How much can you lift?


Søren W
 Share

Recommended Posts

Hahaha... Jeg er den ondeste disko-pumper! :laugh: (vidste jeg jo egentligt godt i forvejen hehe... :tongue: )

Jeg løfter 145kg i bænk, derfor skulle jeg løfte 259,55 i død og 188,6 i squat. Jeg har så kun har løftet 160 i død og 140 i squat...

Men det skal så også siges, at min ryg er decideret ringe og har haft den skadet flere gange og ikke har lavet nogle rigtigt seriøse forsøg i dem...

:rofl2:

Link to comment
Share on other sites

I forhold til min død på 225 kg. burde min bænk ligge på 125 og min squat på 165.

Det er ret interessant, da jeg netop har bænket 2x120, dvs. max. ca. 125.. squatten ligger ca. der også.. præcise tal vil tiden vise om en uges tid, når der skal maxes igen..

So far: Spot on!

Indeed interesting!!

Link to comment
Share on other sites

meget sjovt at se på...

Den gang jeg trænede i center, da dødløftede jeg med 3x8 85 kg. så måtte mit max have ligget på ca 100 kg ifølge mols beregner. I squat kom jeg op og løfte 1x8 95 kg, og det svarer til mit max lå på ca 110 kg.

Jeg passer slet ikke ifølge statestiken, for mit squat skulle ligge på sølle 60 kg. Også i alle de andre ligger mit max ret lavt. det kan godt være, at jeg dengang ikke var helt så glad for dødløft i forhold til squat. :)

ellers en interessant artikkel

Link to comment
Share on other sites

meget sjovt at se på...

Den gang jeg trænede i center, da dødløftede jeg med 3x8 85 kg. så måtte mit max have ligget på ca 100 kg ifølge mols beregner. I squat kom jeg op og løfte 1x8 95 kg, og det svarer til mit max lå på ca 110 kg.

Jeg passer slet ikke ifølge statestiken, for mit squat skulle ligge på sølle 60 kg. Også i alle de andre ligger mit max ret lavt. det kan godt være, at jeg dengang ikke var helt så glad for dødløft i forhold til squat. :)

ellers en interessant artikkel

Med alt respekt så tror jeg ikke din trænings erfaring er stor nok , og dit styrke grundlag på plads, til at dine tal helt virker. Du kan feks slet ikke udregne et max på 100kg ud fra 3 x 8 gentagelser med 85kg. Så den passer nok meget godt. Men når du ikke har en præcis 1RM og slet ikke har trænet efter det, så vil man naturligvis falde uden for

Link to comment
Share on other sites

I forhold til min død på 225 kg. burde min bænk ligge på 125 og min squat på 165.

Det er ret interessant, da jeg netop har bænket 2x120, dvs. max. ca. 125.. squatten ligger ca. der også.. præcise tal vil tiden vise om en uges tid, når der skal maxes igen..

So far: Spot on!

Indeed interesting!!

Same here

statistik:

dødløft 100% (230 kg)

Bænk 55,6% (127,5 kg)

Squat 71,4% (165 kg)

Mig

dødløft 100% (230 kg) med bælte

Bænk 54,8% (126 kg) skal da ikke kunne udelukke at jeg kunne løfte 1,5 kg mere

Squat 73% (170 kg) med bælte, men pt er formen nok kun til 165

Det er faktisk skræmmende nøjagtigt hos mig.

Derimod er db rows og db bench press meget forskellige, jeg skulle løfte 48 kg 1 gang, men jeg vil skyde på at jeg kunne løftedem 3-4 gange. Desuden snupper jeg 8x58 kg i db rows.

Edited by Bash
Link to comment
Share on other sites

Med alt respekt så tror jeg ikke din trænings erfaring er stor nok , og dit styrke grundlag på plads, til at dine tal helt virker. Du kan feks slet ikke udregne et max på 100kg ud fra 3 x 8 gentagelser med 85kg. Så den passer nok meget godt. Men når du ikke har en præcis 1RM og slet ikke har trænet efter det, så vil man naturligvis falde uden for

Ved det godt, men det er nu meget sjovt at se alligevel, selvom der er visse fejlkilder

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share