Coopertest, rekord


Tue
 Share

Recommended Posts

Mener at Kronprins Frederik har løbet over 4000meter på en cooper. Han har vidst stadig rekorden på en eller anden kaserne i landet. Det er fanme iorden :devil:

Nu skal jeg ikke sige at det er en skrøne, for det ved jeg ikke, men jeg ved at han blev nødt til at tage en løbe prøve om hos frøerne fordi han ikke klarede kravene, og var derfor ved at blive smidt ud, og der er kravene altså ikke oppe i det hastighedsniveau.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er heller ikke 100% sikker på at det passer da jeg også synes det lød rigtigt vildt.

Har fået det at vide af et par kammier der har været på samme kaserne som ham, og der stod hans rekord stadig som gældende, og de sagde den var over 4000meter. Håber da ikke at det har fuppet med det bare pga. han er kongelig. Det kan jeg dog ikke forestille mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er heller ikke 100% sikker på at det passer da jeg også synes det lød rigtigt vildt.

Har fået det at vide af et par kammier der har været på samme kaserne som ham, og der stod hans rekord stadig som gældende, og de sagde den var over 4000meter. Håber da ikke at det har fuppet med det bare pga. han er kongelig. Det kan jeg dog ikke forestille mig :smile:

ah, det kan jo også være efter FKP hvor rusten var støvet af rørene. :smile:

Link to comment
Share on other sites

I de motionsløb og marathonløb, som HKH Frederik har deltaget i er der intet, som tyder på, at han bare tilnærmelsesvist har kunnet løbe så stærkt. Jeg mener heller ikke at han på noget tidspunkt har haft en så afmagret krop, som den slags præstationer plejer at kræve. Men selvfølgelig; livvagterne skulle jo gerne kunne følge med. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I de motionsløb og marathonløb, som HKH Frederik har deltaget i er der intet, som tyder på, at han bare tilnærmelsesvist har kunnet løbe så stærkt. Jeg mener heller ikke at han på noget tidspunkt har haft en så afmagret krop, som den slags præstationer plejer at kræve. Men selvfølgelig; livvagterne skulle jo gerne kunne følge med. :laugh:

Jeg er ret sikker på, at Christian Olsen er én af de aller-hurtigste danske løbere, der har haft sin gang i militæret. Han har desuden repræsenteret DK ved militær-VM med videre. Hans personlige rekorder:

1500m 3,49,83 (1998)

3.000m 8.03,12 (2000)

5.000m 13.52,22 (2003)

10.000m 28.48,54 (2005) (dansk mesterskabsrekord)

10 km 29,11 (2003) (dansk mesterskabsrekord)

15 km 44,57 (2002)

Halvmarathon 1.03,35 (2005)

E-løb 39,24 (2002)

Og Frederik er ikke i nærheden af hans niveau, på ingen måde.

Edited by Dynamix
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share