Søger hjælp til polar data overførsel! ?


barak112
 Share

Recommended Posts

Hejsa! :superman:

Jeg er kommet i besiddelse af et polar rs 200. Før har jeg meget brugt min ciclo hac4 cykelcomp til det, men den her vil jeg give en chance.

Jeg ved at der er noget der hedder soniclink og og uplinktool? Ved at den ene er dem fungerer med lydoverførsel som jeg har prøvet, men det kan jeg ikke få til at fungere. Findes der ikke nogle gode guides og evt noget software som man kan downloade?

Med mange hilsner fra Mikael :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Jeg har begrænset erfaring med rs200.

Man skal downloade og installere et lille program på computeren. Dette konfigureres til at logge ind på Polar's web-træningsdagbog.

EDIT: Dvs. du skal have et login/password her: https://www.polarpersonaltrainer.com

Du kan se om programmet er istand til at logge på din web-træningsdagbog. Sker det ikke er det måske galt med bruger/password eller noget firewall-halløj.

Du skal bruge en mikrofon på din computer (f.eks. et headset).

Programmet sætte til at modtage/"lytte" efter træningsdata.

Uret sættes til at overføre træningsdata (udsender så skratte-lyde ala de gode gamle C64-dage :)

Du kan se hvis programmet modtager data på "status-linien/baren".

De mest normale fejl i proceduren er at der er skruet ned (eller mute't) på mikrofon under Windows. Alt skal være helt oppe og sat til loud/følsomt.

Det er lige hvad jeg kan komme på udfra min hukommelse.

Edited by Bagmanden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share