Golfere på MOL?


knb
 Share

Recommended Posts

Ville da lige høre om der skulle være nogle golfspillere herinde?

I så fald, hvor spiller I, hvor længe har i spillet og hvad er jeres handicap?

Jeg spiller selv i Sæby GK (nordjylland) hvor jeg har spillet i 5 år. Mit handicap er 3,4.

Ligeledes kunne det være sjovt at høre lidt om, hvad i har i baggen...

Mit udstyr:

Titleist 690mb jern, 3-PW med S300 skafter.

Titleist Vokey Oilcan 54 graders wedge.

Titleist Vokey Satin 60 graders lobwedge.

Titleist 905T driver på 9,5 grader og Aldila stiff skaft.

Titleist 904F 3-wood på 15 grader med S300 skaft.

Titleist x67 standbag i sort.

Titleist PROV1 eller Bridgestone B330 bolde

Scotty Cameron StudioDesign 2.5 - 30''

Mvh

Edited by knb
Link to comment
Share on other sites

Høp! Spiller lidt når tiden er til det i Smørum Golfklub. Har spillet siden april i år og har fået spillet mig ned i hcp 31 :unhappy::laugh:

I baggen har jeg i øjeblikket.

Cleveland ta6 jern 3-pw

Cleveland Halo Hybrid

Cleveland cg 12 Wedge 56" Black Pearl

Cleveland cg11 l wedge 60"

Cleveland VP1 putter

Taylormade Driver (kan ikke huske modellen)

Spiller med Nike One bolde eller Callaway hx

Mizuno bag

Giftet at du er nede i hcp 3,4 :4thumbup:

Hvilken putter spiller du med? Må næsten være noget Scotty Cameron med alt det Titleist :wink:-3-

Edited by C. Zonka
Link to comment
Share on other sites

Hvilken putter spiller du med? Må næsten være noget Scotty Cameron med alt det Titleist :wink:-3-

Jeps, en Scotty Cameron Studio Design 2.5 der er forkortet til 30''.

Lækkert sæt du har der. Cleveland TA 5-6-7 serierne er nice og man kan da også se at det har virket... Hcp 31 efter 1 sæson er pænt imponerende. Havde selv TA5 gunmetal før jeg skiftede til Mizuno MP32 og dernæst til Titleist 690mb.

Har aldrig spillet i Smørum, er det et godt anlæg?

Link to comment
Share on other sites

Har selv luret lidt på en Scotty putter :wub: , men er fint tilfreds med min nye vp1 fra Cleveland.

Er også fuldt ud tilfreds med Cleveland TA-6 erne. Dejligt nemspillende med god kontrol, så de får en sæson eller 2 mere før de skiftes.

Smørum er skam helt i orden, kæmpe anlæg med gode velholdte baner, dygtige pro'er, en fed shop, og et supper lækker brasserie.

Har spillet på en 7-8 forskellige baner rundt om på sjælland, så mit kendskab er ikke så stort endnu mht. andre baner. Fordelen for mig er dog, at Smørum ligger 10 min kørsel fra hvor jeg bor, og 5 min fra mit arbejde. Det er lækkert at kunne tage direkte fra arbejde, og så tæve nogle bolde på driving range, eller mødes med drengene en fredag efter arbejde til en hurtig match :cool:

du kan evt se mere her Smørum Golf

Du må næsten spille turneringer med så lavt et hcp?

Link to comment
Share on other sites

X golfer sluttede på bane hcp 6 i Tønder Golf klub (vandland)...

Er efterhånden noget tid siden, men mit 7'ern virker hvergang uanset pausens længde :tongue:

Har en ping answer 2 putter, Taylormade firesole 3-PW orlimar 14* wood og en good oldschool ping zing trækølle, den rykker stadig.

Har præsteret at flække en orlimar titamiumdriver på 6* under et drive, hehe :superman: slaget var klokkerent men køllen kunne ikke holde til det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver at blive det. :innocent:

Var ude og spille engang i mellem for 2-3 sæsoner siden, hovedsageligt på smørums par-3 og intermediate banen, der var meget nyanlagt på det tidspunkt og har pt et halvt sæt random crap-køller - alt fra Bilka undtagen putter :laugh: . Fik slet ikke spillet sidste sæson. I denne sæson har jeg nået 3 runder på Smørums par-3, 50 slag første gang, 38 anden og 33 tredje. Det er vist ikke så tosset endda :bigsmile: .

Det er svært at få prioriteret tiden, og til dels økonomien til det, men jeg synes nu det er ganske underholdende at losse til den bette kugle - især når det går godt.

Overvejer at købe et Demon Herre sæt fra http://www.progolfscandinavia.dk/ til 1299,- for i det mindste at have et sammenhængende og acceptabelt begyndersæt. Har en kollega der lige har fået taget langbane-kort og han er fint tilfreds med sættet.

Link to comment
Share on other sites

Sluttede ved hcp 19-20 stykker

Gammelt skod sæt der efterhånden har ca. 5-6år på bagen. Har pt. slået hovedet af 3'eren 8'eren og 2 puttere (hvordan er det overhovedet muligt).

Det er ikke gang værd at gå ned at se hvilket mærke det er, for det er lige til lossepladsen, men 4'eren og 6'eren rammer rent hver gang :superman: ..... har kun været på banen 3 gange her i sommers, så seriøst, er det vidst ikke mere. Men hyggelig sport.

Link to comment
Share on other sites

Du må næsten spille turneringer med så lavt et hcp?

Spiller hvad jeg kan komme til, så længe de ligger i jylland...

Smørum ser ud til at være en lækker bane, det kunne være man skulle tage forbi og spille en prøverunde! :bigsmile:

Jeg får desværre ikke spillet så meget i tiden, da jeg pr. august er i mili.

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Jeg spiller i Brønderslev og har spillet der siden '87. Træner ude i Smørum...dejligt sted, flinke mennesker!

Jeg har det her i baggen:

Taylormade SuperQuad driver med Adila NVS

Titleist 15 graders 3 wood

Nickent rescue 18,5 grader

Bridgestone J33 Combo 3-PW

Cleveland wedges

YES! Putter

Bridgestone bag og bold B-330S

Jeg spiller i handicap +2 og spiller turneringsgolf.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Yeah right...

Det´er sgu ik løgn...

Nu var/er orlimar driveren også en af de dengang ihvertfald, men jeg fik den også byttet under reklamationsretten, så mon ik der var en fejl i den.

men slaget var alligevel 230-240m. hovedet på køllen var stadig indtakt, men det var flækket et T i overfladen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det´er sgu ik løgn...

Nu var/er orlimar driveren også en af de dengang ihvertfald, men jeg fik den også byttet under reklamationsretten, så mon ik der var en fejl i den.

men slaget var alligevel 230-240m. hovedet på køllen var stadig indtakt, men det var flækket et T i overfladen :wink:

Jeg vil gerne tro på du ødelagde køllen, men jeg fik lige fejlagtigt det indtryk, at du mente du slog så hårdt du ødelagde en driver der ikke fejlede noget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share