for at lege med de vægte du omtaler :smile: lolol :smile:

Tillykke med det :smile: Hvorfor kommentere du også dem? Hva vægt jeg bruger har intet med sagen at gøre. Du skyder helt forbi. :smile:

Jeg kommentere ikke vægte i jeres logs, så hold jer fra min. :smile:

Skal du ikke ha dig en warn, det du vist skide go til. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det er jo tæt på umuligt at forstå hvad det er, som du skriver. Din grammatik er helt forfærdelig, og du forsøger (og formår ikke) at kopiere Nissens logstil. Broflcopter.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo tæt på umuligt at forstå hvad det er, som du skriver. Din grammatik er helt forfærdelig, og du forsøger (og formår ikke) at kopiere Nissens logstil. Broflcopter.

Hvem siger jeg kopier noget? Ind til nu har Nissen ingen problem med min log. Og fred være med det.

Lolzorz siger man vist :smile:

post-16459-1237129424.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share