Smerte ved balden/lænden


tulle
 Share

Recommended Posts

Da jeg var ude at løbe idag oplevede jeg pludselig en stikkende smerte.

Den sad/sidder i højre side lige mellem lænden og balden. Den kom kun når højre ben var løftet og på vej fremaf i et skridt. Når jeg havde det på jorden var der ingenting. Jeg lagde is på da jeg kom hjem, men her til aften er jeg stadig lidt generet at det. Nogen der ved hvad det kan være???

Link to comment
Share on other sites

Da jeg var ude at løbe idag oplevede jeg pludselig en stikkende smerte.

Den sad/sidder i højre side lige mellem lænden og balden. Den kom kun når højre ben var løftet og på vej fremaf i et skridt. Når jeg havde det på jorden var der ingenting. Jeg lagde is på da jeg kom hjem, men her til aften er jeg stadig lidt generet at det. Nogen der ved hvad det kan være???

Kan være dit sacro-iliaca led, vil give smerter når benene belastes uens.. Besøg en fysioterapeut og få det udredt... Også hvad du skal gøre for at undgå tilbagefald.

Link to comment
Share on other sites

Min sa-bah-ahvafforen??? :lol:

Nej pjat til side og tak for svaret Jøgge :) Har været ved min akupunktør i dag og får i morgen besøg af en ven der kan noget akupressur.

Var for ca 2 år siden til fys med en lignende smerte i venstre side længere nede hvor de også konstaterede at jeg var ustabil i bækkenet eller noget i den retning (?) Jeg fik dengang nogle øvelser der fik smerten til at gå væk. Måske skulle jeg genoptage de øvelser... Nu vil jeg se om ikke nålene og lidt trykken i morgen kan hjælpe lidt ellers følger jeg dit råd og opsøger fys´en igen :)

Hilsen Tulle :wave:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share