Blev kørt ned


Nick_BB
 Share

Recommended Posts

Lige pt. har jeg gang i et forskningsprojekt vedrørende smerte i forbindelse med skulderoperationer, men på selve studiet er jeg på 5. år

Havde store problemer med at komme ind, havde 0,1 for lidt i snit da jeg søgte kvote 1, så måtte ud i at ansøge på kvote 2 - her kvalificerede jeg mig ved at have været i england et år og arbejde på plejehjem for særligt demente, generelt er det en fordel at have erhverserfaring, bo i et engelsksproget land og her arbejde med noget (fjernt) relateret til den medicinske profession når man søger ind på kvote 2.

Kan det være en fordel at være uddannet fitnessinstruktør + personlig træner, da man så har en del forhåndsviden? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan det være en fordel at være uddannet fitnessinstruktør + personlig træner, da man så har en del forhåndsviden? :smile:

Alt hjælper selvfølgelig, men at tro på den viden man får fra fitness instruktør uddannelse/personlig træner uddannelse giver en fordel på medicin (eller tilsvarende studie) vil være selvbedrag (no offence) :wink:

Hvis smerterne fortsætter, synes jeg du skal søge læge igen.

Link to comment
Share on other sites

Alt hjælper selvfølgelig, men at tro på den viden man får fra fitness instruktør uddannelse/personlig træner uddannelse giver en fordel på medicin (eller tilsvarende studie) vil være selvbedrag (no offence) :wink:

Nå okay :tongue:

Hvis smerterne fortsætter, synes jeg du skal søge læge igen.

Vågnede imorges med smerter i ryggen, som jeg stadig sidder med nu :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share