Sælges Kasein proteinpulver


Lauridsen
 Share

Recommended Posts

Chokolade Kasein proteinpulver sælges . Pris Kr 550,00.

Har købt flere poser pga. fragt omk. fra England. Jeg ønsker at sælge en af dem.

Uåbnet

Holdbar til 08/2009

Fabrikat Myprotein.co.uk

Indhold 5 kg

Til afhentning i Odense C

Dem der ikke kender Kasein protein kan søge på google og se hvad det er. Man vil også her opdage hvad det koster i Dk og se hvorfor jeg har købt det i UK.

Edited by Lauridsen
Link to comment
Share on other sites

Hvordan smager det? Og prisen er vel inklusiv fragt?

Hej Payam

Det er med chokoladesmag og smager ok. Men Kasein protein er mere grynet end almindelig protein. Der er nettop det at det "klumper" lidt der gør det langsomt optageligt og som gør det til det bedste protein om natten, eller andre tidspunkter hvor man har gavn af at det bliver lidt længere i maven så man for et jævnt indtag.

Det var ikke meningen jeg ville til at sende det og prisen er ikke indregnet dette. Min tanke var at der måske var nogle i Odense eller omegn der ville være interesseret i det til afhentning :)

Link to comment
Share on other sites

At det klumper har intet at gøre med optageligheden.

Det har du sikkert ret i. Har ikke forstand på hvad der gør hvad. Det er bare hvad bodylab skriver på deres hjemmeside om typen.

De skriver

"En af egenskaberne ved micellar kasein, produktets primære proteinkilde, er at det danner ’klumper’ i maven hvilket hæmmer optagelsen. Det gør, at blodbanen tilføres en jævn strøm af aminosyrer over tid. Undersøgelser viser, at når du indtager micellar kasein, så når du en maksimal proteinsyntese og aminosyrekoncentrationen i blodbanen efter 3-4 timer. Den totale frigivelse, af aminosyrer til blodbanen, kan imidlertid vare op til 7 timer efter indtagelse af micellar kasein"

Har bare erfaret at kasein har en anden konsistens end alm. valle protein også når man indtager det.

Link to comment
Share on other sites

Hvis der ikke er nogen af de lokale der vil hente det og du gider have besværet med at sende det pr. efterkrav skal jeg gerne aftage en pose for 600+porto - så har du også fået lidt for besværet.

(Ved godt at det ikke var det som du var ude efter)

Så vidt jeg er orienteret, kan man ikke sende pr. efterkrav som privatperson mere.

EDIT: Typo!!11

Edited by Nick_91
Link to comment
Share on other sites

Hvis der ikke er nogen af de lokale der vil hente det og du gider have besværet med at sende det pr. efterkrav skal jeg gerne aftage en pose for 600+porto - så har du også fået lidt for besværet.

(Ved godt at det ikke var det som du var ude efter)

Nej man kan ikke sende pr. efterkrav mere så den løsning er ikke mulig. Ellers kunne jeg da godt have sendt det til dig hvis du selv ville betale portoen.. Syntes det er blevet så dyrt at sende... 90 kr for en alm. postpakke koster det nu til dags...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share