Center i Ikast/Herning


Glud
 Share

Recommended Posts

Sagen er den at jeg flytter til Ikast om ca 3 uger, og skal derfor bruge et sted at træne til hverdag, da der bliver for langt til Århus flere gange om ugen. Jeg skal arbejde i Herning, så centeret skal ligge i Ikast, Herning eller et sted imellem.

Jeg er styrkeløfter og derfor er mine krav til centret at jeg skal kunne squatte, bænk og dødløfte uden at der kommer nogen rendene og brokker sig over at det larmer, eller at det må man ikke osv. Et eller flere powerracks ville være lækkert men ikke et must. Tilgengæld har jeg ikke behov for/lyst til at betale for fesne cafe-miljøer og anden wellness.

Alderbedst ville det være hvis der var nogen der kendte til en lille beskidt hule, med massere af ondskab i luften og tung metal på anlæget, men det er nok for meget at håbe på i dagens DK.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Fistandantilus. I Herning træner man i HSMK. Fint center der har hvad du skal bruge. Håndvægte op til 50+ kilo, stænger, bænke, squat-tårn osv. Trænede der selv i et halv års tid da jeg arbejdede i Herning. Fik fri kl. 15.20 hver dag, og var så klar til at træne 15.30, hvilket var et godt tidspunkt på dagen, da der ikke var specielt mange i centeret. :smile:

Priserne er også fine, set i forhold til de andre centre i Herning (Equinox osv.) hvor forholdene er til at græde over.

Link to comment
Share on other sites

nu kommer jeg godtnok på sidespor.. men Sunds ligger 8 km fra Herning og der er der en meget mere fed stemning og ikke nogen der brokker sig over hverken larm eller noget... og der er db's op til 57 kg og der er masser stænger og kiks.. og så er der squat rack og det der er brug for..

bare et forslag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share