Gravid?


Patrickbaagø
 Share

Recommended Posts

Hej. jeg har en kæreste der har født for 4 måneder siden. hun tog 25 kilo på under graviditeten og nu vil hun gerne af med det igen. Hun vil gerne starte med at træne hjemme og så senere i motions center.

formålet med træningen er at få strammet det hele op. altså hun er ikke for tyk det blævrer bare. så alt i alt vin hun gerne have hele kroppen trænet. så kommer spørgsmålet:) - hvad skal hun bruge for at kunne træne derhjemme. og hvis en vil lave et trænings program, kostplan osv ville det være kanon:) og protein - er det noget hun skal tage og hvis ja hvilket?

tak på forhånd:) håber nogle kan hjælpe. ville være en stor hjælp

Link to comment
Share on other sites

Meget ambiøst. Jeg vil sige for ambitiøst. Start roligt op med at løbe 2-3 gange om ugen og få styr på kosten. Hun har lige født og har ikke brug for en kostplan, men derimod at bruge sin sunde fornuft ved indkøb og madlavning. Jeg vil råde dig til at læse dig frem til nogle af spørgsmålene - selv universets oprindelse vil du kunne finde en videnskabelig artikel om, hvis du leder længe nok :tongue:

Kort og godt:

1. Drop alt det usunde - chokolade, chips, slik, sodavand, sukker, sovs, dressing osv.

2. Køb altid de fedtfattige produkter - magert oksekød, kylling, kalkun, fedtfattige mejeriprodukter osv.

3. Masser af grøntsager.

4. Motion - start op med gode lange gåture eller kortere løbeture på faste ugentlige dage.

5. STØT HENDE!!!

Skriv hvordan det går om 3 uger, så kan man udvide motionen yderligere.

Håber du kan bruge lidt af det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share