Konkurrence bænkpres (ベンチプレス


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

Jeg slutter af med :wink:, så kan man tillade sig stort set alt :wink: :wink:

Hvorfor Poul farer op ved jeg ikke, han for ikke op da jeg blev erklæret falleret.

Det er vidst også din egen version, men rart at se at du viser dig som "the bigger man", uden at bære nag over at andre er uenige med dig...

Link to comment
Share on other sites

Hov hov, styrkeløft handler om hvem der løfter mest inden for de givne regler, kan man ikke lide røgen i bageriet må man nøjes med gymlifts uden pause og med løftet røv. Udstyret er kommet for at blive, det er en integreret del af styrkeløft, i stedet for at fokusere på de negative sider skal man bare holde sin kæft og lære at bruge det. Jeg synes det er dejligt det føjer endnu et teknisk aspekt til sporten. Jeg synes dette indlæg bærer præg af visse fallerede styrkeløftere har ondt i røven over de mange kg. der løftes. :wink:

Betragter du selv din krop som udstyr (poul snakker teknik)?

Link to comment
Share on other sites

Betragter du selv din krop som udstyr (poul snakker teknik)?

Teknikken hidrører mere eller mindre direkte fra udstyret og indtil videre har de fleste informationer om japanernes metoder omhandlet udstyr, og så lidt om udadroterede hænder. I øvrigt er jeg af den mening at de tilladte opspænds grad af latterlighed rangerer på linie med udstyret.

Jeg finder det en anelse hyklerisk i andre tråde at bede udstyrsmodstandere tørre øjnene og så her i samme tone kritisere de tekniske regler, det er jo to alen af samme stykke.

Link to comment
Share on other sites

Hov hov, styrkeløft handler om hvem der løfter mest inden for de givne regler, kan man ikke lide røgen i bageriet må man nøjes med gymlifts uden pause og med løftet røv. Udstyret er kommet for at blive, det er en integreret del af styrkeløft, i stedet for at fokusere på de negative sider skal man bare holde sin kæft og lære at bruge det. Jeg synes det er dejligt det føjer endnu et teknisk aspekt til sporten. Jeg synes dette indlæg bærer præg af visse fallerede styrkeløftere har ondt i røven over de mange kg. der løftes. :wink:

:laugh:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

IK99 > OSK

emot-downsbravo.gif

Jeg kan gladeligt meddele, at ud fra de præmisser, I opstiller, er jeg nok meget tilfreds med hvor jeg befinder mig. crossjerk.gif

Men kom kom, flere one-liners om hvor gode I er, tak. Jeg er sikker på at der stadig må være mindst 3 mennesker på internettet, der ikke tager sig til hovedet, hver gang en af jer skriver.

Link to comment
Share on other sites

emot-downsbravo.gif

Jeg kan gladeligt meddele, at ud fra de præmisser, I opstiller, er jeg nok meget tilfreds med hvor jeg befinder mig. crossjerk.gif

Men kom kom, flere one-liners om hvor gode I er, tak. Jeg er sikker på at der stadig må være mindst 3 mennesker på internettet, der ikke tager sig til hovedet, hver gang en af jer skriver.

Haha, du er et fjols Moos :smile: Og et vrøvlehoved :smile::wink:

Jeg har ikke brug for smarte one-liners ligesom dig :smile: IK99 har mange som løfter rigtig gode kilo. Vil du vedkomme dig det faktum? :smile:

Det er selvfølgelig meget off topic, men det er et vigtigt principielt issue for mig at understrege, hvorledes IK99 owner hans lille fesne klub :smile:

Link to comment
Share on other sites

Haha, du er et fjols Moos :smile: Og et vrøvlehoved :smile::wink:

Jeg har ikke brug for smarte one-liners ligesom dig :smile: IK99 har mange som løfter rigtig gode kilo. Vil du vedkomme dig det faktum? :smile:

Det er selvfølgelig meget off topic, men det er et vigtigt principielt issue for mig at understrege, hvorledes IK99 owner hans lille fesne klub :smile:

Hmm, Erik. Du er jo en flink fyr normalt så forstår ikke hvorfor det der 'Over internettet er alt tilladt' pjat. Snak dog til folk som man ville gøre i virkeligheden. Det andet klæder sgu ikke nogle. Det synes jeg efterhånden der er alt for mange her på MOL der ikke gør.

Og nu er IK 99 vel 20gange så stor så det er ikke så mærkeligt hvis i har lidt flere stærke folk end OSK.

Link to comment
Share on other sites

Haha, du er et fjols Moos :smile: Og et vrøvlehoved :smile::wink:

Jeg har ikke brug for smarte one-liners ligesom dig :smile: IK99 har mange som løfter rigtig gode kilo. Vil du vedkomme dig det faktum? :smile:

Det er selvfølgelig meget off topic, men det er et vigtigt principielt issue for mig at understrege, hvorledes IK99 owner hans lille fesne klub :smile:

Nåå lille ven da, hvis det virkelig er så vigtigt for dig, har du vist ikke ret mange andre ting i dit liv af betydning... :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

WTF

Retardo 1, 2 og 3 i har så ødelagt en seriøs tråd om hvordan man bedst mestrer en konkurrence sport.

Jeg synes at det er skuffende, at du snakker sådan om din helt Søren, når nu han startede med at sende tråden off topic :wink:

Selv tak for hjælpen forøvrigt.

Haha, du er et fjols Moos :smile: Og et vrøvlehoved :smile::wink:

Jeg har ikke brug for smarte one-liners ligesom dig :smile: IK99 har mange som løfter rigtig gode kilo. Vil du vedkomme dig det faktum? :smile:

Det er selvfølgelig meget off topic, men det er et vigtigt principielt issue for mig at understrege, hvorledes IK99 owner hans lille fesne klub :smile:

Overraskende nok er jeg ret ligeglad med hvad dine pricipper får dig til. Foreløbig har du ikke vist dig som andet en endnu en ARMADA/IK99 fanboy, uden at bidrage med andet end et fåtal relevante indlæg. Jeg forstår ikke jeres fascination af at svine andre til med arrogante indlæg polstret til med smilier, for at få det til at se pænere ud, på trods af at alle med en IQ over min fodstørrelse godt kan se, at det ikke er tilfældet, for at underholde jeres klubkammerater. Når nogen så caller jer i at fyre bull shit af, bliver I tøsefornærmede i en grad så de fleste konfirmand-trunter synes , at det er flovt. Jeg følger desværre ikke helt fast med i hvad folk i IK99 løfter, da jeg efterhånden er blevet helt og aldeles allergisk overfor den selvfede og intrigante opførsel, der kendetegner næsten alle fitness/BB-atleter, jeg nogensinde er stødt på. Hvorfor er det egentligt relevant, når din one liner tydeligvis skulle forstås som "bedre end" ?

Troels@ Det har du selvfølgelig også ret i. Man lader sig hurtigt hive med af stemningen. Når det er sagt tåler jeg ingen tilsvining af min beloved klub eller mine brothers in arms humor :smile:

Skal vi være gode venner, Moos? :smile:

Hvis man ikke kan tåle tilsvininger, hvilket jeg sagtens kan forstå, skal man nok overveje sin egen debatstil. Det er jo ikke et enkelt tilfælde, ej heller særligt svært at gennemskue hvorfor der skrives, som der gør.

Når det så er sagt, in all fairness, det er internettet gives.gif Selvfølgelig er vi ikke venner, men derfor er vi heller ikke uvenner. Hvis jeg trænede i IK99 ville situationen måske se ganske anderledes ud kiss.gif

Jeg har selv fyret ufattelige mængder BS af på mol, ingen tvivl om det, men jeg kan også godt se, at det ikke er alle, der har synes det var lige sjovt.

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
At de selv tager deres tøj på :cool:

meh, jeg så godt videoen på powerliftingwatch, men jeg har læst at den ret så markante forskel i daikis bænk i henholdsvis 3 kamp og ren bænk stævne skyldes at han i en 3 kamp ikke kan nå at komme i bænktrøjen. Det hænger selvfølgelig ikke så godt sammen med videoen, hvis det vitterlig er den trøje han løfter sig ud i, omvendt så er det også ret underligt at der er 50-60kg forskel på hans 3 kamps bænk og hans ren bænk resultater, såfremt han kan få den samme trøje på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share