Tour de France Maneger 2007


Squatfather
 Share

Recommended Posts

  • Replies 368
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Quoted for truth!

Ja, og så vinder han garanteret i morgen :laugh:

På første etape fik han et puf og mistede Napolitano´s hjul, i går røg han ned i styrtet, og i dag havde Lampre meldt ud at Benatti skulle komme sig over de slemme knubs fra styrtet og man derfor kørte for Napolitano i dag. Reelt har vi jo ikke set hans niveau.

Link to comment
Share on other sites

Folk må generelt have banket en del point på kontoen - især hvis man havde Cancellara - hvilket man selvfølgelig havde..

Kan se jeg er hoppet et par tusinde pladser op :4thumbup:

Edit: Skulle have beholdt Cavendish. Så havde jeg sgu ført..

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Så blev der endelig lidt rygvind til mit hold. Gdamn, hvor har jeg ellers satset uheldigt indtil nu :sneaky2:

Fx i går, hvor jeg havde købt Steegmans, og vurderede så ca. 5 min. før etapen blev skudt i gang, at det bedre kunne betale sig at have Napolitano på holdet. Virkelig dårligt valg - jeg var bare pissed i går da etapen var slut og Steegmans kom først over målstregen... :nonono:

Men fantastisk kørt at Cancellara i dag :4thumbup:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Hov forresten, et lille tip til dem der ikke vil sidde og vente på at Cyclingnews.com nosser sig sammen med placeringerne for den enkelte rytter. Gazzetta Dello Sport er laaaangt hurtigere med opdateringerne efter etapen er slut. Der går ca. 10 min. efter sidste rytter har krydset målstren til de har offentligtgjort dagens resultat :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hov forresten, et lille tip til dem der ikke vil sidde og vente på at Cyclingnews.com nosser sig sammen med placeringerne for den enkelte rytter. Gazzetta Dello Sport er laaaangt hurtigere med opdateringerne efter etapen er slut. Der går ca. 10 min. efter sidste rytter har krydset målstren til de har offentligtgjort dagens resultat :wink:

Og www.letour.fr :smile:

Link to comment
Share on other sites

God damn en lorte runde. Ikke nok med at jeg raslede ned i det samlede klassement og i MOL-ligaen, men endnu værre er det det faktum at Klaus Jensen strøg forbi mig. Nu skal hjelmen spændes til de kommende etaper!

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

SUPER dag! Jeg havde 7 mand i top 9, og det er naturligvis fint, men det bedste var at jeg overværede finalen med en stortudende Squatfather, der ENDNU engang blev sat af! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Fik da trods alt vendt udviklingen fra i går...du bliver sat i bjergene, da jeg har spottet flere foræringer i form af underspillede bjergnips.

Etapen i morgen er da umulig at stille hold til :laugh: Der kan sagtens ændres en masse.

Tjah, der kan satses på at sprinterne kører om de sekundære placeringer. Men kan man spotte en rytter eller flere som kører med hjem i udbrud er der da noget at vinde. Men der sidder jo nok +100 ryttere i feltet som har tænkt sig at forsøge sig på denne etape. Brian Holm har beskrevet morgendagens etape meget godt. Feltet vil være som en hvepserede fordi alle ryttere tror de kan vinde etapen. Og tror de ikke selv på det gør deres sportsdirektør. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Schumacher, Zabel og Pozatto i top 10. Men med Pozatto som kaptajn. :superman:

Lidt surt man skiftede Benatti ud. Havde ikke troet, at han var med hjem på så hård en etape efter de knubs han fik forleden. Havde troet at Lampre satsede på Ballan i dag. Ballan og Voigt havde jeg med hjem iblandt dem der ikke tabte tid. Gilbert håber jeg har scoret mere på udbrudet end han taber på tiden. Sebastian Chavanel tabte en smule, det samme for Boonen. Håber så bare at, Hushovd er kommet i mål. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Får så mange lussinger for den her runde. Havde valgt ikke at skifte ud pga. sprinteretapen i morgen, så det koster dyrt - av av av :dry: :4whistling: Så kan jeg fanmende lære kan jeg :bottom:

Eneste positive var at se Benatti i gear igen, det redder lige mine B.T Tourhold

Nydeligt valg af ryttere Squatie - det betaler sig at satse en gang i mellem :4smartass:

Edited by C. Zonka
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share