ADD = Dumbass's?


MaximusMaximus
 Share

Recommended Posts

Ok lidt hård overskrift... måske :laugh:

Jeg har en ven/kollega der ikke længe siden var til et ADD fordrag møde ting. Og det virket som om de (ADD) levet i en eller anden syret verden.

Why? En af deres overbevisninger var at hvis man kunne lave en eller anden given dumbbell øvelse med mere end 36 kg så var man "dopet?" Ja jeg ved det lød helt absurt.

+ bumser på ryggen var det også et tegn på krudt, og hvis man gik med XXXXL mærket.

Og selvfølgelig var det en tynd gut der oplyste om disse "tegn"

Er det kun mig der har hørt sådan noget, eller er det ganske normalt fra ADD's side at sige sådan??

Ps Jeg har kørte flad chest press med 42 kgs DB's i sidste uge, ergo jeg er på krudt? :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... jeg synes nu det har ligget lidt i kortene hele tiden. Det er bestemt ikke alt der kommer fra ADD, der er sagligt.

Btw. tror da, egentlig jeg nåede op på en 6'er med 38 kg's DB's i flad bænk for nogle uger siden... og jeg er altså en pind!

Edited by Seb M
Link to comment
Share on other sites

For mig virker det tit som om, at ADD er til for deres egen skyld og derfor har behov for at komme med en masse skræmmebilleder for at vise deres eksistensberettigelse.

De ovenstående stereotyper passer jo fint sammen med de folk, som det siges at hr og fru Danmark føler er skræmmende i centret, så hvis ADD kan få dem overbevist om, at alle der løfter tungt er dopede, så har de nogle allierede i deres korstog, og så er deres kamp legitimiseret.

I mit gamle træningscenter var der helt sikkert mange dopede bodybuildertyper (det er ikke nogen fordom, for de snakkede åbent om det), de løftede stort set alle over 36kg i mange DB øvelser, men det var der også mange 'udopede typer' som gjorde, de skal åbenbart også jages af ADD. Og hvad med de dopede, som ikke får noget ud af deres træning, er de så fredede :tongue: .

Derudover, så er det en meget bedre rettesnor om folk er tatoverede :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Derudover, så er det en meget bedre rettesnor om folk er tatoverede :sneaky2:

Troede ellers ikke det var muligt, at bringe den usaglige debat om hvordan man spotter en steroidebruger endnu længere ned, men tænk, det kunne man! :nonono:

Alle der er større og/eller stærkere end mig bruger steroider. Alle dem der træner, har sort hår og er ubarberede bruger steroider. Alle dem der ikke har en erektion på i badet bruger steroider.

Link to comment
Share on other sites

Kortklippet fyr men pigtråds tatovering om overarmen i XXXL trøje ligge og repper med 45kg i incline press og har bumser i hele hovedet vs

ung fyr på 20 år failer på 45kg i chestpressen render rundt i t.shirt han har fået gratis til et badminton stævne.

Hvem tester man?

Mon ikke det er den kontekst det skal ses i? :wink:

Desværre er det sådan at MOL'ere er stærkere og mere veltrænede end flertallet. Mange ude i motionscentrene tyr til præstationsfremmende midler for at nå samme resultater som kunne nås ved at træne og spise lidt fornuftigt (som en del MOL'er gør). De centre jeg har trænet har der kun været en lille håndfuld der kunne køre med 40kg's håndvægtene og flertallet af disse mennesker havde været i trylledrikken. Sad but true...

Link to comment
Share on other sites

Ohh. jeg ville forresten kun se det som en anerkendelse at blive testet, men det er nok fordi jeg altid er blevet vejet og fundet for let af ADD's test korps. Nøste gang de kommer skla jeg måske finde de tunge db's frem og vise min fantastiske pressing power :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Kortklippet fyr men pigtråds tatovering om overarmen i XXXL trøje ligge og repper med 45kg i incline press og har bumser i hele hovedet vs

ung fyr på 20 år failer på 45kg i chestpressen render rundt i t.shirt han har fået gratis til et badminton stævne.

Hvem tester man?

Umuligt dilemma, der er brug for yderligere info. Hvilket badmintonstævne er der tale om?

Link to comment
Share on other sites

Troede ellers ikke det var muligt, at bringe den usaglige debat om hvordan man spotter en steroidebruger endnu længere ned, men tænk, det kunne man! :nonono:

Alle der er større og/eller stærkere end mig bruger steroider. Alle dem der træner, har sort hår og er ubarberede bruger steroider. Alle dem der ikke har en erektion på i badet bruger steroider.

Utroligt, at lidt ironi er så svært at forstå i mit indlæg :blink:

I betragning af at du har trænet det samme sted (og vist stadig gør det), vil du så ikke give mig ret i påstanden om, at der er større procentdel af de synligt tatoverede personer i fitness.dk i Nørrebro end dem, som DB presser 36kg, som er dopede... ergo er det en bedre rettesnor :cool:

Link to comment
Share on other sites

Når der bliver snakket 36kg og 45kg håndvægte, hvor meget svarer det så til med stang?

Jeg er ikke lige helt sikker på om jeg er på krudt, nemmelig.

Det kommer jo an på hvilken øvelse. Kan du bænke over 100 kan du også lege med m. håndvægte på 40. Overhead presses er lidt det samme imo. One-hand Row-øvelser syntes jeg svarer til halv barbell-vægt.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer jo an på hvilken øvelse. Kan du bænke over 100 kan du også lege med m. håndvægte på 40. Overhead presses er lidt det samme imo. One-hand Row-øvelser syntes jeg svarer til halv barbell-vægt.

Shiiiit, så kan jeg næsten tage 1 rep med 60kg håndvægte! Så er jeg på krudt. Men hvordan forklares mit totale fraværd af muskelmasse så? Kan det tænkes, jeg er blevet fuppet af min dealer?

Link to comment
Share on other sites

Shiiiit, så kan jeg næsten tage 1 rep med 60kg håndvægte! Så er jeg på krudt. Men hvordan forklares mit totale fraværd af muskelmasse så? Kan det tænkes, jeg er blevet fuppet af min dealer?

Du har fået styrkekrudt og ikke muskelsterosolider. Jeg har læst i din log at du kun dyrker Cross. Det bør du kombinere med Fit. Så bliver man satme MAAASSSYYYYV!

Link to comment
Share on other sites

de gange jeg har snakket med ADD kontrolløre har det alle gange været seriøse atleter (fra andre sportsgrene naturligis) der skam godt ved at man kan nå langt med den rigtige indstilling. udover det har er både helt nybegyndere og de rigtige gode blevet testet nede hos os så det der med at de kun går efter folk der bænker over xxx holder ikke.

hvis de har sat nogle retningslinier for hvem der skal prioriteres når de er ude og teste i fitness centrene synes jeg da det er ok. for dem der bænker over xxx kan det jo også være med til at rense dem (såfremt folk rent faktisk tror at de er dopet).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share