Tøj til os "normalt" størrelse mennesker (busker/jeans)


MegaMistra
 Share

Recommended Posts

Hej.

Har et ret irriterende problem.

Nu vil jeg ikke kategorisere mig som en mega dude, men jeg har simpelthen sådan et besvær med at finde nogle busker/jeans jeg kan være i (til dagligt brug ovs)

Ved ikke om det er fordi mine lår er store kontra min liv-vidde!?

Jeg kan bare ikke finde nogen jeg kan presse mine lår i, og hvis jeg kan er der ikke meget at gi af. De fleste af mine bukser revner også i syningen ved skridtet. Jeg kan ikke ha at det er sådan noget der sidder tæt. Det må gerne være lidt løst.

Jeg har prøvet baggyjeans, ovs... kan bare ikke komme i dem el. sider de for stramt. Jeg har enda været i en skater butik, hvor intet ud over de extremt baggy jeans kunne komme på.

Så ville lige høre hvor "i" køber jeg tøj/bukser/jeans henne?

Håber der er en der kan hjælpe, for jeg har kun 2-3 par bukser tilbage jeg kan passe, og det inkludere afslapningsbukser.

på forhånd tak

Danni.

Link to comment
Share on other sites

Prøv i paragraffen på vestergade i KBH, der køber jeg meget af mit tøj, jeg kan nemt finde fede trøjer og bukser i super kvalitet der som jeg let kan passe.

jeg har enda købt mine sko der, jeg bruger størelse 48 i sko og de havde enda større sko hjemme, de er osse kanon flinke, jeg fik mængde rabat da jeg købte der sidst :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mine bukser revne også altid i skridtet. Det er pænt irriterende, at enten skulle sy sine bukser, temmelig ofte, eller smide dem ud, selvom de ikke er brugt særligt meget.

Har samme problem og har utrolig svært ved at finde bukser jeg kan passe. :smile:

Syntes ikke jeg er specielt stor, men da jeg var ude at købe sommerjakke i torsdags, så kunne jeg ikke passe den XXL jakke, som jeg kunne lide. Jakken var for lille over ryg og guns (41½cm???), men til gengæld var ærmerne 10cm for lange. Hvad fanden er det for nogle Anoreksiofre de syr jakker til?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

hehe, det kender jeg også alt for godt. Men mange af de trøjer/t-shirts jeg prøver kryber op i ryggen.

Sys fame trøjen/buske størrelsen stiger hele tiden...Både godt og ondt... Så vi jeg hellere gå nøgen end at skrumpe :tongue:

Har fame også overvejet et starte en tøjbutik for folk der træner.. Tror det kunne blive et hit...???

Edited by MegaMistra
Link to comment
Share on other sites

hehe, det kender jeg også alt for godt. Men mange af de trøjer/t-shirts jeg prøver kryber op i ryggen.

Sys fame trøjen/buske størrelsen stiger hele tiden...Både godt og ondt... Så vi jeg hellere gå nøgen end at skrumpe :tongue:

Har fame også overvejet et starte en tøjbutik for folk der træner.. Tror det kunne blive et hit...???

Er enige med jer. Har selv UTROLIG meget besvær med at få tøj. Mest dog til overkrop, da jeg er ret bred over ryggen.

Ang. bukser, synes jeg Levis laver de fedeste Jeans EVER. Engineered hedder de. Kendt for at ha en smule baggy røv med skrå syning. Der er masser af plads til ben plus de er så fede. Har selv 8 par af dem i forskellige vaske :).

Til overkrop kan jeg klart anbefale Lacoste.. det er mega dyrt, men det er ikk syet til de anoreksi-knægte der render rundt og derfor kan det fåes i gode størrelser til os der træner.. eller bare er "normale" som du selv skriver..

Link to comment
Share on other sites

Er enige med jer. Har selv UTROLIG meget besvær med at få tøj. Mest dog til overkrop, da jeg er ret bred over ryggen.

Ang. bukser, synes jeg Levis laver de fedeste Jeans EVER. Engineered hedder de. Kendt for at ha en smule baggy røv med skrå syning. Der er masser af plads til ben plus de er så fede. Har selv 8 par af dem i forskellige vaske :).

Til overkrop kan jeg klart anbefale Lacoste.. det er mega dyrt, men det er ikk syet til de anoreksi-knægte der render rundt og derfor kan det fåes i gode størrelser til os der træner.. eller bare er "normale" som du selv skriver..

Jeg var faktisk inde og prøve at par levis sidste weekend. Det var dem med lidt baggy. De strammede simpelthen for meget i lårene. Ved ikke om problemet ligger i min liv-vidde. Jeg bruge en 30-32 alt efter mærke, og de busker kan jeg bare ikke ha mine lår i.. :nonono:

Tror lige jeg vil kikke på det lacoste.. Takker

Link to comment
Share on other sites

Jeg var faktisk inde og prøve at par levis sidste weekend. Det var dem med lidt baggy. De strammede simpelthen for meget i lårene. Ved ikke om problemet ligger i min liv-vidde. Jeg bruge en 30-32 alt efter mærke, og de busker kan jeg bare ikke ha mine lår i.. :nonono:

Tror lige jeg vil kikke på det lacoste.. Takker

Først, så synes jeg simpelthen det er for sjovt du skriver BUSKER og ikk BUKSER :D

-Meeeen, tror (ved?) at det ikk er engineered du har prøvet hvis du ikk kan passe dem.. Min buddy, er Tonni Jensen, DKs bedste løfter, og har Kææææææmpe stilker. Han bruger 34-35 i livet, hvilket jo ikk er noget vildt for en fyr på 115+ kg. Hans ben kan være i dem... så måske det er en anden model end netop engineered du har været i... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

AMAGAD!!

ALLE i denne tråd er bare MEGA massive!

Det er et rent under, at I ikke alle render rundt nøgne, med de massive ben, rygge, guns etc. I er i besiddelse af.

MAD PROBZ!!1

Friends :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Har samme problem og har utrolig svært ved at finde bukser jeg kan passe. :smile:

Syntes ikke jeg er specielt stor, men da jeg var ude at købe sommerjakke i torsdags, så kunne jeg ikke passe den XXL jakke, som jeg kunne lide. Jakken var for lille over ryg og guns (41½cm???), men til gengæld var ærmerne 10cm for lange. Hvad fanden er det for nogle Anoreksiofre de syr jakker til?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Pali køber alt sit tøj i Store Robert

post-11455-1218636557_thumb.jpg

post-11455-1218636567_thumb.jpg

post-11455-1218636573_thumb.jpg

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

AMAGAD!!

ALLE i denne tråd er bare MEGA massive!

Det er et rent under, at I ikke alle render rundt nøgne, med de massive ben, rygge, guns etc. I er i besiddelse af.

MAD PROBZ!!1

Friends :smile: .

Hehe, jeg tænkte lidt det samme. :bigsmile:

Jeg har ikke de store problemer med at finde tøj selvom jeg trodsalt vejer 102kg og har næsten 70cm rundt om lårene. Og jeg køber altså næsten aldrig baggy tøj og den slags.

Hvor svært kan det være. Medmindre man selvfølgelig er seriøst BB massiv men så går man selvfølgelig kun i XXXL, Gasp, Klovnebukser og bæltetaske. Det ved alle man gør hvis man vil være rigtig BB :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det kan ikke vare længe før apprenti kommer og siger, at de tre trunter du har omkring dig er tudegrimme og at han har slået op med nogen der så langt bedre ud.

EDIT: Jeg har kæmpestore ben. Spiller basketball. Går derfor kun i Karl Kani. Kan ikke være i andet.

Edited by KongKent
Link to comment
Share on other sites

Først, så synes jeg simpelthen det er for sjovt du skriver BUSKER og ikk BUKSER :D

-Meeeen, tror (ved?) at det ikk er engineered du har prøvet hvis du ikk kan passe dem.. Min buddy, er Tonni Jensen, DKs bedste løfter, og har Kææææææmpe stilker. Han bruger 34-35 i livet, hvilket jo ikk er noget vildt for en fyr på 115+ kg. Hans ben kan være i dem... så måske det er en anden model end netop engineered du har været i... :)

Hehe, how sku.. Den er vist smuttet et par gange i farten...

Det kan du ha ret i. Men var inde i ikke mindre end 6 butikker forige weekend. Det er en stor bedrift for mig da jeg generelt HADER at købe tøj.

Jeg må ud og lede....

Pali køber alt sit tøj i Store Robert

:bigsmile: Der var den sku!!!!

Hehe, jeg tænkte lidt det samme. :bigsmile:

Jeg har ikke de store problemer med at finde tøj selvom jeg trodsalt vejer 102kg og har næsten 70cm rundt om lårene. Og jeg køber altså næsten aldrig baggy tøj og den slags.

Hvor svært kan det være. Medmindre man selvfølgelig er seriøst BB massiv men så går man selvfølgelig kun i XXXL, Gasp, Klovnebukser og bæltetaske. Det ved alle man gør hvis man vil være rigtig BB :devil:

Ok, det var sku da utroligt. Kan være jeg simpelthen bare bor i den forkerte by, hvor alt tøj er til små drenge.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

AMAGAD!!

ALLE i denne tråd er bare MEGA massive!

Det er et rent under, at I ikke alle render rundt nøgne, med de massive ben, rygge, guns etc. I er i besiddelse af.

MAD PROBZ!!1

Friends :smile: .

Jeg så BB3 i IKEA forleden og han rendte rundt i toga. Fårk han er massyyyyyyv.

Link to comment
Share on other sites

Måske i bare skulle stoppe med at gå i børnetøjsforretninger...

Har sgu aldrig mødt andre med det problem!

Når man kigger på dine billeder i galleriet, ser man hvorfor....

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!11!!!!!!2!!!

T - Mads Tyndarm 1-0

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share