Sjov aften


Pumperh
 Share

Recommended Posts

Hey

efter at have været i byen igår, med nogen venner som havde det lidt sjovt med at ryge pot... snakkede jeg med en af dem som også træner, om han skulle træne i morgen og han svarede så ja

nogen som ved om det er gjodt at træne ugen igennem, eller skal man vente?

eller hvordan

og hvad ville der ske hvis man gjorde

Link to comment
Share on other sites

Effekten af pot er jo at man har grinern, eller også ned tur, træthed

min ven som røg, ved ikke om det er godt at træne de næste par dage efter da han stadig kan mærke noget bare ikke på samme måde

svimmelhed, hovedpine, og træthed er det noget man skal tage hensyn til og vente til det forsvinder eller kan det lade sig gører at gå ned og træne uden de store forskelle

fx, lidt svært at beskrive, men måske at han nedbrød sig selv ved at træne i mens han havde disse ting fra at ryge pot

nu er han ikke den store ekspert i pot og lort, og det var vidst hans første gang og han er rimelig usikker på hvordan man for disse ting væk så hurtigt som muligt, da han er rimelig store, og går meget op i sin træning

han er dog fast besluttet på at det var hans sidste gang han røg

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har også hørt at det skulle virke restutierende. Det er jo også sandt nok, fordi man sidder jo bare på sin flade og æder - men det bliver man jo ikke stor (jo måske fed) og stærk af.

Jeg kan i den sammenhæng ikke anbefale at ryge tit hvis man vil have det optimale ud af sin træning.

Dagen efter en god koger, er man nemlig rimelig tilbøjelig til at droppe det sidste sæt, eller droppe mavetræningen, eller lige de sidste par reps i sin 20-breathing squat routine.

Man er generalt rimelig uoplagt til at give den gas i gym'et og har mere lyst til at blive hjemme.

Så drop den fede!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share