Branch Warren & Co. = Idioter.


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De spiller "Disturbed" ligesom vi gør det i IK99. Den eneste forskel er at vi spiller højere og squatter dybere :laugh:

Grødhovederne squatter i værste håndboldstil med knæbind på - utroligt at han opnår sin insane legdevelopment med så ringe en træningsform.

Link to comment
Share on other sites

De spiller "Disturbed" ligesom vi gør det i IK99. Den eneste forskel er at vi spiller højere og squatter dybere :laugh:

Tror du ikke ejeren kunne tænke sig at åbne en afdeling i odense? :please:

All time ønskeliste:

- En gym med ron coleman size højttalere

- En gym hvor pop, blød rock og den slags dårlig musik er forbudt

- En gym hvor man SKAL råbe "dominate" & "light weight motherfucker" inden hvert sæt

Link to comment
Share on other sites

Tror du ikke ejeren kunne tænke sig at åbne en afdeling i odense? :please:

All time ønskeliste:

- En gym med ron coleman size højttalere

- En gym hvor pop, blød rock og den slags dårlig musik er forbudt

- En gym hvor man SKAL råbe "dominate" & "light weight motherfucker" inden hvert sæt

Der er jo Odense Styrkeløft Klub hvor der er tough musik, pånær når Henning Friis er der, så er det små søde disko toner.

Link to comment
Share on other sites

Tror du ikke ejeren kunne tænke sig at åbne en afdeling i odense? :please:

All time ønskeliste:

- En gym med ron coleman size højttalere

- En gym hvor pop, blød rock og den slags dårlig musik er forbudt

- En gym hvor man SKAL råbe "dominate" & "light weight motherfucker" inden hvert sæt

Som OVerarmen siger, har vi alt det i OSK, bortset fra når Henning Friis vil høre Abba, eller når Hippo tager sit islandske deprimusik med. 95% af tiden er der dog tough musik og hardcore smaaer. Vi har endda vores egen heavy metal forsanger lænket til væggen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Som OVerarmen siger, har vi alt det i OSK, bortset fra når Henning Friis vil høre Abba, eller når Hippo tager sit islandske deprimusik med. 95% af tiden er der dog tough musik og hardcore smaaer. Vi har endda vores egen heavy metal forsanger lænket til væggen :superman:

Er det oss iorden at råbe "light weight motherfucker" inden et løft?

De gamle damer i mit nuværende center bliver lidt mugne når man gør det.. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

De spiller "Disturbed" ligesom vi gør det i IK99. Den eneste forskel er at vi spiller højere og squatter dybere :laugh:

Grødhovederne squatter i værste håndboldstil med knæbind på - utroligt at han opnår sin insane legdevelopment med så ringe en træningsform.

Disturbed - Psycho, all time bedste trænings track :superman: Ikk noget der får en mere op og køre :superman:

Er det oss iorden at råbe "light weight motherfucker" inden et løft?

De gamle damer i mit nuværende center bliver lidt mugne når man gør det.. :nonono:

Bliver jo nød til at tage hensyn... Men når man så er alene i centret er det heavy metal hele vejen igennem, sgu da umuligt og løfte til scissor sisters :sneaky2::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Disturbed - Psycho, all time bedste trænings track :superman: Ikk noget der får en mere op og køre :superman:

Bliver jo nød til at tage hensyn... Men når man så er alene i centret er det heavy metal hele vejen igennem, sgu da umuligt og løfte til scissor sisters :sneaky2::laugh:

:laugh: vi ved jo allesammen at du i smug træner til ABBA og SCISSOR SISTERS... stop det øregas der og indrøm at du er vores allesammens diskoprinsesse :cheer::secret:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: vi ved jo allesammen at du i smug træner til ABBA og SCISSOR SISTERS... stop det øregas der og indrøm at du er vores allesammens diskoprinsesse :cheer::secret:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Da jeg failede i french press og tabte stangen i hovedet - var der scissor sisters på :sneaky2:

Du lukker bare din dansk top åååååååål :4thumbup:

Når du fyrer op for rocken og technoen ved vi jo alle der er en lille pop prinsesse der lider indeni dig, og bare venter på omkvædet så du ka få stemmen op de høje toner :4thumbup:

:tongue:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Er det oss iorden at råbe "light weight motherfucker" inden et løft?

De gamle damer i mit nuværende center bliver lidt mugne når man gør det.. :nonono:

Selvfølgelig :smile:

Der skal være noget attitude på når man træner :superman:

På den anden side, hvis man bruger mere tid på at råbe end på at træne, kan det godt være man får nogle kommentarer for det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig :smile:

Der skal være noget attitude på når man træner :superman:

På den anden side, hvis man bruger mere tid på at råbe end på at træne, kan det godt være man får nogle kommentarer for det :laugh:

Hæh.. hvad så hvis man råber mens man løfter, så må det jo være godkendt :innocent:

Ej, min pointe var bare at jeg savnet et lidt mere hardcore center, hvor folk løfter tungt og ikke "træner" ved at sidde og snakke i en eller anden ligegyldig maskine... :nonono:

Men er OSK kun en gym for vægtløftere eller er det oss for BB'ere

Link to comment
Share on other sites

Hæh.. hvad så hvis man råber mens man løfter, så må det jo være godkendt :innocent:

Ej, min pointe var bare at jeg savnet et lidt mere hardcore center, hvor folk løfter tungt og ikke "træner" ved at sidde og snakke i en eller anden ligegyldig maskine... :nonono:

Men er OSK kun en gym for vægtløftere eller er det oss for BB'ere

Der er også plads til BB'ere, så du kan jo bare kigge forbi en dag hvis du får lyst. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hæh.. hvad så hvis man råber mens man løfter, så må det jo være godkendt :innocent:

Ej, min pointe var bare at jeg savnet et lidt mere hardcore center, hvor folk løfter tungt og ikke "træner" ved at sidde og snakke i en eller anden ligegyldig maskine... :nonono:

Men er OSK kun en gym for vægtløftere eller er det oss for BB'ere

Du må hjertens gerne kigge forbi, bare du ikke kalder os vægtløftere :tongue: Styrkeløftere, jo tak :wink:

Link to comment
Share on other sites

ups.. my bad.. :4slap:

jamen så vil jeg da gæste OSK.. Hvad er åbningstiderne?

De er grundlæggende 16-21 mandag/onsdag/fredag + noget omkring lørdag, jeg ikke helt husker. Som regel er der dog altid nogen fra kl 15, men du kan tage en snak med vores korrupte formand Henning Friis om det på PM :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk! Du har reddet min dag. Dejlige billeder. Hvis du ligger inde med flere behøver du ikke gemme dem til senere. Bare se at få dem postet. :4thumbup:

Faktisk er det klip med hende og de andre i Metroflex Gym fra hendes nye DVD, som jeg har anskaffet mig.

DAMN - kan jeg bare sige!! :tongue4:

post-3189-1175670964_thumb.jpg

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share