Beretning fra et Adventure Race


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Så vidt jeg ved er jeg den eneste Adventure Racer på dette forum, og har just gennemført DTU løbet på den korte distance, men et rimeligt handicappet hold :4thumbup:

For at vække interessen hos andre, eller stille deres nysgerrighed, opfordrer jeg til at læse i min log, der er en kort beskrivelse af løbet. Udover dette kan man se en masse billeder derfra på http://www.devx.dk/rudi/

God fornøjelse :cool:

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Nej..... den får du ikke for dig selv!! :blush:

Men jah... med en SU, når man ikke langt - heller ikke i den verden....

Hvorfor er det - folk valgte at bade nøgne i den korte variant...?? Det virker lidt for nudist i det temmelig afkølede vand - eller er det bare mig??

Link to comment
Share on other sites

Ahhh helt alene er du nu ikke....

Jeg kører en del AR. Kig evt i min log.

Jeg kørte DTU lang og havde også et superfedt løb, meget bedre arrangeret end kort sidste år. Det lyder også til at kort distance var rigtig fed i år. Hvordan klarede i jer?

Ses i skoven!

Link to comment
Share on other sites

Puha, nej helt alene er jeg vist ikke. Sorry, jeg er bare ikke stødt på nogen herinde... Men det er da fedt at vide at man ikke er alene, og aktiviteten inde på sleepmonsters og ardk er meget sporadisk. Men de fleste AR er jo ikke ligefrem folk der bruger særlig meget tid foran skærmen.

Keyz-> Yderst respektabel 4 plads, jeg kan dog endnu ikke se resultaterne på nettet. Hvilket hold løber du på? Har luret lidt på din log, du løber ihvertfald nogle gode tider... Nu er min force ikke løb (hvis jeg har en force er det kajak og kano pga. min baggrund i styrketræning) men det er stadig ikke mange AR der løber hurtigere end dig. Vi ses jo nok i sporet :4thumbup: Mht. vores placering, så ved vi det ikke før resultatlisten er revideret, for den foreløbige liste for tider over kort distance er helt hen i vejret for voresvedkommende, med mindre vi har fået 5 timers tidsstraf uden at være klar over det. Vi har ikke snydt på noget tidspunkt (modsat en del andre på kort, men vi sladrer ikke), så vi regner ikke med tiddstraf.

/Michael

Edited by MichaelEbeltoft
Link to comment
Share on other sites

Hej alle

Så vidt jeg ved er jeg den eneste Adventure Racer på dette forum, og har just gennemført DTU løbet på den korte distance, men et rimeligt handicappet hold :4thumbup:

For at vække interessen hos andre, eller stille deres nysgerrighed, opfordrer jeg til at læse i min log, der er en kort beskrivelse af løbet. Udover dette kan man se en masse billeder derfra på http://www.devx.dk/rudi/

God fornøjelse :cool:

/Michael

Jeg har nu også gennemført det omtalte løb :cool:

Link to comment
Share on other sites

>Michael

Jeg har kørt for en del forskellige hold, senest DTU lang som Team Idræt KBH. Mht til til mit løb så har jeg øbet en del inden jeg begndte på AR. Cykling begyndte jeg først med for et par år siden, da jeg begyndte på AR (og jeg er stadig en dør til at cykle...) Så heldigvis har jeg en god holdkammerat der trækker mig på cyklen så jeg kan læse kort :4thumbup:

Hvem kører du for?

Ses i skoven

Anders

Link to comment
Share on other sites

Keyz

Jeg kører for et helt nyt hold der hedder T.E.A.M. (Tactics Evolution Adventure Mind-set, dog er vi lidt uenige om hvad det sidste M står for, jeg stemmer på Muscle, foreslag modtages :blush: ) men vi mangler faktisk endnu at deltage i et løb med det "rigtige" hold. Vi har hver gang måtte køre med stand-ins. Men til GIV CC stiller vi kerneholdet, dog har en af os en knæskade, men vi må se hvordan det går. Vi har kæmpe potentiale som hold, men desværre ikke meget tid til træning... Men næste år udvider vi med dobbelt så mange profiler, hjemmeside, sponsor osv. Udover det skal to af os træne til FKP, så den får gas :devil:

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share