Tabatha for dummies ;o)


Nat
 Share

Recommended Posts

Hey...

Nu har jeg rundt omkring hørt noget om tabatha-intervalætræning og hvor godt det skule være, men kan ikke lige spotte hva det går ud på. Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej her... :smile: Er super nysgerrig ;o)

På forhånd tak....

Nat

Link to comment
Share on other sites

Takker for linket...var spændende læsning.

Nu er jeg ikke så meget inde i alle de "fine" udtryk :tongue: Så jeg ved ikke hva squats er...har fornemmet det er noget med en vægtstang?!

Jeg har sat mit medlemsskab på pause i fitnesscentret pga for lidt tid over sommeren....så har sjældent adgang til vægte. Kan man lave det alligevel?

Link to comment
Share on other sites

thrusters er også en god øvelse, at gøre det med.

Ellers kan du gøre det med løb og cykling også. hvor du sprinter i 20 s. og lunter / cykler langsomt i 10 s.

Men du skal være obs på, at du skal ikke bare give den gas, du skal give den meget gas. Hvis man ikke ligger på gulvet i 5 minutter og hiver efter vejret, mens man holder opkasten nede, har man ikke givet den nok gas. :wink:

Link to comment
Share on other sites

thrusters er også en god øvelse, at gøre det med.

Ellers kan du gøre det med løb og cykling også. hvor du sprinter i 20 s. og lunter / cykler langsomt i 10 s.

Men du skal være obs på, at du skal ikke bare give den gas, du skal give den meget gas. Hvis man ikke ligger på gulvet i 5 minutter og hiver efter vejret, mens man holder opkasten nede, har man ikke givet den nok gas. :wink:

Længe siden jeg har lavet den fordi jeg er en pussy, men fuck man har det fantasisk i kroppen når man får vejret igen og stjernerne forsvinder fra synet!

Link to comment
Share on other sites

Ah....sådan hehe. Dem har jeg lavet til noget bodypump....kendte bare ikke navnet..."DOH"

Nåh, men vil helt sikkert prøve det....måske variere med lidt forskellige øvelser, se hva der virker for mig.

Er spændt på om jeg kan give den fuld skrald under hele øvelsen.....det er et forsøg værd.

Takker for hjælpen so far :smile:

De må prøves senere fter min løbetur.... *s*

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share