Millemaries Log


millemarie
 Share

Recommended Posts

  • Replies 933
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Spinning 60 min:

Maks : 185

avg : 154

Styrke: (det samme og det samme og det samme)

Kcal: 1630 22/59/19

Det går sku ikke helt godt med de proteiner, fik laks til aftensmad, men kunne ikke få ret meget pga det store indhold af kcal og fedt . Jeg må hellere kigge lidt på det proteinpulver (igen) i næste uge.

Edited by millemarie
Link to comment
Share on other sites

Kcal: 1630 59/22/19

Det går sku ikke helt godt med de proteiner, fik laks til aftensmad, men kunne ikke få ret meget pga det store indhold af kcal og fedt . Jeg må hellere kigge lidt på det proteinpulver (igen) i næste uge.

Er det carbs/fedt/protein eller???

//AM aka kålormen

Edited by Caterpillar
Link to comment
Share on other sites

Ja jeg skulle, og burde, og det var planen, og det ville have været dejligt om jeg var kommet afsted til en dobbeltspinning time imorges. Men......... den dyne var tung.

Så istedet for blev det til.

Løb 5.5 km. 34 min

maks. 182

avg: 164.

Kcal indtag: 1407. 23/64/13.

Edited by millemarie
Link to comment
Share on other sites

Hey :smile:

puha, det er ikke gået godt med at veje sig osv. dog har motionen stadig været der men tror alligevel ikke der er sket så meget. Jeg skal hen til min diætist imorgen og der SKAL jeg op på vægten, så tar det hele fra imorgen af :smile:

Håber det går godt ? :tongue: kan da se du får trænet :smile: men kender også alt til når dynen bliver for tung.

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Hey :smile:

puha, det er ikke gået godt med at veje sig osv. dog har motionen stadig været der men tror alligevel ikke der er sket så meget. Jeg skal hen til min diætist imorgen og der SKAL jeg op på vægten, så tar det hele fra imorgen af :smile:

Håber det går godt ? :tongue: kan da se du får trænet :smile: men kender også alt til når dynen bliver for tung.

Godt jeg ikke er den eneste med en tung dyne :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt jeg ikke er den eneste med en tung dyne :tongue:

Det er du helt sikkert ikke :tongue: Men nu har jeg lige taget endnu en åbne-vagt i fitnesscentret, så er der ingen vej uden om at forlade dynen, som ellers er min bedste og mest trofaste ven, ikke mindst i den mørke tid, der hastigt er på vej (jeg mangler stadig en ordentlig omgang sommer :unhappy: ).

Har du haft en god dag?

//AM

Link to comment
Share on other sites

Det er du helt sikkert ikke :tongue: Men nu har jeg lige taget endnu en åbne-vagt i fitnesscentret, så er der ingen vej uden om at forlade dynen, som ellers er min bedste og mest trofaste ven, ikke mindst i den mørke tid, der hastigt er på vej (jeg mangler stadig en ordentlig omgang sommer :unhappy: ).

Har du haft en god dag?

//AM

Ja lige præcis, jeg synes også, at jeg er blevet snydt for en del varme.

Jeg har haft en fik dag, hårdt på arbejdet og så'en, men lige nu sidder jeg bare og slapper af.

Håber du får en fin åbne vagt.... skal du meget tidligt op? det er en ting jeg bestemt ikke er god til.

Link to comment
Share on other sites

Nå, så er det jo mandag og dermed vejedag, og vægten var sød idag. 65 kilo. Så jeg er meget tilfreds... Nu mangler jeg kun 3 små kilo, så nu tager jeg mig lige sammen og får smidt de sidste bitte små 3 kilo. :superman:

I dag har jeg intet fysisk lavet. (ikke pga. af dovenskab, det var planlagt).

kcal indtag: 1103 33/58/9.

Edited by millemarie
Link to comment
Share on other sites

Nå, så er det jo mandag og dermed vejedag, og vægten var sød idag. 65 kilo. Så jeg er meget tilfreds... Nu mangler jeg kun 3 små kilo, så nu tager jeg mig lige sammen og får smidt de sidste bitte små 3 kilo. :superman:

I dag har jeg intet fysisk lavet. (ikke pga. af dovenskab, det var planlagt).

kcal indtag: 1103 58/33/9.

Nu er det ikke for at være på tværs, men det ser ud som om du lister kalorierne en smule atypisk. Langt de fleste skriver prot / carbs / fedt, så bliver det også en smule mere universelt hvis alle skriver på samme måde. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke for at være på tværs, men det ser ud som om du lister kalorierne en smule atypisk. Langt de fleste skriver prot / carbs / fedt, så bliver det også en smule mere universelt hvis alle skriver på samme måde. :smile:

Du er skam ikke på tværs, det er godt du siger det, for hvad ved jeg :tongue: Skal nok rette op på det.

Link to comment
Share on other sites

Ja lige præcis, jeg synes også, at jeg er blevet snydt for en del varme.

Jeg har haft en fik dag, hårdt på arbejdet og så'en, men lige nu sidder jeg bare og slapper af.

Håber du får en fin åbne vagt.... skal du meget tidligt op? det er en ting jeg bestemt ikke er god til.

Jeg møder 5.45, når jeg har åbne vagt, så alarmen ringer 4.50... Den er ikke sjov lige når alarmen ringer, men så snart jeg er mødt er det ok og så får jeg jo så heldigvis tidligt fri. Når det kommer til stykket er jeg A-menneske... hvis der stadig er noget i den opdeling - jeg kan i hvert fald godt lide morgener og går gerne tidligt i seng.

//AM

Link to comment
Share on other sites

Jeg møder 5.45, når jeg har åbne vagt, så alarmen ringer 4.50... Den er ikke sjov lige når alarmen ringer, men så snart jeg er mødt er det ok og så får jeg jo så heldigvis tidligt fri. Når det kommer til stykket er jeg A-menneske... hvis der stadig er noget i den opdeling - jeg kan i hvert fald godt lide morgener og går gerne tidligt i seng.

//AM

Hold da op, det er jo midt om natten...... du er jo ikke bare a-menneske, du er a+ menneske. Jeg betragter mig selv om et a-menneske, men jeg kan godt finde på at tude, hvis det en enkelt gang sker, at jeg skal op før kl. 6.00. Sover du så når du kommer hjem fra arbejde eller hopper du bare tidligt i seng?

Link to comment
Share on other sites

Hold da op, det er jo midt om natten...... du er jo ikke bare a-menneske, du er a+ menneske. Jeg betragter mig selv om et a-menneske, men jeg kan godt finde på at tude, hvis det en enkelt gang sker, at jeg skal op før kl. 6.00. Sover du så når du kommer hjem fra arbejde eller hopper du bare tidligt i seng?

Jeg havde egentlig planlagt en middagslur i dag, men da det kom til stykket, besluttede jeg mig for, at det nok var bedre bare at hoppe tidligt i seng, da jeg ikke sover ret godt eller ret meget om natten for tiden. Det er derfor bedst, hvis jeg er godt træt, når det kommer til sengetid.

//AM

Link to comment
Share on other sites

Hej Marie,

Det ser ud som om det køre med diæten - godt gået :4thumbup:

"Bare" fortsæt det gode arbejde, så skal du sidste kilo nok ryge.

//AM

Ja 7-9-23, lige for tiden er motivationen iorden.... men jeg kender mig selv så godt, at den kan ryge på ½ sekund. Men jeg prøver at nå mit mål så hurtigt jeg kan, derefter kommer den nye kamp.............at holde vægten. Jeg kan sku' godt blive lidt nervøs ved tanken.

Link to comment
Share on other sites

Ja 7-9-23, lige for tiden er motivationen iorden.... men jeg kender mig selv så godt, at den kan ryge på ½ sekund. Men jeg prøver at nå mit mål så hurtigt jeg kan, derefter kommer den nye kamp.............at holde vægten. Jeg kan sku' godt blive lidt nervøs ved tanken.

Det forstår jeg godt, du kan være nervøs for, sådan havde jeg det også, da jeg var tæt på mit mål i sommer (du ved jo, hvordan det er gået, selv om det også har en masse andre årsager). Jeg ved i hvert fald, at det også kræver en pæn stor portion at holde vægten og den er jeg sikker på du nok skal finde. Det er med at se på den "kamp" man har kæmpet og hvor dumt, det ville være at smide det hele væk.

Keep up the spirit!

//AM

Edited by Caterpillar
Link to comment
Share on other sites

Det forstår jeg godt, du kan være nervøs for, sådan havde jeg det også, da jeg var tæt på mit mål i sommer (du ved jo, hvordan det er gået, selv om det også har en masse andre årsager). Jeg ved i hvert fald, at det også kræver en pæn stor portion at holde vægten og den er jeg sikker på du nok skal finde. Det er med at se på den "kamp" man har kæmpet og hvor dumt, det ville være at smide det hele væk.

Keep up the spirit!

//AM

Ja du har ret, det er lige præcis sådan jeg må tænke...... jeg tror også, at jeg vil se det som en "ny" udfordring der skal sættes i system. Jeg tager meget gerne imod gode råd.

Link to comment
Share on other sites

Spinning 60 min:

avg: 158

Maks: 177.

Styrke:

et split af mit sædvanlige program (er ved at være GAB!!!!!!!!!!!!!!!!) Men jeg kan da se, at det virker. Og heldigvis for det.

Imorgen har jeg meldt mig til mit sædvanlige spinning program, og er blevet lokket med til boxercize bagefter.......... det er godt nok mange år siden, jeg har taget dobbelttime, det bliver spændene om jeg stadigvæk er i live imorgen kl. 21.... Gruger det gør jeg...... Nå, det kan jo vise sig, at mit gamle korpus stadigvæk har lidt krudt tilbage i sig. Vi får at se.

Kcal indtag: 1604 23/65/12. (den opmærksomme læser vil bemærke, at kcal stiger dag for dag, dette er ikke med vilje!!!!!, så ØV).

Link to comment
Share on other sites

Hey Mille, er det med vilje at du har fordelingen 23 / 65 / 12? Det virker som om at du er meget fedtforskrækket, men til gengæld spiser relativt mange kulhydrater. Det vil være fordelagtigt hvis du skærer lidt i kulhydraterne og opper protein noget og opper fedt indtaget en smule. Men det er selvfølgelig kun hvis det skal være helt perfekt, jeg ved godt at det i forvejen er svært at passe på det hele og veje og tæller og få de rigtige mængder.

Bare hold hovedet højt og gi den noget gas centeret.

Link to comment
Share on other sites

Hey Mille, er det med vilje at du har fordelingen 23 / 65 / 12? Det virker som om at du er meget fedtforskrækket, men til gengæld spiser relativt mange kulhydrater. Det vil være fordelagtigt hvis du skærer lidt i kulhydraterne og opper protein noget og opper fedt indtaget en smule. Men det er selvfølgelig kun hvis det skal være helt perfekt, jeg ved godt at det i forvejen er svært at passe på det hele og veje og tæller og få de rigtige mængder.

Bare hold hovedet højt og gi den noget gas centeret.

Nej det er ikke med vilje, eller det er så alligevel. Jeg følger DDV's kostprogram, men efter jeg er begyndt at taste ind hvad jeg spiser, så kan jeg godt se, at jeg får for lidt protein og for mange kulhydrater. Jeg har generelt svært ved at finde ud af at få flere proteiner samtidig med at jeg får mine grønsager og holder det samlede kcal intag nede. Jeg synes, at det er noget af et regnestykke at få til at gå op.

Hvordan er dit bud på den perfekte fordeling ?

Link to comment
Share on other sites

Spinning 60 min:

avg: 157

mals: 177.

Boxerzice:

75 min.

Jeg havde ikke pulsur på, da det var første gang jeg var afsted og derfor bange for at uret kunne risikerer at få bank. Men det føltes som om pulsen var oppe at ringe et par gange pga de mange løb-stop op-ned... og hvad de nu ellers torturerede mig med.

Det skal klart prøves igen, det var en hyggelig time, med lidt mere "social" kontakt end på de andre hold jeg går på, ikke at det siger noget om, hvor meget man laver, men en del af en vellykket træning kan vel også gå ind under om man har det hyggeligt.

Kcal indtag: 1516. 34/55/11.

Og nu er jeg bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ træt, så nu skal der ses lidt på dynen og i morgen er det hviledag og tage sig lidt af hunden dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share