Clucosamin


sokr@tez
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg har tidligere haft stor succes med at bruge Glucosamin til ledsmerter. Efter at have brugt det 8-10 måneder plejer smerterne at forsvinde helt. Nu er der så opstået noget et nyt led-problem og jeg gik derfor på jagt efter Glucosamin.

Jeg klikkede lidt rundt på mine normale pusher sites (ingen nævnt ingen glemt), men har kunne konstatere at produktet ikke længere kan opspores hos mine stam-pushere. Det er derimod blevet erstattet af nogle nye produkter med nogle meget flotte amerikanske navne :superman:

De henviser derimod til deres søstersites i udlandet (Zum risiken und nebenvirkungen fragen sie Ihren Artz oder Apokter)

Er det blevet ulovliggjort (igen)

Er der kommet noget bedre med nogle afsindigt farverige navne? Hvis ja, hvad hedder det virkemiddel man skal kigge efter, så man kan se lidt udenom de der KAPOW BEST POWER BONES EVER DRUG! :w00t:

/S

Link to comment
Share on other sites

Efter at have været et kosttilskud i mange år, blev glocosamine pludselig ophøjet til lægemiddel da myndighederne endelig fandt ud af at det virkede.

Dette betyder at der nu skal en omfattende og dyr godkendelsesprocedure til for at kunne sælge det i DK.

Jeg er gået over til at købe i UK hvor prisen er ca. en femtedel (nu hvor told har lukket for køb i USA hvor prisen var en tiendedel) og kvaliteten har været 100% ok.

Link to comment
Share on other sites

Efter at have været et kosttilskud i mange år, blev glocosamine pludselig ophøjet til lægemiddel da myndighederne endelig fandt ud af at det virkede.

Dette betyder at der nu skal en omfattende og dyr godkendelsesprocedure til for at kunne sælge det i DK.

Jeg er gået over til at købe i UK hvor prisen er ca. en femtedel (nu hvor told har lukket for køb i USA hvor prisen var en tiendedel) og kvaliteten har været 100% ok.

Nå det er her hunden ligger begravet.

Tak for svarene allesammen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share