Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

Lotte >> Det er mega fedt!!! EOD. Der hersker en lidt eksperimental stemning og fortælleren kan til tider virke lidt karikeret, men alt i alt er det én af de bedste serier jeg har set...Synes de får indkapslet realismen, frygten, ensomheden og grupperingerne helt unikt. Farvevalget er gennemtænkt. Samtidig er den uhyre samfundskritisk af alle lag; lige fra inkompetent personale med manglende uddannelse og kvalifikationer, til virkelighedsfjerne, usympatiske politikere og groteske legislations. Til gengæld formår de hverken i første eller anden sæson at give seeren en fornemmelse af tidsintervallet. Et år i serien føles let som en uge for seeren..................Jeg kan blive ved :wub:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

+ lidt KB Snatch og KB Swing teknik. Umiddelbart virker det ret ligetil, og jeg havde endda jeans på og havde været vågen i 18 timer. Så med in mente gik det pisse godt. Tak til Musse for kompetent instruktion :superman:

Kom direkte fra nattevagt, så var pænt ristet. Alligevel blev det til en smule for den vigtigste muskel, men uden det store burn. Prøver bare at smide en masse volumen på i ugens løb og ser hvad der sker. Der var en super lækker høne i IFI-hytten, som lå og boltrede sig for mig på en swiss ball :wub:

Damn, nu får jeg helt dårlig samvittighed.

1. Jeg lå og sov, når du nu troppede op efter 18 timers nattevagt!! :crazy:

2. Jeg gik glip af swiss ball-hønen! :unhappy:

Hvor ser du OZ? Jeg så den altid dengang de gik på TV2, men det er efterhånden læææænge siden!

Link to comment
Share on other sites

Damn, nu får jeg helt dårlig samvittighed.

1. Jeg lå og sov, når du nu troppede op efter 18 timers nattevagt!! :crazy:

2. Jeg gik glip af swiss ball-hønen! :unhappy:

Hvor ser du OZ? Jeg så den altid dengang de gik på TV2, men det er efterhånden læææænge siden!

Det betyder vel bare at min rygrad er tykkere og stærkere end din :devil:

Nu må du tænke på, at jeg er alpha-han'n! Før hun kom havde jeg pisset på den swiss ball hun senere rullede rundt på.

OZ, kære OZ!!! Jeg købte de første to sæsoner for et par uger siden i Laserdisken på Vesterbronx. De sidste er bestilt, og det blir goddamn sweet at se dem :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det betyder vel bare at min rygrad er tykkere og stærkere end din :devil:

Nu må du tænke på, at jeg er alpha-han'n! Før hun kom havde jeg pisset på den swiss ball hun senere rullede rundt på.

OZ, kære OZ!!! Jeg købte de første to sæsoner for et par uger siden i Laserdisken på Vesterbronx. De sidste er bestilt, og det blir goddamn sweet at se dem :w00t:

1. Så længe du dødløfter fra ghey blokke er der slet ikke noget i din ryg der er tykkere og stærkere end min! :wink:

2. Alpha-han og pis.... jeg tror nu hun faldt for din hullede sorte t-shirt! :tongue:

3. Må i laserdisken!

Nok logskine!

Link to comment
Share on other sites

Træning i Hillerød i min gamle vl-klub. Et smukt gensyn med alle de forstyrrede mennesker jeg spenderede min ungdom med - i ved hvem i er :smilerock:

15022008

Deadlift / 7,5 cm. ghey blokke - dobbelt OHG

2@120

2@150

2*5@180

3@200

2*2@210

3*4@180

(riiimelig let!! progression coming up)

SLDL

2*12@120

(LET!!! Enten skal jeg få mere rom ved at ændre grebet eller også skal jeg have flere knaster på!?)

Chins - ohg

10*3@bw

Upright rows

2@12@80

Kunne ikke overskue front squat så den sløjfede jeg. Med kun fire timers søvn i bagagen, to dage i træk, var det en en fornem træning. Den blev spoleret klokken 17.30 da Fredagsmødet officielt gik i gang og der blev sat øl på bordet. Som den urtekusse jeg nu engang er drak jeg kun to.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

16022008

Dagens cardio:

Trappeløb - 9 trin

5

SS'et

Stem med sandsæk (ca. 45 kil00o) @ 8-10 stks

x 5

Herefter to alt for korte minutters pause. Anden runde med lidt mindre gas.

Trappeløb - 9 trin

4

SS'et

Stem med sandsæk (ca. 45 kil00o) @ 6-8 stks

x 4

Træningens optur var da en af opgangens bedre høner kom forbi, og tilsyneladende, troede at jeg var i færd med en jerker, siden jeg prustede og stønnede så meget. Jeg måtte lige forklare hende at hun ikke tog fejl. Min kondi er simpelthen for latterlig, og må forbedres. Min inspirationskilde og mentor skal være Rudy Youngblood.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Min kondi er simpelthen for latterlig, og må forbedres. Min inspirationskilde og mentor skal være Rudy Youngblood.

Hvad er der nu i vejen med mig? :cry:

:laugh:

Jeg har talt med Jacob og Dennis.... det lader til at blive morgentræning torsdag. Hva' si'r du?

Link to comment
Share on other sites

17022008

Jeg fik lige sneget lidt uventet træning ind i WTC. Som følger:

DB Incl. Bench

6@25

3x6@35

2x5@35

- Drop set

10@27,5

22,5@6

17,5@4

12,5@7

(til sidst lå jeg og rallede med et par kiks i hånden, med flammer helt op i kæften. De "tunge" sæt kørte rigtig godt, så der kommer snart fire skiver på hver side)

Flyes

2x15@12,5

8@17,5

(Nedern! Er begyndt at få lidt ondt i håndrodsknoglen(?!) af flyes wtcjerkit.gif)

Triceps cable press down

13@30

12@30

8@30

9@25

7@25

(den bed godt fra sig. maskinen i IK må lige igennem syn, for den kører ikke nær så smooth)

Lateral raise

6@12,5

15@7,5

3x10@7,5

Meeeget fin lille runde. Kom igennem det jeg skulle og havde alligevel ikke gidet mere.

- Videre til Frederiksberg Have.

Hill sprints: 12 x ca. 130 meter

Fed træning i godt selskab. Det var hårdt uden at være ubarmhjertigt. Får helt ondt i lungerne og sternum af pisset, men det sikkert bare nybegynder-smerter. Ellers rigtige dejlige omgivelser at træne i, men alle de småbørn og lykkelige ægtepar og forlovede minder mig om livet på Østerbronx. ÈN stor ammestue!!!

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

DBM>> Iiiih altså...

18022008

Fantastisk selskab i Hulen. Der gik lidt politik i den, og det er ikke tosset. Imorgen vil det hele sikkert gentage sig. Der dukkede bl.a. en østrigsk vægtløfter op og gik til stålet. God styrke og dårlig teknik var hans kendetegn :superman:

Chins - ohg

10*4@bw

Box squat

3x10@130

(hårdt!!)

SLDL

10@130

6@150

2x4@170

(let over hele linjen. har mest kørt high rep i denne øvelse, men vil prøve at slutte serien af med nogle tunge 4-5-6'ere)

Chins - uhg

10@3@bw

Nice WO. Chins er begyndt at køre meget bedre, så fortsætter med at grease. Lidt optimistisk vil jeg gerne nå 10x10 inden jeg blir gammel. Imorgen har jeg en fræk aftale med Advokaten, og gad vide hvad det fører med sig ughmamoru2.gif.

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning på IFI, men ingen høns idag. Måtte nøjes med Guarden.

Pull-ups i ringe

5x3@bw

2x15@bw

(alligevel lidt hårdere i ringe kontra stang, når man sejler rundt)

KB snatch

16 kilo, 10 på hver arm x 6.

(FED FED øvelse!!! arbejdede en del med teknikken, men mon ikke det også smitter af på kondien i længden?!)

Jigsaw Press

30/16

Thanx til Guarden for en sød lille træning :4winkkiss:

AND THEN? Videre til WT.

1,5 times af alt det beskidte. Startede ud med lidt sensibilitetstræning, en masse lat sao og slutteligt forsvar mod angreb med våben :devil: :devil: :devil:

Det var så anti-ghey , at jeg blev nødt til at drikke en kaffe laté bagefter for at udligne forskellen...

Link to comment
Share on other sites

HAHAHA nice :smile:

Du må fandeme køre noget mad ind for at holde kampvægten med al den træning...

Jeg kommer som regel lidt til kort, når folk spørger ind til min kost. Prøver sådan set bare at spise økologisk, kød med lavest mulig fedtprocent, fuldkornsprodukter, en del forskellig fisk, masser af frugt og grønt og så aldrig at være sulten. Umiddelbart tror jeg at det er meget fornuftige retningslinjer?!

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer som regel lidt til kort, når folk spørger ind til min kost. Prøver sådan set bare at spise økologisk, kød med lavest mulig fedtprocent, fuldkornsprodukter, en del forskellig fisk, masser af frugt og grønt og så aldrig at være sulten. Umiddelbart tror jeg at det er meget fornuftige retningslinjer?!

Lyder rigtigt fornuftigt. Jeg har stor tiltro til, at kroppen er rigtig god til at regulere ens appetit, såfremt man spiser de rigtige ting. Jeg tvivler dog på at tilgangen er brugbar, hvis man vil meget langt ned i fedtprocent.

Link to comment
Share on other sites

Lyder rigtigt fornuftigt. Jeg har stor tiltro til, at kroppen er rigtig god til at regulere ens appetit, såfremt man spiser de rigtige ting. Jeg tvivler dog på at tilgangen er brugbar, hvis man vil meget langt ned i fedtprocent.

Det er ikke noget problem!

Edit: Hvad er langt ned?

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

I første omgang må den gerne komme ned under 30 :tongue:

Seriøst: Vil bare gerne være lidt mere hakket på krop og i fjæset. Er begyndt at æde lidt mindre portioner og være mere aktiv. Er sikker på at det nok skal give pote uden at være på bekostning af stort tab i muskelmasse.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Så blir det ikke bedre

Latterlig fed træning i fremragende selskab. Højdepunktet var Nelly i stort formats visit.

Chins - ohg

10*3@fruen

(lette)

Kødløft - 7,5 cm ghey-blokke

2@80

2@140

3@170

5x3@190

(de var lidt tunge idag.....,men kun i grebet!!!) - Desuden fik Clark tudefjæs over hans kran af en ryg ikke kunne følge med hvis han kørte sldl så var en gentleman og sparede på kiloerne.

Machine Rows

3x15@60

(jeg kunne endda mærke den i køllerne = hall of fame)

Kørls

9@40

2x8@40a

- Dropset MANIA!!!!!!

8 + 2 forced@40

14@30

24@20

20@20

Chins - uhg

3x2@fruen

Disse træninger gør næsten tilværelsen udholdelig, så må hellere fortsætte i den dur. Igen igen havde vi i Hulen besøg af den østrigske vægtløfter, med den sweete accent, som på bedste vis gik til stålet :superman:

Christina tilbød desuden, ikke overraskende, at prostituere sig selv for småpenge, og hvis ikke jeg 20 minutter forinden havde set Olivia D'lovely i aktion, havde jeg givetvis takket ja...

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noget problem!

Edit: Hvad er langt ned?

"Langt ned" er et godt spørgsmål. Hvis man gerne vil stå til beskuelse iført bikini og soyasovs, er det sikkert ikke en skidt idé at veje pastaskruerne.

Vikingerne havde ikke vægte og decilitermål. Ergo har jeg heller ikke brug for dem. De havde heller ikke kartofler og kristendom.

Link to comment
Share on other sites

"Langt ned" er et godt spørgsmål. Hvis man gerne vil stå til beskuelse iført bikini og soyasovs, er det sikkert ikke en skidt idé at veje pastaskruerne.

Vikingerne havde ikke vægte og decilitermål. Ergo har jeg heller ikke brug for dem. De havde heller ikke kartofler og kristendom.

Fuck vikingerne! De lignede lort og åd syresvampe før et slag...

Link to comment
Share on other sites

20022008

Skulle bare have været i Hulen til lidt coaching, men energien var god så rev selv lige en smule af.

Bench

10@50

5@70

3x10@80

5x5@90

3x3@100

(kørte meget godt, men FUCK hvor var 80 tunge!!! Pauserne var dejligt lange - derfor de mange sæt)

Dips

7x6@bw

3x5@bw

Er lidt spændt på at se om jeg får DOMS imorgen kun af de to øvelser. Vi havde desuden besøg af en kvindelig mol'er, som overvejede at prøve kræfter med det rigtige jern. Der er sku snart ved at gå inflation i olympisk vægtløftning.

Link to comment
Share on other sites

Vi havde desuden besøg af en kvindelig mol'er, som overvejede at prøve kræfter med det rigtige jern. Der er sku snart ved at gå inflation i olympisk vægtløftning.

Ja og skulle det ske bliver det da helt sikkert ikke på baggrund af Fruens fantastiske imødekommende natur og væsen.... :nonono:

:tongue:

...men så er det jo godt at jeg ikke er så nem at slå af pinden :wink:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share