Spinnermaraton til enkeltstarten Post Danmark Rundt!


caNInen
 Share

Recommended Posts

Kære alle MOL'ere og spinnere ....

Selvom jeg ikke er LOG aktiv, sidder jeg jo ikke og laver ingenting - det er LYKKEDES, vi afholder spinnermaraton :w00t:

Jeg håber virkelig at I er friske - for vi vil gøre alt, for at skabe et fantastisk arrangement. :superman:

Er du frisk på 5 eller 10 svedende timer i selskab med nogle af fitness dk's bedste spinnerinstruktører? Kronborg i baggrunden til enkeltstarten i Post Danmark rundt , masser af fed musik og ømme ben?

Læs mere og tilmeld dig på http://www.mtid.dk

Jeg håber vi ses :wub: ... Hvis der er stemning holder vi måske en lille fest bagefter :crazy:

Kommentarer, spørgsmål ris og ros - er ABSOLUT velkommen :blink:

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

Jamen, når jeg har tjekket min kalender, og hvis dagen står fri for workshops, arbejde m.m , så sidder jeg helt klart på forreste række ( hvis jeg altså ikke kan få tillusket mig en time som instruktør.... ) nu må vi se... griner!

Link to comment
Share on other sites

Jamen, når jeg har tjekket min kalender, og hvis dagen står fri for workshops, arbejde m.m , så sidder jeg helt klart på forreste række ( hvis jeg altså ikke kan få tillusket mig en time som instruktør.... ) nu må vi se... griner!

FEDEST ... lad os lige vise de der jyder at vi godt kan sparke røv her på øen!

Hvis du fortæller / skriver en mail til mig, hvor du spinner så kan vi se på det, instrutørlisten er ikke lukket endnu - men det ene udelukker vel ikke det andet? :devil:

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lidt update :-)

En del har ment at det var for meget at køre 5 eller 10 timer, derfor har vi udvidet eventet så man også kan vælge at køre i to eller tre timer. Nu kan ALLE med garanti være med både de normale, de seje og de SUPER seje :superman:

Instruktørjagten kører for fuld skrue, og der er allerede lavet aftale med 4 dygtige instruktører - f.eks. Catherine Marsal der er indehaver af 4 verdensmesterskaber i landevejscykling, og kvindernes time rekord . Vi arbejder på en instruktørliste på samme side, hvor man kan tilmelde sig - alle vil være SUPER fede instruktører som jeg personligt har spinnet hos ... ja det bliver til en del timer på en uge :4thumbup:

Kan du anbefale en helt speciel instruktør fra fitness dk, så fortæl - Jeg ved godt at der er SUPER instruktører i andre centre end fitness dk, men de har lånt os 150 cykler - så det er vel fair nok :blush:

Tilmeld dig på http://www.mtid.dk

Jeg glæder mig til at spinne med / se jer søde MOL maniacs :devil:

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

Jeg og Cyclespinner udgør team Psychospinners på dagen - i 10 timer selvfølgelig! Glæder mig. Få fat i Lasse Traff, Henrik Withen og Chris MacDonald - alle instruktører i FitnessDK

SUPER arne, jeg glæder mig til at se jer :-)

Dem du nævner kender jeg selvfølgelig, dem arbejdes der på ... det er mere om der er nogle der ikke er så kendte, men som bare er SUPER GOE og derfor skal ha' en chance!?

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

Hans Jacob (ved ikke hvad han hedder til efternavn)

Lasse Traff (som arne også nævner)

Gorm Eriksen

Johnny (hukommelsen svigter idag så heller ingen efternavn her)

Alle 4 er instruktøre i Fitnessdk i Roskilde.

Kæresten og jeg er også friske på 2 x 5 timers spinning. Vi skal bare lige have checket kalenderen :)

Hvor mange tilmelde er der ?

Link to comment
Share on other sites

Hans Jacob (ved ikke hvad han hedder til efternavn)

Lasse Traff (som arne også nævner)

Gorm Eriksen

Johnny (hukommelsen svigter idag så heller ingen efternavn her)

Alle 4 er instruktøre i Fitnessdk i Roskilde.

Kæresten og jeg er også friske på 2 x 5 timers spinning. Vi skal bare lige have checket kalenderen :)

Hvor mange tilmelde er der ?

Der er allerede 50 tilmeldte, og vi begynder først på seriøs marketing i næste uge ... der kommer pressemeddelelser, annoncering og flyers - så måske skal man ikke vente for længe med tilmeldingen :-)

Lasse Traff har jeg også talt med, han er desværre på ferie... Jeg skal forresten afløse ham i næste uge i roskilde, så måske ses vi :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Der er allerede 50 tilmeldte, og vi begynder først på seriøs marketing i næste uge ... der kommer pressemeddelelser, annoncering og flyers - så måske skal man ikke vente for længe med tilmeldingen :-)

Lasse Traff har jeg også talt med, han er desværre på ferie... Jeg skal forresten afløse ham i næste uge i roskilde, så måske ses vi :4thumbup:

Super :) Så må jeg hellere igang med tilmeldingen :)

Jamen det skulle der være chancer for, jeg var til Lasse's spinner 2 time igår. Det var fantastisk, man hiver dog lidt efter vejret efter et 33 min pas med ham :D

Link to comment
Share on other sites

Super :) Så må jeg hellere igang med tilmeldingen :)

Jamen det skulle der være chancer for, jeg var til Lasse's spinner 2 time igår. Det var fantastisk, man hiver dog lidt efter vejret efter et 33 min pas med ham :D

Ja, han er en hård nitte :-)

vi ses til spinning, og iron spinner 2006 !

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lidt update :-)

Kim Anker Sjøberg fra Adelgade og Royal har sagt ja til at køre en formiddagstime :-)

Vi er oppe på 93 tilmeldinger, men der er palds til flere - så kom dog :w00t:

Der arbejdes på Kim Greisen , han er næsten hjemme :4thumbup:

Vi ses ... damn, hvor jeg glæder mig!

Link to comment
Share on other sites

Tillykke !!

I har jo ramt de internationale nyheder ...

http://www.cyclingnews.com/news.php?id=new...ug06/aug01news2

Iron Spinner Marathon leads up to Post Danmark Rundt

The Iron Spinner Marathon of Helsingør will take place on August 5, just prior to the pro race tour Post Danmark Rundt in Denmark. 120 spinners are expected for a 2hr, 3, 5 or 10 hours ride during the day, supervised by spinning instructors from Fitnessdk Centers of the Copenhagen area. Former world champion Catherine Marsal will be part of them, teaching from 9am to 10 am.

The Post Danmark Rundt will start with the time trial at 6pm just after the Marathon ends.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke !!

I har jo ramt de internationale nyheder ...

http://www.cyclingnews.com/news.php?id=new...ug06/aug01news2

Mange TAK, det er rart med en verdensmester på holdet :superman:

Hvis du ikke har tilmeldt dig kan du stadigvæk nå det, bare medtag et konto udskrift eller kontant betaling lørdag :-)

Kim Greisen, har sagt ja og Ellen + Lene fra abc! :w00t:

Henrik er dog meldt fra igen, sorry about that :unhappy:

Vi sætter et STORT telt op uden sider, så du ikke bliver våd - vejret ser faktisk ret perfekt ud til eventet, såeeeh jeg glæder mig ihvertfald til at spinne med jer :wub:

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

Det var superfedt. Gode instruktøre med lækkert musik (de fleste af dem ihvertfald). 5 timer var hvad det kunne blive til i denne omgang men var godt nok træt bagefter. At skulle op af trapperne til anden sal derhjemme var næsten det hårdeste :bigsmile:

Vi ses igen næste år :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tak til CaNInen og de andre arrangører for et super arrangement - fed stemningh hele dagen og bare orden på alt med diverse forsygninger, massage mv. SUPER!

Kære Arne

Tusinde tak for komplimentet, vi vil evaluere projektet i løbet af de næste par uger (jeg holder ferie nu - puhha) og så må vi se om vi skal holde IRON spinner 2007 :w00t:

- det tror jeg vi skal :4thumbup:

Tak for deltagelsen - I er sgu for seje :devil:

/can

Link to comment
Share on other sites

Det var superfedt. Gode instruktøre med lækkert musik (de fleste af dem ihvertfald). 5 timer var hvad det kunne blive til i denne omgang men var godt nok træt bagefter. At skulle op af trapperne til anden sal derhjemme var næsten det hårdeste :bigsmile:

Vi ses igen næste år :superman:

Kære Donald

Fedt at I gad flytte røven helt til Helsingør - Godt kørt :devil:

ehehe HE trapper er altid en dræber når man har spinnet eller racet i mange timer :crazy:

vi ses!

/can

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share