Blev kørt ned


Nick_BB
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen

I forgårs(onsdag) blev jeg kørt ned, på knallert, af en bil. Den så mig ikke, da den skulle dreje, så den bragede lige ind i bagenden på min knallert.

Heldigvis har jeg ikke brækket noget, men da jeg blev kastet af + at jeg rullede ca. 5 meter, har mine muskler fået et slag. :unhappy:

Det drejer sig om musklerne i begge skuldre + højre nakkemuskel + ldit i lænden(nogen gange) + venstre side af baglåret + min venstre ankel(nok "bare" ømhed).

Men da jeg har ondt de pågældende steder, kan jeg selvfølgelig ikke træne, hvilket ærgrer mig meget !

Søger råd til hvordan jeg kan mindske disse smerter, eller om jeg skal slappe af og vente på, at de forsvinder af sig selv?

På forhånd mange tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Muskeltræning:

Lad nu være med at bruge Ipren eller andre muskelafslappende midler.

Din flyvetur vil styrke dine muskler helt afsindigt, men effekten ødelægges helt sikkert med Ipren

Vent med at bruge Ipren til der er noget alvorligt galt.

Henrik

??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Lad være med at træne før du ikke har ondt mere. Dine ledbånd kan være skadede..

Det gør også ondt i begge skuldre og triceps i begge arme :cry:

Og det føles som om at min venstre underarm er spændt :unhappy:

Edited by nicka
Link to comment
Share on other sites

Muskeltræning:

Lad nu være med at bruge Ipren eller andre muskelafslappende midler.

Din flyvetur vil styrke dine muskler helt afsindigt, men effekten ødelægges helt sikkert med Ipren

Vent med at bruge Ipren til der er noget alvorligt galt.

Henrik

hvad er det for noget vrøvl?

Link to comment
Share on other sites

Lige præcis :blink:

Sortiarius, kan se du studerer medicin. Var det svært at komme ind, og hvor langt er du henne? :smile:

Lige pt. har jeg gang i et forskningsprojekt vedrørende smerte i forbindelse med skulderoperationer, men på selve studiet er jeg på 5. år

Havde store problemer med at komme ind, havde 0,1 for lidt i snit da jeg søgte kvote 1, så måtte ud i at ansøge på kvote 2 - her kvalificerede jeg mig ved at have været i england et år og arbejde på plejehjem for særligt demente, generelt er det en fordel at have erhverserfaring, bo i et engelsksproget land og her arbejde med noget (fjernt) relateret til den medicinske profession når man søger ind på kvote 2.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share